Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

To ECOWEEK επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη

6 Νοεμβρίου 2016

13891874_1839944196226480_5310628365536267483_n

 

Tο Διεθνές Συνέδριο και Εργαστήριo Αειφόρου σχεδιασμού,της ECOWEEK,επιστρέφει στην πόλη στις 14  με 20 Νοεμβρίου 2016,με το θεμα «Placemaking in One Planet »,προτείνοντας νέες ιδέες για την πόλη,μέσα από διαλέξεις και εργαστήρια.

Η αρχή θα γίνει τη Δευτέρα 14 Νοεμβρίου, με συμμετοχή αρχιτεκτόνων και φοιτητών από την Ελλάδα,τη Γερμανία, την Αγγλία και την  Ιταλία. Συμμετέχουν πολλά γνωστά ονόματα του χώρου,όπως o ULf Meyer,ο Benjamin Gill,οι Urban Transcripts,η Λίνα Λιακού ,ο Σταύρος Κωνσταντινίδης, ο Θέμης Χατζηγιαννόπουλος και ο Αντώνης Σεμερτζίδης. Στα 11 στο σύνολό τους εργαστήρια, στα οποία,θα συμμετέχουν φοιτητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό και πραγματοποιούνται στις 15 – 18 Νοεμβρίου,έρχονται να προστεθούν ως leaders οι:Nomen,Malvi,SPARCH,T.SQUAREARCHITECTS,STIPO,Topio,Blind+Δημήτριος Νάνος, Kopa3ka,PARKOTECHNIKI,Dastid Ferati,Astrit Rraci και Δέσποινα Κουίνογλου. Τα αποτελέσματα των εργαστηρίων θα παρουσιαστούν στο ευρύ κοινό το Σάββατο 19 Νοεμβρίου.

12341060_1733977950156439_994474603492658238_n 12321152_1735507630003471_1827726948397909643_n

Η διοργάνωση τελεί υπό την αιγίδα του Τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Α.Π.Θ, του ΤΕΕ, του ΣΑΘ,σε συνεργασία με τη ΔΕΘ – HELEXPO, τη Διεθνή Έκθεση HOTELIA – PHILOXENIA και τη σχολή AKTO Art & Design College και την υποστήριξη και συμμετοχή φορέων της Θεσσαλονίκης.

Με τη συνεργασία της Hotelia – Philoxenia, πραγματοποιούνται παράλληλες δράσεις και εκδηλώσεις, όπως διαλέξεις, πάνελ και έκθεση.
Οι διαλέξεις και οι εκθέσεις της ECOWEEK,είναι ανοιχτές στο ευρύ κοινό, ενώ για συμμετοχή στα εργαστήρια απαιτείται εγγραφή,με ελάχιστες θέσεις ακόμη διαθέσιμες.

11988656_1726233564264211_1401383118819645712_n

Η ECOWEEK στη Θεσσαλονίκη συντονίζεται από τη Δέσποινα Κουίνογλου, γεωπόνο και μεταπτυχιακή φοιτητρια αρχιτεκτονικής τοπίου, και διοργανώνεται από την ομάδα της ECOWEEK: Ελένη – Βασιλική Αλέξη (αρχιτ.), Λίνα – Λούνα Καπέτα (αρχιτ. τοπίου), Δέσποινα Κουίνογλου (γεωπόνος – αρχιτ. τοπίου), Απoστολία Μιχαλού (αρχιτ.), Δημήτρη Νάνο (αρχιτ.), Νάταλι Νάνου (αρχιτ.), Αντώνη Σεμερτσίδη (αρχιτ. -epmforward.gr).

Η ελληνική – διεθνής αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία ECOWEEK, με σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σε θέματα περιβάλλοντος και την προώθηση των αρχών της αειφορίας, ιδρύθηκε και συντονίζεται από τον Δρ. Ηλία Μεσσίνα αρχιτέκτονα, κοινωνικό επιχειρηματία και σύμβουλο περιβάλλοντος. Η ECOWEEK ξεκίνησε τη δράση της στην Αίγινα το 2005 και σήμερα έχει αναπτύξει δραστηριότητα σε 15 χώρες και ένα διεθνές δίκτυο μελών σε 54 χώρες.

 

bcd9c2_0d63c0331e844ad9a29b61c4d8c6c64a-mv2

Περισσότερες πληροφορίες: http://www.ecoweekthess2016.site/about και ecoweek.org

 

Οι φωτογραφίες αφορούν την περσινή διοργάνωση Ecoweek 2015 στη Θεσσαλονίκη.

 

Η Μαργαρίτα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Έδεσσα. Είναι Αρχιτέκτονας Μηχανικός και εργάζεται στην Αθήνα. Παθιάζεται με την Αρχιτεκτονική και τις τέχνες γενικότερα. Εκτονώνεται μέσω του Χορού και του Θεάτρου και λατρεύει να "μαθαίνει" περισσότερα και περισσότερα και περισσότερα...Χειρότεροι εχθροί της τα όρια και ο χρόνος.

Περισσότερα από τη στήλη: Design

Design

Πώς το Design Thinking Μειώνει Ρίσκα στο Corporate Περιβάλλον

Στο σημερινό εταιρικό τοπίο, οι επιχειρήσεις λειτουργούν μέσα σε αυξανόμενη πολυπλοκότητα. Αλλαγές στη νομοθεσία, μεταβαλλόμενες…

Design

Η Δύναμη στην Οπτική Συνέπεια: Όταν το Design Γίνεται Brand Συμπεριφορά

Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, όπου η πληροφορία αλλάζει με ταχύτητα, οι προτεραιότητες μετατοπίζονται και ο…

Design

Visual Storytelling: Η Δύναμη της Εικόνας στην Εποχή του Short Attention Span

Ζούμε σε μια εποχή όπου ο μέσος άνθρωπος εκτίθεται καθημερινά σε χιλιάδες μηνύματα, εικόνες και…

Design

Όταν το Design συναντά το AI: Η Τέχνη και η Λογική σε Δημιουργική Συμμαχία

Στον σύγχρονο κόσμο, όπου οι τεχνολογικές εξελίξεις προχωρούν με ρυθμούς που πριν λίγα χρόνια θα…

Design

Όταν το design θεραπεύει: Εμπιστοσύνη στη φαρμακευτική επικοινωνία

Στον κόσμο της φαρμακευτικής βιομηχανίας, η έννοια του «design» συχνά περιορίζεται στο ορατό: λογότυπα, συσκευασίες,…

Design

Design χωρίς ημερομηνία λήξης: διαχρονικότητα στην διακόσμηση

Ο χώρος δεν είναι στατικός, αναπνέει και αλλάζει μαζί με εμάς. Τα φυσικά υλικά και…

Design

Hybrid Spaces: Πώς οι μάρκες ενώνουν online και offline εμπειρίες

Σε ένα κόσμο όπου οι καταναλωτές δεν διαχωρίζουν πλέον τη φυσική από την ψηφιακή εμπειρία,…