Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Anima: Mια ταινία βασισμένη στο ομώνυμο άλμπουμ ηλεκτρονικής μουσικής

Anima
Πηγή εικόνας: imdb.com

H ταινία με τίτλο ” Anima ” είναι μια ταινία μικρού μήκους σε σκηνοθεσία του Πολ Τόμας Άντερσον που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στις 27 Ιουνίου του 2019. Μάλιστα, ήταν υποψήφια και για το βραβείο Γκράμι καλύτερου μουσικού βίντεο μεγάλου μήκους. Είναι ουσιαστικά η ”συνοδεία” του τρίτου κατά σειρά στούντιο άλμπουμ του Άγγλου μουσικού Thom Yorke. Το συγκεκριμένο άλμπουμ έχει και αυτό τον τίτλο ” Anima ” και περιλαμβάνει την ηλεκτρονική μουσική που αναπτύσσεται μέσα από ζωντανές παραστάσεις και στούντιο, με θέματα άγχους και δυστοπίας. Ειδικότερα, με τον όρο δυστοπία εννοούμε μια κοινωνία ή κοινότητα που είναι ανεπιθύμητη ή τρομακτική.

Λίγα λόγια για τον σκηνοθέτη της ταινίας ” Anima ”

Ο Πολ Τόμας Άντερσον είναι ένας επιτυχημένος σκηνοθέτης ταινιών, παραγωγός, σεναριογράφος και κινηματογραφιστής. Ανέπτυξε ενδιαφέρον για τον κινηματογράφο από μικρή ηλικία. Επίσης, μια από τις σημαντικότερες ταινίες του είναι η πέμπτη κατά σειρά ταινία του με τίτλο ” There Will Be Blood ”. H συγκεκριμένη ταινία πέτυχε μεγάλη κριτική και εμπορική επιτυχία και είναι μια από τις μεγαλύτερες ταινίες της δεκαετίας του 2000.

Λίγα λόγια για το περιεχόμενο της ταινίας ” Anima ”

Το μόνο σίγουρο για την ταινία αυτή είναι ότι δεν θα ερμηνεύσουμε πλήρως το περιεχόμενο της. Ή αν το κάνουμε, δεν σημαίνει πως ο τρόπος με τον οποίον την ερμηνεύσαμε είναι ο μοναδικός…

Αρχικά, η ταινία ξεκινά με μια σκηνή κατά την οποία όλοι οι επιβάτες του τραμ νυστάζουν. Η κούραση τους μπορεί κάλλιστα να είναι αποτέλεσμα του εξουθενωτικού σύγχρονου τρόπου ζωής από τον οποίο δεν μπορούν να ξεφύγουν. Στην συνέχεια, βλέπουμε δύο από τους επιβάτες του τραμ να κοιτάζονται με ένταση. Το μόνο κοινό τους είναι η ”ανεξίτηλη” εξάντληση στο βλέμμα τους.

Μόλις σταματά το τραμ, όλοι αποβιβάζονται με τις ίδιες ρυθμικές και επαναλαμβανόμενες κινήσεις. Θα έλεγε κανείς πως μοιάζουν με ρομπότ. Έχει άραγε στόχο η ταινία να μας δείξει πως μεταμορφωνόμαστε σε μία άμορφη μάζα κάθε μέρα που περνά;

Anima
Πηγή εικόνας: scroll.in

Ο πρωταγωνιστής της ταινίας ( Τομ Γιορκ) πριν βγει από το τραμ, κλέβει μια μαύρη τσάντα. Δεν θα είναι ωστόσο για πολύ κάτοχος της, καθώς θα του την κλέψουν στην συνέχεια. Κάρμα; Αυτό που μπορούμε ίσως να κατανοήσουμε είναι ότι μαύρη τσάντα συμβολίζει κάτι… Συμβολίζει ενδεχομένως τις φιλοδοξίες και τους στόχους όλων εκείνων των ανθρώπων που πηγαίνουν κάθε μέρα στη δουλειά τους στα όρια της εξουθένωσης; Συμβολίζει ίσως το χρήμα που στις μέρες μας μπορεί να γίνει αυτοσκοπός πολλών ανθρώπων; Ή μήπως συμβολίζει τον σύγχρονο υλιστικό τρόπο ζωής;

Κάτι σημαντικό θα συμβολίζει σίγουρα αφού ο πρωταγωνιστής θυμώνει και αρχίζει να τρέχει σε σκοτεινά σκηνικά με παράξενες υφές και χρώματα. Εκεί θα συναντήσει μια άλλη ομάδα χορευτών αλλά θα δούμε πως θα προτιμήσει την μοναξιά του και όχι την συντροφιά τους… Δεν είναι να παράλογο να θεωρήσουμε πως είναι οι ανταγωνιστές του.

Anima
Πηγή εικόνας: themoviebd.org

Το κλίμα της ταινίας ” Anima ” αλλάζει όταν ο πρωταγωνιστής συναντά μια κοπέλα. Δηλαδή, από τον χορό τους στα όμορφα σκηνικά μιας πόλης, δείχνουν ερωτευμένοι και χαρούμενοι. Μέσα από τον έρωτα τους, βρίσκουν την χαμένη παιδικότητα τους…

Anima
Πηγή εικόνας: theguardian.com

Η ταινία ” Anima ” τελειώνει με μια εκ διαμέτρου αντίθετη σκηνή σε σχέση με την αρχική. Όλοι οι επιβάτες του τραμ έχουν γίνει ζευγάρια και δείχνουν χαρούμενοι, ενεργητικοί, παθιασμένοι. Όλα είναι υπέροχα μέχρι να ανοίξει τα μάτια του πρωταγωνιστής. Ήταν όλα ένα γλυκό όνειρο ή μήπως όχι;

Συμπερασματικά, η ταινία ” Anima ” είναι μια αρκετά ενδιαφέρουσα ταινία με εκπληκτικές χορογραφίες και ταλαντούχους ηθοποιούς. Ωστόσο, αν νιώσετε κάποια στιγμή μπερδεμένοι μην ανησυχήσετε! Είναι απολύτως φυσιολογικό…

Δείτε το trailer της ταινίας εδώ:

(5) Thom Yorke – Anima (Paul Thomas Anderson & Damien Jalet) – YouTube

Περισσότερα από τη στήλη: Κινηματογράφος

Κινηματογράφος

Γυναίκες δημιουργοί λάμπουν στο 9ο Φεστιβάλ WIFT GR!

  Το 9ο Φεστιβάλ WIFT GR, με θέμα «50/50 Ισότητα και στον Κινηματογράφο», επιστρέφει για…

Κινηματογράφος

Bugonia – Ο Λάνθιμος είναι δικαίως αγανακτισμένος

Ο Λάνθιμος στήνει ένα σκοτεινό παραμύθι για τη συντέλεια του κόσμου και την αυτοκαταστροφική φύση…

Κινηματογράφος

Το Black Phone 2 πιο πολύ κουράζει…παρά τρομάζει

Το The Black Phone 2 μιμείται μάλλον αποτυχημένα τη στοιχειωτική ατμόσφαιρα της πρώτης ταινίας, δοκιμάζοντας…

Κινηματογράφος

5 σκηνές αυτοσχεδιασμού που παρέμειναν στη ταινία

Σινεμά χωρίς σενάριο γίνεται; Όχι ακριβώς, αλλά μερικές φορές οι πιο αξέχαστες στιγμές γεννήθηκαν από…

Κινηματογράφος

3 ελληνικά διαμαντάκια στο TIFF66

Το 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (TIFF66) είχε μια ενέργεια περίεργη, σχεδόν χαοτική. Ήταν μια γιορτή…

Κινηματογράφος

The Panic in Needle Park: Η καταθλιπτική πλευρά της ζωής

Το The Panic in Needle Park είναι μια αμερικανική δραματική ταινία του 1971, σε σκηνοθεσία…

Κινηματογράφος

La Chinoise: Όταν ο Godard συναντά Mao, Brecht και Dostoevsky

Το La Chinoise του Jean-Luc Godard αποτελεί μια από τις πιο αμφιλεγόμενες και απαιτητικές ταινίες…