Vivo: Ένα μουσικό ταξίδι από την Αβάνα εώς το Μαϊάμι

Το Vivo αποτελεί το πρώτο μιούζικαλ της Sony Pictures Animations. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, έχουμε μία αρκετά διασκεδαστική ταινία που ακολουθεί πιστά την παραδοσιακή συνταγή πολλών επιτυχημένων ταινιών animation. Το Vivo είναι η τρίτη σκηνοθετική δουλειά του Kirk DeMicco, μετά το Space Chimps και το The Croods. Για το δεύτερο απέσπασε μία υποψηφιότητα για το Όσκαρ Καλύτερης ταινίας κινούμενων σχεδίων.

Πλοκή 

Ένα κινκατζού που τρέφει ιδιαίτερη αγάπη για τη μουσική, ξεκινάει ένα συναρπαστικό, αλλά και ιδιαίτερα απαιτητικό ταξίδι από την Αβάνα προς το Μαϊάμι. Σκοπός του; Η παράδοση ενός τραγουδιού αγάπης εκ μέρους ενός φίλου του, ο οποίος μόλις έφυγε από τη ζωή. Οι αναποδιές είναι αρκετές, αλλά το αξιαγάπητο κινκατζού θα τα δώσει όλα για να πετύχει το σκοπό του.

Κριτική

Ξεκινώντας από την πολύχρωμη Αβάνα και υπό τους ήχους της κουβανικής μουσικής, το Vivo σε βάζει γρήγορα στο πνεύμα της ιστορίας. Ένας ηλικιωμένος κύριος (Αντρές) μαζί με ένα κινκατζού που ακούει στο όνομα Βίβο, δίνουνε τη συνηθισμένη τους παράσταση στους δρόμους της Αβάνας. Το πρώτο τραγούδι είναι και το κομμάτι που ξεχώρισα λίγο παραπάνω.

Με το πέρας της πρώτης σκηνής, είχα την προσδοκία πως θα είναι μία ταινία που θα επικεντρωθεί πιο πολύ στους κουβανικούς ήχους και ρυθμούς. Αντιθέτως, στη συνέχεια αγγίζει και φαίνεται πως προτιμάει τους πιο μοντέρνους ήχους. Μικρό το κακό βέβαια καθώς έχουμε αρκετές επιστροφές -έστω και σύντομες- στις πολιτιστικές ρίζες της ιστορίας. Το σύνολο των τραγουδιών είναι ενδιαφέρον, απλά προσωπικά αγάπησα το One of a Kind.

Advertising

Advertisements
Ad 14

Το στιλ των κινούμενων σχεδίων δένει όμορφα με τη θεματολογία της ιστορίας και τα πλούσια χρώματα της Αβάνας και του Μαϊάμι. Οι χαρακτήρες είναι συμπαθητικοί, και διαθέτουνε και αξιόλογο χιούμορ, αλλά και συναίσθημα. Όπου και όποτε είναι απαραίτητο φυσικά. Οι ηθοποιοί που επιλεχθήκανε για να ντύσουνε ηχητικά τους χαρακτήρες έκαναν αρκετά καλή δουλειά. Τον κύριο Αντρές έντυσε ηχητικά ο Juan de Marcos González, ο οποίος είναι βασικό μέλος και αρχηγός τoυ διάσημου Buena Vista Social Club.

Σε αυτό το σημείο, θα ξεφύγουμε λιγάκι από την ιστορία του Vivo. Ώρα να περάσουμε στο τεχνικό κομμάτι και ειδικότερα στο ρόλο του Roger Deakins στην παραγωγή του Vivo. Ο σπουδαίος διευθυντής φωτογραφίας έλαβε μέρος στη ταινία ως visual consultant. Σε πολύ απλή μετάφραση: σύμβουλος περί του οπτικού αποτέλεσματος. Αν αναζητούσατε μία ακόμα αφορμή για να παρακολουθήσετε το Vivo, πιστεύω πως ο Roger Deakins θα σας πείσει.

Κλείνοντας…

Το Vivo είναι μία διασκεδαστική ταινία. Μέσω της απλής ιστορίας του, περνάει τα μηνύματα που θέλει χωρίς να υπερβάλλει. Φυσικά, δε φτάνει το επίπεδο άλλων παραγωγών της Sony Pictures Animation, όπως το Spider-man: Into the Spider-Verse ή του πιο πρόσφατου The Mitchells vs. The Machines. Δε πιστεύω όμως ότι είναι αυτός ο σκοπός του.

Η ταινία έχει κριθεί με τον δείκτη PG. Αυτό σημαίνει ότι ορισμένο κομμάτι από το περιεχόμενο της ταινίας δεν είναι κατάλληλο για παιδιά και ότι θα πρέπει να εξεταστεί περαιτέρω από τον κάθε γονέα. Προσωπικά, θεωρώ πως το Vivo δε διαθέτει κάτι ακραίο και θα το πρότεινα σε όλες τις ηλικίες. Ελπίζω να το διασκεδάσετε με την καρδιά σας! 

Advertising

Το Vivo κυκλοφόρησε στις 6 Αυγούστου του 2021 και είναι διαθέσιμο στο Netflix

Η σελίδα του Vivo στο IMDb

Το trailer της ταινίας:

Advertising

Είμαι ο Γιώργος και σπουδάζω Μηχανικός Παραγωγής και Διοίκησης. Δηλώνω μεγάλος λάτρης του κινηματογράφου, του αθλητισμού, αλλά και των ταξιδιών. Τις περισσότερες φορές, θα με βρείτε έξω να φωτογραφίζω.

Περισσότερα από τη στήλη: Κινηματογράφος

Κινηματογράφος

«Spielberg in the ’70s–’80s» στα Ιωάννινα!

  «Spielberg in the ’70s–’80s» στον υπαίθριο χώρο του Μουσείου Αργυροτεχνίας στα Ιωάννινα! Το Πολιτιστικό…

Κινηματογράφος

Από το Βιβλίο στην Οθόνη!

Στον ειδυλλιακό κήπο του ΕΛΙΒΙΠ στο Παλαιό Ψυχικό, το Athens Open Air Film Festival υπογράφει…

Κινηματογράφος

«The Descent»: Τι έχει απομείνει να σε τρομάξει όταν έχεις δει την κόλαση;

Το «Descent» του 2005, είναι η δεύτερη ταινία του Άγγλου Neil Marshall (σκηνοθέτης των «Doomsday»,…

Κινηματογράφος

Run – Ένα θρίλερ για την σκοτεινή πλευρά της μητρικής αγάπης

Μητρική αγάπη ή έλεγχος; Η μητρική αγάπη αποτελεί ένα από τα πιο αγνά και προστατευτικά…

Κινηματογράφος

Sophia Loren: Τι να δεις μετά το «Παιδί και το Δελφίνι»

Σίγουρα έχεις ακούσει το όνομα της, αλλά, αν δεν είσαι φαν του «παλιού καλού κινηματογράφου»,…

Κινηματογράφος

Το 4ο Ευβοϊκό Φεστιβάλ Κινηματογράφου ολοκληρώθηκε!

Το Ευβοϊκό Φεστιβάλ Κινηματογράφου ολοκληρώθηκε με επιτυχία φέτος, αφήνοντας το στίγμα του στον πολιτιστικό χάρτη…

Κινηματογράφος

Crimson Peak – Μια ιστορία με φαντάσματα, όχι για φαντάσματα

Η αναγέννηση της γοτθικής αισθητικής και τεχνικής αφήγησης, που αναδύεται στον κινηματογραφικό τρόμο τα τελευταία…