Snap Inc, ο εφιάλτης του Mark Zuckerberg

28 Σεπτεμβρίου 2016

Το Snapchat εγινε γνωστό πολύ γρήγορα. Μάλλον εξαιρετικά γρήγορα. Αυτή η εφαρμογή ξεχώρισε από την αρχή, χάρη σε 2 ιδιαιτερότητες της. Η πρώτη είναι το παράξενο και ιδιότροπο περιβάλλον εργασίας. Η δεύτερη, ο εφήμερος χαρακτήρας των δημοσιύσεων του. Με αυτά τα 2 όπλα, το ¨παιχνίδι¨, όπως χαρακτηρίστηκε από πολλούς, έφτασε πολύ ψηλά και έγινε η δημοφιλέστερη εφαρμογή των νέων στις Η.Π.Α. και μετέπειτα στην Ευρώπη. Βέβαια για να φτάσει εκεί, αναγκάστηκε να πολεμήσει.

Το Snapchat πολέμησε για να μείνει ανεξάρτητο. Απέρριψε κάθε πρόταση εξαγοράς, ακόμη και από κολλοσούς όπως η Google και το Facebook. Η απόρριψη αυτή ήταν και η αφορμή της έναρξης ενός πολέμου ανάμεσα στο μπλέ (Facebook) και το κίτρινο στρατόπεδο (Snapchat).

Αρχικά, το Snapchat ήταν ανώτερο όλων των επιθέσεων που προέρχονταν από τον Mark Zuckerberg, ιδρυτή του Facebook. Η ανατροπή σημειώθηκε μόλις φέτος, με την παρουσίαση του Instagram Stories. Για πρώτη φορά, το Facebook (ιδιοκτήτης του Instagram) μπορούσε να παινευτεί για τη δημιουργία του. Το Instagram Stories ήταν μια αυτούσια και πλήρης αντιγραφή του Snapchat Stories. Πράγμα πασιφανές, αφού η αντιγραφή έφτασε μέχρι και το όνομα.

Με την δημοτικότητα του Instagram Stories να αυξάνεται αργά αλλά σταθερά, το Facebook πίστεψε πως νίκησε τον πόλεμο. Το ίδιο και πολλοί άλλοι. Τότε άρχισε μια παραφιλολογία περί “φούσκας”. Αυτή η παραφιλολογία έδρασε παράλληλα και ως μέσο πίεσης προς την ομάδα του Snapchat να καινοτομήσει.

Advertising

Advertisements
Ad 14

 

Διαβάστε επίσης  Τι γίνεται με το Metal Gear επιτέλους;

Πριν από λίγες μέρες, το Snapchat απάντησε στις κρυφές προκλήσεις και προέβη σε 2 ανακοινώσεις. Με την πρώτη, επαναπροσδιόρισε την ταυτότητα του. Αντί για start up, πλεόν χαρακτηρίζεται ως εδραιωμένη εταιρεία. Όχι εταιρία μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά εταιρία καμερών. Και το κυριότερο, η εταιρία ονομάζεται πλέον Snap Inc, αποδεσμεύοντας έτσι τον εαυτό της από το προϊόν της Snapchat.

Μαζί με τη νέα της ταυτότητα, η Snap Inc, παρουσίασε και το δεύτερο προϊόν της. Αυτό ονομάζεται Spectacles, που στα ελληνικά σημαίνει διόπτρα. Μοιάζει με ένα απλό ζευγάρι γυαλιών ηλίου, αλλά δεν είναιΤα Spectacles έχουν 2 κάμερες, μια σε κάθε φακό. Γύρω τους υπάρχει μια συστοιχία φωτισμού, ώστε να είναι εμφανές σε όλους, πότε αυτές λειτουργούν. Τα Spectacles δεν τραβούν φωτογραφίες, αλλά μόνο μικρά βίντεο. Διαθέτουν ένα μόνο πλήκτρο, το οποίο ξεκινά την εγγραφή ή και την επεκτείνει.

Η εγγραφή διαρκεί 10 δευτερόλεπτα και μπορεί να επεκταθεί άλλες 2 φορές, μέχρι να φτάσει τα 30. Οτιδήποτε καταγραφεί μεταφέρεται ασύρματα στο κινητό του χρήστη και αποθηκεύεται στο Snapchat Memories, ένα “μπαούλο” αναμνήσεων που είναι αποκλειστικά ιδιωτικό. Βέβαια όπως κάθετι που υπάρχει στα Memories, έτσι και τα βίντεο από τα Spectacles μπορούν να ανεβούν και στο Story του χρήστη, αν αυτός το επιθυμεί.

Τα Spectacles φορτίζουν μέσα στη θήκη τους, η οποία είναι κίτρινη. Αντίθετα, ο σκελετός, θα διατίθεται αρχικά σε μαύρο, κοραλί και τιρκουάζ. Σε αυτούς τους συνδυασμούς, αναμένεται να κυκλοφορήσουν αργότερα μέσα στο 2016 στη τιμή των 130$.

Advertising

 

Αν τα Spectacles πετύχουν εμπορικά, θα ισχυροποιήσουν τη θέση της Snap Inc, απέναντι στο Facebook για ακόμη μια φορά. Ίσως τότε, το “παιχνίδι” να έχει μεγαλώσει τόσο, που θα έχει μετατραπεί σε έναν εφιάλτη για το Facebook αλλά κυρίως για τον ίδιο τον Zuckerberg.

Διαβάστε επίσης  Δοκιμάζουμε το Elari CardPhone, το μικρότερο κινητό της αγοράς

 

Γεννήθηκα το 1997 και από τότε έχω το όνομα του παππού μου. Δυστυχώς, για κάποιο λόγο που δεν καταλαβαίνω, πολλοί με φωνάζουν Μάρκο ή Κωνσταντίνο. Ήρθα στο MAXMAG για να γράφω για τεχνολογία, αλλά έμεινα γιατί περνάω καλά. Α, παραλίγο να το ξεχάσω. Μισώ να γράφω bio.

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

5 προορισμοί για ημερήσιες αποδράσεις από την Αθήνα

Ημερήσιες αποδράσεις από την Αθήνα Στη σημερινή εποχή, που οι

2η Κινηματογραφική Ολυμπιάδα!

Ο 2ος υπερτελικός της Κινηματογραφικής Ολυμπιάδας μετά από έξι διαγωνισμούς