Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Vivo: Ένα μουσικό ταξίδι από την Αβάνα εώς το Μαϊάμι

Το Vivo αποτελεί το πρώτο μιούζικαλ της Sony Pictures Animations. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, έχουμε μία αρκετά διασκεδαστική ταινία που ακολουθεί πιστά την παραδοσιακή συνταγή πολλών επιτυχημένων ταινιών animation. Το Vivo είναι η τρίτη σκηνοθετική δουλειά του Kirk DeMicco, μετά το Space Chimps και το The Croods. Για το δεύτερο απέσπασε μία υποψηφιότητα για το Όσκαρ Καλύτερης ταινίας κινούμενων σχεδίων.

Πλοκή 

Ένα κινκατζού που τρέφει ιδιαίτερη αγάπη για τη μουσική, ξεκινάει ένα συναρπαστικό, αλλά και ιδιαίτερα απαιτητικό ταξίδι από την Αβάνα προς το Μαϊάμι. Σκοπός του; Η παράδοση ενός τραγουδιού αγάπης εκ μέρους ενός φίλου του, ο οποίος μόλις έφυγε από τη ζωή. Οι αναποδιές είναι αρκετές, αλλά το αξιαγάπητο κινκατζού θα τα δώσει όλα για να πετύχει το σκοπό του.

Κριτική

Ξεκινώντας από την πολύχρωμη Αβάνα και υπό τους ήχους της κουβανικής μουσικής, το Vivo σε βάζει γρήγορα στο πνεύμα της ιστορίας. Ένας ηλικιωμένος κύριος (Αντρές) μαζί με ένα κινκατζού που ακούει στο όνομα Βίβο, δίνουνε τη συνηθισμένη τους παράσταση στους δρόμους της Αβάνας. Το πρώτο τραγούδι είναι και το κομμάτι που ξεχώρισα λίγο παραπάνω.

Με το πέρας της πρώτης σκηνής, είχα την προσδοκία πως θα είναι μία ταινία που θα επικεντρωθεί πιο πολύ στους κουβανικούς ήχους και ρυθμούς. Αντιθέτως, στη συνέχεια αγγίζει και φαίνεται πως προτιμάει τους πιο μοντέρνους ήχους. Μικρό το κακό βέβαια καθώς έχουμε αρκετές επιστροφές -έστω και σύντομες- στις πολιτιστικές ρίζες της ιστορίας. Το σύνολο των τραγουδιών είναι ενδιαφέρον, απλά προσωπικά αγάπησα το One of a Kind.

Το στιλ των κινούμενων σχεδίων δένει όμορφα με τη θεματολογία της ιστορίας και τα πλούσια χρώματα της Αβάνας και του Μαϊάμι. Οι χαρακτήρες είναι συμπαθητικοί, και διαθέτουνε και αξιόλογο χιούμορ, αλλά και συναίσθημα. Όπου και όποτε είναι απαραίτητο φυσικά. Οι ηθοποιοί που επιλεχθήκανε για να ντύσουνε ηχητικά τους χαρακτήρες έκαναν αρκετά καλή δουλειά. Τον κύριο Αντρές έντυσε ηχητικά ο Juan de Marcos González, ο οποίος είναι βασικό μέλος και αρχηγός τoυ διάσημου Buena Vista Social Club.

Σε αυτό το σημείο, θα ξεφύγουμε λιγάκι από την ιστορία του Vivo. Ώρα να περάσουμε στο τεχνικό κομμάτι και ειδικότερα στο ρόλο του Roger Deakins στην παραγωγή του Vivo. Ο σπουδαίος διευθυντής φωτογραφίας έλαβε μέρος στη ταινία ως visual consultant. Σε πολύ απλή μετάφραση: σύμβουλος περί του οπτικού αποτέλεσματος. Αν αναζητούσατε μία ακόμα αφορμή για να παρακολουθήσετε το Vivo, πιστεύω πως ο Roger Deakins θα σας πείσει.

Κλείνοντας…

Το Vivo είναι μία διασκεδαστική ταινία. Μέσω της απλής ιστορίας του, περνάει τα μηνύματα που θέλει χωρίς να υπερβάλλει. Φυσικά, δε φτάνει το επίπεδο άλλων παραγωγών της Sony Pictures Animation, όπως το Spider-man: Into the Spider-Verse ή του πιο πρόσφατου The Mitchells vs. The Machines. Δε πιστεύω όμως ότι είναι αυτός ο σκοπός του.

Η ταινία έχει κριθεί με τον δείκτη PG. Αυτό σημαίνει ότι ορισμένο κομμάτι από το περιεχόμενο της ταινίας δεν είναι κατάλληλο για παιδιά και ότι θα πρέπει να εξεταστεί περαιτέρω από τον κάθε γονέα. Προσωπικά, θεωρώ πως το Vivo δε διαθέτει κάτι ακραίο και θα το πρότεινα σε όλες τις ηλικίες. Ελπίζω να το διασκεδάσετε με την καρδιά σας! 

Το Vivo κυκλοφόρησε στις 6 Αυγούστου του 2021 και είναι διαθέσιμο στο Netflix

Η σελίδα του Vivo στο IMDb

Το trailer της ταινίας:

Είμαι ο Γιώργος και σπουδάζω Μηχανικός Παραγωγής και Διοίκησης. Δηλώνω μεγάλος λάτρης του κινηματογράφου, του αθλητισμού, αλλά και των ταξιδιών. Τις περισσότερες φορές, θα με βρείτε έξω να φωτογραφίζω.

Περισσότερα από τη στήλη: Κινηματογράφος

Κινηματογράφος

Γυναίκες δημιουργοί λάμπουν στο 9ο Φεστιβάλ WIFT GR!

  Το 9ο Φεστιβάλ WIFT GR, με θέμα «50/50 Ισότητα και στον Κινηματογράφο», επιστρέφει για…

Κινηματογράφος

Bugonia – Ο Λάνθιμος είναι δικαίως αγανακτισμένος

Ο Λάνθιμος στήνει ένα σκοτεινό παραμύθι για τη συντέλεια του κόσμου και την αυτοκαταστροφική φύση…

Κινηματογράφος

Το Black Phone 2 πιο πολύ κουράζει…παρά τρομάζει

Το The Black Phone 2 μιμείται μάλλον αποτυχημένα τη στοιχειωτική ατμόσφαιρα της πρώτης ταινίας, δοκιμάζοντας…

Κινηματογράφος

5 σκηνές αυτοσχεδιασμού που παρέμειναν στη ταινία

Σινεμά χωρίς σενάριο γίνεται; Όχι ακριβώς, αλλά μερικές φορές οι πιο αξέχαστες στιγμές γεννήθηκαν από…

Κινηματογράφος

3 ελληνικά διαμαντάκια στο TIFF66

Το 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (TIFF66) είχε μια ενέργεια περίεργη, σχεδόν χαοτική. Ήταν μια γιορτή…

Κινηματογράφος

The Panic in Needle Park: Η καταθλιπτική πλευρά της ζωής

Το The Panic in Needle Park είναι μια αμερικανική δραματική ταινία του 1971, σε σκηνοθεσία…

Κινηματογράφος

La Chinoise: Όταν ο Godard συναντά Mao, Brecht και Dostoevsky

Το La Chinoise του Jean-Luc Godard αποτελεί μια από τις πιο αμφιλεγόμενες και απαιτητικές ταινίες…