Death Stranding, μερικά στοιχεία που μάθαμε μέχρι τώρα

Αχ Death Stranding, περιμένω με τόση ανυπομονησία να σε πιάσω στα χέρια μου όπως τόσοι και τόσοι, που αδημονώ για έστω και ένα νέο στοιχείο που θα ακούσω. Και ευτυχώς για όλους μας, το twitter της Kojima Productions μας προμήθευσε με μερικά νέα που μας έδωσαν κάποια στοιχεία για το όραμα του Hideo Kojima, σε συνδυασμό με τα trailers που έχουμε δει ως τώρα. Τι ξέρουμε λοιπόν;

Death Stranding

Αρχικά είδαμε πως οι κίτρινες ταινίες επάνω στα κιβώτια που ο Sam κουβαλάει στη πλάτη του στο τελευταίο trailer του Death Stranding δεν είναι τυχαίες. Ονομάζονται Damage Censor Tapes, και οι αλλαγές στο χρώμα τους μας δίνουν το επίπεδο ζημιάς που έχει υποστεί το κιβώτιο μόνο.

Death Stranding

Advertising

Advertisements
Ad 14

Έπειτα, οι χειροπέδες που είδαμε και στα προηγούμενα Death Stranding trailers χωρίζονται σε δυο τμήματα: στο αδύνατο μέρος που το φοράει ο χρήστης, και στο παχύτερο μέρος που δείχνει την κατάσταση του χρήστη. Από τους χρωματισμούς που έχουμε δει να παίρνει εικάζουμε πως είναι μπλε για υψηλό hp, κίτρινο για μεσαίο, και κόκκινο για σχεδόν μηδενικό. Εάν ο χρήστης φοράει το παχύτερο μέρος των χειροπέδων, τα φώτα και στα δύο μέρη μένουν σβηστά, ενώ αν φοράει και τα δύο μέρη, κάνει γνωστό το status του και στους γύρω παίκτες.

Death Stranding

Τι σημαίνει αυτό; Πως το Death Stranding μπορεί να είναι άνετα ένα παιχνίδι με ελάχιστο ως μηδαμινό HUD, διότι όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι στις δίνει χωρίς να σπάει το κινηματογραφικό immersion που ο γνωστός κινηματογραφόφιλος Kojima θέλει να μας περάσει. Δηλαδή, κοίτα το χρώμα τις ταινίας για να δεις τη κατάσταση του κιβωτίου, κοίτα το χρώμα στις χειροπέδες για να δεις τη ζωή σου και κοίτα τη συσκευή στον ώμο σου για να ανιχνεύσεις τις απειλές.

Διαβάστε επίσης  Το Fallout First είναι προσβολή για το gaming

Έπειτα τίθεται το θέμα του όρου chirality. Τι σημαίνει ο όρος αυτός; Σημαίνει ασσυμετρία  με τέτοιο τρόπο ώστε μια εικόνα ή ένα κατασκεύασμα να μην υπερτίθεται με τη καθρεπτισμένη εικόνα της. Όπως για παράδειγμα τα χέρια μας είναι το ένα ο καθρέφτης του άλλου και δε μπορούν να παραταχθούν συμμετρικά παρά μόνο όταν το ένα καθρεφτίζει το άλλο. Αυτό μας δείχνει τους δύο κόσμους που προφανώς θα έχει το παιχνίδι, το κόσμο των ζωντανών και τον κόσμο των νεκρών, οι οποίοι είναι ο ένας καθρέπτης του άλλου. Ίσως τότε τα πλάσματα του κόσμου των νεκρών να μπορούν να αλληλοεπιδρούν μόνο με ανθρώπους όπως ο Sam, που υπάρχει και στους δυο κόσμους, και όχι με αντικείμενα όπως η φωτογραφία, που βρίσκεται μόνο στον κόσμο των ζωντανών.

Advertising

Death Stranding

Με το Death Stranding να είναι ένα παιχνίδι που έχει δοθεί τόση λεπτομέρεια στη δημιουργία του κόσμου του και του γενικότερου lore του, στοιχηματίζω πως σίγουρα πρόκειται να δούμε κάτι που θα μας μείνει αξέχαστο. Kojima, μη το αργείς. Happy gaming…..

Σπούδασα Ιστορία και Φιλοσοφία της Επιστήμης μπας και καταλάβω το μυστήριο της ζωής, αλλά τελικά κατάλαβα ότι η ζωή είναι απλά μια φαντασία και τη δημιουργείς όπως εσύ θέλεις....

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Σχολική ετοιμότητα παιδιών με χαμηλό βάρος γέννησης

Το παρόν άρθρο Το παρόν άρθρο, με τίτλο Σχολική ετοιμότητα

Ανατροφή παιδιών με ΑΓΔ: Ανταμοιβές και προκλήσεις

Το παρόν άρθρο Περίπου 7,6% των παιδιών (~ δύο παιδιά