Το Red Notice, μια υπερπαραγωγή δράσης που φαίνεται να κόστισε στο Netflix το αστρονομικό ποσό των 200 εκατομμυρίων, έγινε η πιο επιτυχημένη του ταινία, με συνολικά περισσότερες από 328 εκατομμύρια ώρες θέασης!
Ο Τζον Χάρτλι (Dwayne Johnson), αναλαμβάνει για λογαριασμό της Ιντερπόλ, να καταδιώξει έναν από τους πιο περιζήτητους κλέφτες έργων τέχνης. Τα πράγματα όμως δεν πάνε βάση σχεδίου όταν αναγκάζεται να συνεργαστεί με έναν επίδοξο απατεώνα, τον Νόλαν Μπουθ (Ryan Reynolds). Μαζί, θα ενώσουν τις δυνάμεις τους, οργανώνοντας μια «υπέρλαμπρη» ληστεία με στόχο να πιάσουν την διάσημη εγκληματία με το ψευδώνυμο «Επίσκοπος» (Gal Gadot).
Το Red Notice τα έχει όλα. Κυριολεκτικά όλα τα κλισέ που μπορεί να φανταστεί κανείς σε ταινίες τέτοιου είδους, έχουν μπει σε ένα μπλέντερ. Η ταινία είναι προβλέψιμη ήδη από τα πρώτα πέντε λεπτά, αν όχι και από τη πλοκή της. Γνωστή η διαδρομή, ακριβώς αυτή που ακολουθεί σχεδόν κάθε χολλιγουντιανή heist ταινία. Σκεφτείτε Mission Impossible, James Bond κλπ. και απλώς μετατρέψτε το σε μία κάπως πιο παρωδική εκδοχή. Εν ολίγοις, μια κλασσική κωμωδία δράσης με στοιχεία ληστείας, πάνω σε ένα σχετικά επιφανειακό σενάριο.
Πως κατάφερε ωστόσο το Red Notice να γίνει η Νο.1 επιτυχία του Netflix;
Ε δεν είναι και δύσκολο. Ξεκινώντας από τα βασικά, το βασικό στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι το κάστινγκ και όχι το σενάριο. Έχουμε τον The Rock, το συνώνυμο του αμερικάνικου box office, τον Reynolds που είναι κυριολεκτικά η ανθρώπινη εκδοχή ενός λαμπραντόρ που όλοι λατρεύουν να βλέπουν, και μια εκρηκτική Gal Gadot. Το a-list πρωταγωνιστικό τρίπτυχο του Red Notice αποτελεί σίγουρα έναν τεράστιο πόλο έλξης. Επίσης, κανείς δεν μίλησε για κάποια «βαριά» ταινία. Χωρίς φυσικά αυτό να αποτελεί αρνητικό της. Μάλιστα, η ελαφρότητα της, είναι ακριβώς και το κλειδί πίσω από την επιτυχία της. Κατατάσσεται άξια στην κατηγορία μιας «εύκολης» ταινίας για την παρέα ή την οικογένεια. Κάτι που σαφώς της αποφέρει μεγάλη εμπορικότητα, aka πολλές (μα πάρα πολλές) ώρες θέασης.
Ναι, ίσως το Red Notice να έπεσε και αυτό στη παγίδα της περιορισμένης φαντασίας. Αλλά δεν έθεσε εξ’αρχής και τον πήχη ψηλά όσο αφορά τη δημιουργικότητα. Δεν χρειάζονται όλες οι ταινίες βαθυστόχαστα νοήματα, ούτε στοχεύουν σε αυτά. Θα ήταν κάπως παράλογο συνεπώς να προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η επιτομή της ταινίας δεν είναι κάτι παραπάνω από «οκ».
Δείτε το trailer της ταινίας εδώ: