Αχ Death Stranding, περιμένω με τόση ανυπομονησία να σε πιάσω στα χέρια μου όπως τόσοι και τόσοι, που αδημονώ για έστω και ένα νέο στοιχείο που θα ακούσω. Και ευτυχώς για όλους μας, το twitter της Kojima Productions μας προμήθευσε με μερικά νέα που μας έδωσαν κάποια στοιχεία για το όραμα του Hideo Kojima, σε συνδυασμό με τα trailers που έχουμε δει ως τώρα. Τι ξέρουμε λοιπόν;
Αρχικά είδαμε πως οι κίτρινες ταινίες επάνω στα κιβώτια που ο Sam κουβαλάει στη πλάτη του στο τελευταίο trailer του Death Stranding δεν είναι τυχαίες. Ονομάζονται Damage Censor Tapes, και οι αλλαγές στο χρώμα τους μας δίνουν το επίπεδο ζημιάς που έχει υποστεί το κιβώτιο μόνο.
Έπειτα, οι χειροπέδες που είδαμε και στα προηγούμενα Death Stranding trailers χωρίζονται σε δυο τμήματα: στο αδύνατο μέρος που το φοράει ο χρήστης, και στο παχύτερο μέρος που δείχνει την κατάσταση του χρήστη. Από τους χρωματισμούς που έχουμε δει να παίρνει εικάζουμε πως είναι μπλε για υψηλό hp, κίτρινο για μεσαίο, και κόκκινο για σχεδόν μηδενικό. Εάν ο χρήστης φοράει το παχύτερο μέρος των χειροπέδων, τα φώτα και στα δύο μέρη μένουν σβηστά, ενώ αν φοράει και τα δύο μέρη, κάνει γνωστό το status του και στους γύρω παίκτες.
Τι σημαίνει αυτό; Πως το Death Stranding μπορεί να είναι άνετα ένα παιχνίδι με ελάχιστο ως μηδαμινό HUD, διότι όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι στις δίνει χωρίς να σπάει το κινηματογραφικό immersion που ο γνωστός κινηματογραφόφιλος Kojima θέλει να μας περάσει. Δηλαδή, κοίτα το χρώμα τις ταινίας για να δεις τη κατάσταση του κιβωτίου, κοίτα το χρώμα στις χειροπέδες για να δεις τη ζωή σου και κοίτα τη συσκευή στον ώμο σου για να ανιχνεύσεις τις απειλές.
Έπειτα τίθεται το θέμα του όρου chirality. Τι σημαίνει ο όρος αυτός; Σημαίνει ασσυμετρία με τέτοιο τρόπο ώστε μια εικόνα ή ένα κατασκεύασμα να μην υπερτίθεται με τη καθρεπτισμένη εικόνα της. Όπως για παράδειγμα τα χέρια μας είναι το ένα ο καθρέφτης του άλλου και δε μπορούν να παραταχθούν συμμετρικά παρά μόνο όταν το ένα καθρεφτίζει το άλλο. Αυτό μας δείχνει τους δύο κόσμους που προφανώς θα έχει το παιχνίδι, το κόσμο των ζωντανών και τον κόσμο των νεκρών, οι οποίοι είναι ο ένας καθρέπτης του άλλου. Ίσως τότε τα πλάσματα του κόσμου των νεκρών να μπορούν να αλληλοεπιδρούν μόνο με ανθρώπους όπως ο Sam, που υπάρχει και στους δυο κόσμους, και όχι με αντικείμενα όπως η φωτογραφία, που βρίσκεται μόνο στον κόσμο των ζωντανών.
Με το Death Stranding να είναι ένα παιχνίδι που έχει δοθεί τόση λεπτομέρεια στη δημιουργία του κόσμου του και του γενικότερου lore του, στοιχηματίζω πως σίγουρα πρόκειται να δούμε κάτι που θα μας μείνει αξέχαστο. Kojima, μη το αργείς. Happy gaming…..