Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Το να παίζεις παιχνίδια είναι η δουλειά του μέλλοντος ( ; )

Computer Lan

Παρατηρώντας τα τωρινά οικονομικά δεδομένα, οι άνθρωποι που αποτελούν μέρος ενός ελίτ περιβάλλοντος συνεχώς αυξάνουν το μερίδιο του πλούτου και του εισοδήματος τους. Παράλληλα η αυτοματοποίηση έχει αρχίσει να εξαφανίζει όλο και περισσότερες θέσεις εργασίας. Στα επόμενα χρόνια θα χρειαστούμε νέες μορφές απασχόλησης. Ποιος θα είναι όμως ο τρόπος που θα κερδίζει τον μισθό της αυτή η νέα εργατική τάξη; Με το να παίζει ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Με μια πρώτη ματιά φαίνεται παράλογο, αλλά ας παρατηρήσουμε τις τάσεις και την οικονομία των παιχνιδιών.

Αρχικά ας δούμε πως εξελίχθηκαν τα παιχνίδια στο διαδίκτυο. Πριν από μια δεκαετία πληρώναμε συνήθως 15 με 25 ευρώ το μήνα για συνδρομητικά παιχνίδια. Όμως, την τελευταία δεκαετία, οι εταιρείες παιχνιδιών έχουν επινοήσει το μοντέλο του “ελεύθερου παιχνιδιού”. Μπορείτε να παίξετε δωρεάν. Εάν όμως θέλετε κάτι πολύ εντυπωσιακό, όπως μια καλή πανοπλία ή ένα πολύ δυνατό όπλο θα πρέπει να το αγοράσετε.  Αυτό το μοντέλο είναι υπερβολικά κερδοφόρο. Για παράδειγμα, ένα πολύ γνωστό παιχνίδι, το Clash Royale, έχει καθημερινό κέρδος της τάξης των  2 εκατομμυρίων δολαρίων από τέτοιες αγορές. Από την άλλη μεριά, όπως και με τα καζίνο το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων προέρχεται από τις λεγόμενες “φάλαινες”. Ένα μικρό ποσοστό των παικτών που ξοδεύουν χιλιάδες ετησίως.

Μια μελέτη την περασμένη άνοιξη από την εταιρεία Swrve (μια εταιρεία που βοηθά τις υπόλοιπες στην αγορά των αντικειμένων τους στο παιχνίδι) ανακάλυψε ότι μόνο το 0,2% των παικτών είναι υπεύθυνο για το 48% όλων των εσόδων.

2 κατηγορίες παικτών και η σχέση τους.

Με  την συσσώρευση του πλούτου αυτές οι τάσεις πάνω στο συγκεκριμένο μοντέλο παιχνιδιών θα αυξηθούν. Σκεφτείτε αυτό, ο αυτοματισμός θα δημιουργήσει τεράστιες μάζες ανέργων. Οι παίχτες “φάλαινες” θα μειώνονται και θα γίνονται όλο και πιο πλούσιοι. Έτσι οι εταιρείες παιχνιδιών θα πρέπει να “ξεζουμίσουν” τις “φάλαινες” τους όλο και περισσότερο για να παραμείνουν βιώσιμες. Για να το κάνουν όμως αυτό θα πρέπει να τους κρατάνε ευχαριστημένους. Αυτό προϋποθέτει ότι οι κόσμοι των παιχνιδιών τους θα είναι ζωντανές και ενεργές κοινότητες. Δηλαδή θα χρειάζονται τους χρήστες που δεν ξοδεύουν χρήματα στο παιχνίδι τους.

Επιπλέον οι πιο ευκατάστατοι παίκτες δεν θέλουν να παίζουν με bots (υπολογιστές που προσομοιώνουν έναν κανονικό χρήστη). Θέλουν την κοινωνική συναναστροφή των ανθρώπων. Έτσι μπορούν να απολαύσουν την συγκίνηση της κοινωνικοοικονομικής τους κατάστασης έναντι των άλλων. Οι εταιρείες θα πρέπει να εξασφαλίσουν αυτούς τους παίκτες. Τα επόμενα 10 χρόνια,  θα μπορούσαν για παράδειγμα να εκδώσουν κάρτες ανταμοιβής για τον πραγματικό κόσμο. Αλλά τελικά, 20 χρόνια αργότερα, οι εταιρείες αυτές μπορεί να βρεθούν στην θέση να πληρώνουν για να κρατήσουν αυτούς τους χρήστες στο παιχνίδι.

Τελικά για να συνεχίσουν να υπάρχουν αυτα τα παιχνίδια θα καταλήξουν να  σχεδιάζονται με τέτοιον τρόπο που θα έμοιαζε οτι έχουν βασιστεί πάνω στην θεωρία απαλλοτρίωσης του Μαρξ.

Περισσότερα από τη στήλη: Gaming

Gaming

Steam Machine: όσα γνωρίζουμε

Το 2015 το Alienware Steam Machine συζητήθηκε από πολλούς gamers αλλά απέτυχε να μπει στα…

Gaming

Call Of Duty Black Ops 7: Game Review

Το Call of Duty Black Ops 7 κυκλοφόρισε στις 13 Νοεμβρίου του 2025, συνεχίζοντας μια…

Gaming

Grow a Garden: Μια ταινία βγαλμένη απ’το Roblox

Κάποια games είναι φτιαγμένα με τρόπο τέτοιο που σχεδόν «παρακαλάνε» να βγουν στη μεγάλη οθόνη.…

Gaming

Parnitha Patient 66 – Παιχνίδι τρόμου με άρωμα Ελλάδας

Καθώς λοιπόν πλησιάζουμε στο τέλος του 2025 λίγες πλέον κυκλοφορίες έχουν απομείνει για να ολοκληρωθεί…

Gaming

Dispatch : Game review

Το Dispatch, ενα παιχνίδι από την AdHoc Studio ανήκει στην κατηγορία των «Episodic Adventure Games»,…

Gaming

Pokémon Hardcore Nuzlocke – Μία απαιτητική περιπέτεια

  Ένας από τους μεγαλύτερους κολοσσούς παιχνιδιών της Nintendo και κατ’ επέκταση της βιομηχανίας παιχνιδιών…

Gaming

Video Games ως τέχνη: τα υπέρ και κατά

  Κάθε gamer μπορεί να διαλέξει τουλάχιστον έναν τίτλο που του άλλαξε την ζωή. Ωστόσο,…