Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Ένα σουρεαλιστικό νέο βιβλιοπωλείο μόλις άνοιξε στην Κίνα

Βιβλιοπωλείο
Πηγή εικόνας: pinterest.com

Για τους λάτρεις των βιβλίων, η είσοδος σε ένα βιβλιοπωλείο είναι πάντα συναρπαστική, αλλά ένα νέο βιβλιοπωλείο στην Κίνα κάνει την εμπειρία απολύτως μαγευτική. Το Dujiangyan Zhongshuge, που βρίσκεται στο Τσενγκντού, σχεδιάστηκε από την εταιρεία αρχιτεκτονικής X + Living με έδρα τη Σαγκάη, η οποία δημιούργησε αρκετές τοποθεσίες για το Zhongshuge. Ο διώροφος χώρος μοιάζει με καθεδρικό ναό, χάρη στις οροφές με καθρέφτη και τα λαμπερά μαύρα πλακάκια στο πάτωμα που αντανακλούν τις βιβλιοθήκες, δημιουργώντας ένα οπτικό εφέ που μοιάζει με σχέδιο Escher. «Η οροφή με τον καθρέφτη στο χώρο είναι η υπογραφή του βιβλιοπωλείου Zhongshuge», λέει ο Li Xiang, ιδρυτής του X + Living. «Επεκτείνει αποτελεσματικά το χώρο με προβληματισμό.»

Πηγή εικόνας: pinterest.com

Κατά την είσοδο στο βιβλιοπωλείο, οι αγοραστές συναντούν βιβλιοθήκες σε σχήμα Γ, οι οποίες δημιουργούν μια σειρά οικείων χώρων. Στο κέντρο του καταστήματος, οι ψηλές καμάρες και οι κολώνες εκμεταλλεύονται το πλήρες ύψος του χώρου. Αυτές οι βιβλιοθήκες εμπνεύστηκαν από την ιστορία και την τοπογραφία της περιοχής. «Μετακινήσαμε το τοπικό τοπίο στον εσωτερικό χώρο», λέει ο Λι. «Το έργο βρίσκεται στο Dujiangyan, η οποία είναι μια πόλη με μακρά ιστορία ανάπτυξης συντηρητικών υδάτων, οπότε στην κύρια περιοχή θα μπορούσατε να δείτε την κατασκευή του φράγματος ενσωματωμένη στα ράφια.» Η εταιρεία χρησιμοποίησε μεμβράνη τυπωμένη με βιβλία στα πάνω ράφια, έτσι φαίνεται ότι τα βιβλία απλώνονταν από το δάπεδο μέχρι την οροφή. «Εάν τοποθετήσαμε πραγματικά βιβλία στα πάνω ράφια, δεν είναι μόνο δύσκολο για τους αναγνώστες να φτάσουν σε αυτά, αλλά και δύσκολο για τους χειριστές να φροντίσουν», λέει ο Li “Το κατάστημα διαθέτει ήδη μια συλλογή από πάνω από 80.000 βιβλία, οπότε δεν υπάρχει χάσιμο χώρου.” Ένα άλλο βασικό μέρος του σχεδιασμού ήταν ο φωτισμός. «Σχεδιάσαμε τις ζώνες φωτός σε κάθε ράφι για να δημιουργήσουμε ένα καλό εφέ φωτισμού, το οποίο σχεδιάζει επίσης το περίγραμμα κάθε στρώματος, καθιστώντας το ράφι πιο στερεοσκοπικό και σαφές για να δώσει στους αναγνώστες μια οπτική επίδραση και επίσης να διευκολύνει τους αναγνώστες να βρουν βιβλία στα ράφια.», λέει ο Λι.

Βιβλιοπωλείο
Πηγή εικόνας: pinterest.com

Όλα τα στοιχεία του σχεδιασμού συνδυάζονται για να δώσουν στους επισκέπτες μια εμπνευσμένη εμπειρία αγορών. «Αυτό που μου φαίνεται πιο συναρπαστικό είναι ότι παρουσιάζει πραγματικά το τοπικό διάσημο ανθρωπογενές τοπίο, το φράγμα, αν και με αφηρημένο, καλλιτεχνικό τρόπο», λέει ο Λι. «Αλλά όταν στέκεστε στο χώρο και το σώμα σας αισθάνεται τη μεγάλη διαφορά μεγέθους μεταξύ του ιδίου και του ξένου αντικειμένου, η επίδραση στην ψυχή σας είναι παρόμοια με το δέος που αισθανόμαστε για τη φύση, για την ανθρώπινη εφευρετικότητα της χρήσης της φύσης για την κατασκευή έργων για το όφελος της κοινωνίας μας.»

O Μιχάλης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι σπουδαστής Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής και Design, κάτοχος διπλώματος "Project and Construction Management" και του αρέσει να εξελίσσεται συνεχώς. Τον ελεύθερο του χρόνο σχεδιάζει, παρακολουθεί σεμινάρια και βάζει στόχους για το μέλλον.

Περισσότερα από τη στήλη: Design

Design

Πώς το Design Thinking Μειώνει Ρίσκα στο Corporate Περιβάλλον

Στο σημερινό εταιρικό τοπίο, οι επιχειρήσεις λειτουργούν μέσα σε αυξανόμενη πολυπλοκότητα. Αλλαγές στη νομοθεσία, μεταβαλλόμενες…

Design

Η Δύναμη στην Οπτική Συνέπεια: Όταν το Design Γίνεται Brand Συμπεριφορά

Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, όπου η πληροφορία αλλάζει με ταχύτητα, οι προτεραιότητες μετατοπίζονται και ο…

Design

Visual Storytelling: Η Δύναμη της Εικόνας στην Εποχή του Short Attention Span

Ζούμε σε μια εποχή όπου ο μέσος άνθρωπος εκτίθεται καθημερινά σε χιλιάδες μηνύματα, εικόνες και…

Design

Όταν το Design συναντά το AI: Η Τέχνη και η Λογική σε Δημιουργική Συμμαχία

Στον σύγχρονο κόσμο, όπου οι τεχνολογικές εξελίξεις προχωρούν με ρυθμούς που πριν λίγα χρόνια θα…

Design

Όταν το design θεραπεύει: Εμπιστοσύνη στη φαρμακευτική επικοινωνία

Στον κόσμο της φαρμακευτικής βιομηχανίας, η έννοια του «design» συχνά περιορίζεται στο ορατό: λογότυπα, συσκευασίες,…

Design

Design χωρίς ημερομηνία λήξης: διαχρονικότητα στην διακόσμηση

Ο χώρος δεν είναι στατικός, αναπνέει και αλλάζει μαζί με εμάς. Τα φυσικά υλικά και…

Design

Hybrid Spaces: Πώς οι μάρκες ενώνουν online και offline εμπειρίες

Σε ένα κόσμο όπου οι καταναλωτές δεν διαχωρίζουν πλέον τη φυσική από την ψηφιακή εμπειρία,…