Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Streaming Platforms: Η αρχή και η εξέλιξη τους

13 Νοεμβρίου 2019

Είχα την ευκαιρία αυτή την Κυριακή να παρακολουθήσω τους τελικούς του παγκόσμιου πρωταθλήματος league of legends και δεν μπόρεσα να παραβλέψω το γεγονός της μεγάλης ποικιλίας streaming πλατφορμών που είχα στην διάθεση μου για να δω το παιχνίδι, αλλά πρώτα ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Με την συνεχόμενη αύξηση των esports στα μέσα του 2006-2012 και τουρνουά μεγάλου βεληνεκούς να διοργανώνονται ανά τον κόσμο οι μόνοι που μπορούσαν να τα παρακολουθήσουν ήταν όσοι θα βρίσκονταν στο χώρο διεξαγωγής και ίσως κάποια τηλεοπτικά κανάλια που θα δείχνανε αποσπασματικά μερικά κομμάτια. Αυτό ήταν το έναυσμα για την δημιουργία της πρώτης πλατφόρμας καθαρά για video-game streaming και αγώνων esports, η οποία πλατφόρμα μέχρι και σήμερα  είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα esports και αυτή δεν είναι καμία άλλη πέρα από το twitch. tv.

source: en. wikipedia. org

TWITCH

Το twitch έκανε την εμφάνισή του το 2011 με το όνομα justin. tv και κατάφερε μέχρι το 2014 να έχει 45 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες(viewers). Στα τέλη του 2014 αγοράστηκε από την Amazon έναντι του ποσού των 970 εκατομμυρίων δολαρίων και μετονομάστηκε σε twitch. Μέχρι το 2015 είχε περισσότερους από 1, 5 εκατομμύρια streamers και 100 εκατομμύρια θεατές κάθε μήνα. Με την δημιουργία του twitch,  ξεκίνησε σιγά σιγά και η δημιουργία άλλων πλατφορμών οι οποίες άρχισαν να στοχεύουν σε συγκεκριμένες χώρες π. χ. Κορέα ή σε συγκεκριμένα ηλεκτρονικά παιχνίδια όπως Counter Strike. Με την συνεχόμενη αύξηση στην αγορά των esports άρχισαν να δραστηριοποιούνται αρκετές πλατφόρμες στον χώρο του video-gaming streaming όπως η Azubu η οποία στοχεύει κυρίως στο κοινό της Ασίας και στο παιχνίδι του league of legends, η hitbox η οποία στόχευε στο ευρωπαϊκό κοινό μέχρι το 2013 όπου και αγοράστηκε από την Azubu και μετονομάστηκε σε Smashcast και ουσιαστικά είναι η παρουσία της Azubu στην Ευρώπη. Με το πέρασμα του καιρού άρχισαν να μπαίνουν στο “παιχνίδι”  εταιρίες κολοσσοί όπως η Microsoft, το Youtube και ακόμα και το Facebook.

streaming
source: thenextweb. com

MIXER

Η Microsoft αγόρασε μία πλατφόρμα με το όνομα Beam το 2016 και το 2017 την μετονόμασε σε Mixer. Η Microsoft για να προσπαθήσει να ανταγωνιστεί το Twitch αποφάσισε να δώσει έμφαση στην διαδραστικότητα που θα επιτρέπει στους θεατές να εκτελούν ενέργειες που θα αλληλεπιδρούν στο stream. Ταυτόχρονα το Mixer κατάφερε να “κλέψει” από το Twitch δύο μεγάλους streamers η οποίοι πέρα από τα μεγάλα ποσά που φέρνανε στην εταιρία είχαν τεράστιο δίκτυο και ήταν αγαπητοί από το κοινό.

streaming
source: innov8tiv. com

YOUTUBE

Από την άλλη το Υoutube ξεκίνησε τα streamings από το 2010 με διάφορες συναυλίες και συνέχισε σταδιακά με διάφορα events ανά τον κόσμο. Το 2016 άρχισε να προσελκύει ονόματα διάσημων streamers για να πλαισιώσουν την πλατφόρμα της. Το Υoutube συγκριτικά με τις άλλες πλατφόρμες μπορεί να υποστηρίξει 4k ανάλυση στα 60 fps και 360 βίντεο.

 

 


Περισσότερα από τη στήλη: Gaming

Gaming

Xenoblade Chronicles 3: Το τέλος μίας Αιώνιας τριλογίας

Το Xenoblade Chronicles 3 ολοκληρώνει τη τριλογία της σειράς Xenoblade Chronicles, όχι μόνο ως ένας…

Gaming

Dying Light The Beast : Game Review

Η σειρά Dying Light έχει αφήσει το στίγμα της στον χώρο των παιχνιδιών τρόμου και…

Gaming

Τα Casual Games αλλάζουν τους κανόνες του Gaming

Τα τελευταία χρόνια, ο κόσμος του gaming αλλάζει ραγδαία. Τα casual games κερδίζουν συνεχώς έδαφος.…

Gaming

Πώς η AI αναβαθμίζει τους NPCs χαρακτήρες;

Αν έχεις παίξει παιχνίδια όπως το Grand Theft Auto ή το Pokemon σίγουρα έχεις συναντήσει…

Gaming

Πώς τα Microtransactions καταστρέφουν το gaming

Εδώ και αρκετά χρόνια, απο την εποχή του Playstation 3, Xbox 360 και την άνοδο…

Gaming

Xenoblade Chronicles X Definitive Edition: Game Review

Η πλοκή του Xenoblade Chronicles X Definitive Edition Το Xenoblade Chronicles X Definitive Edition της…

Gaming

Hades 2: ένα πραγματικά καλό sequel

Ως τώρα το 2025 φαίνεται να είναι «η χρονιά του sequel» μια τάση που παρατηρήσαμε…