Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Τα eSports αντεπιτίθονται

31 Μαρτίου 2020

 

eSports COvid-19
πηγή εικόνας:estnn.com

Το ξέσπασμα της επιδημίας του Covid-19 έχει ωθήσει τις οικονομίες σε όλο τον κόσμο σε μια βαθιά τάφρο.
Οι επιχειρήσεις προσπαθούν να επιβιώσουν σε αυτή την δύσκολη κατάσταση ενώ οι κυβερνήσεις καταβάλλουν
κάθε δυνατή προσπάθεια για να περιορίσουν τη μόλυνση.Έτσι οι άνθρωποι είναι αναγκασμένοι να βρίσκονται
σχεδόν όλη την μέρα στο σπίτι τους για να αποφύγουν τα πλήθη και να προστατεύσουν τον εαυτό τους 
και τους γύρω τους.Αυτό έχει ως συνέπεια την αύξηση των πωλήσεων των digital games αλλά και την ένταξη 
περισσότερων ατόμων στα παιχνίδια αυτά.
Στα digital games, όπως δημοσίευσε η Superdata για τον μήνα Φεβρουάριο,δεν παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση 
των εσόδων σε Ευρώπη και ΗΠΑ λόγω του νέου κορονοϊού. Όμως αυτό δεν ισχύει για την Ιαπωνία όπου τα έσοδα
των ψηφιακών τίτλων τριπλασιάστηκαν μέσα σε ένα μήνα (από 24.8 εκ. δολάρια τον Γενάρη σε 78 εκ. δολάρια 
τον Φεβρουάριο).O Covid-19 άρχισε να "σαρώνει" την Ευρώπη από τις αρχές Μαρτίου, επομένως τα στοιχεία
για το μήνα που διανύουμε θα μας δείξουν πόσο πραγματικά επηρέασε τις πωλήσεις παιχνιδιών ο κορονοϊός.
Για τον μήνα Φεβρουάριο τα συνολικά έσοδα των digital games ήταν 9.2 δισεκατομμύρια δολάρια, 4% πάνω σε 
σχέση με πέρσι. Ρεκόρ εσόδων για το "Counter-Strike: Global Offensive" που έφτασε τα 24 εκατομμύρια δολάρια 
για πρώτη φορά στην 8ετή πορεία του.
πηγή εικόνας: SuperData

Όσον αφορά τα eSports γνωρίζουν μοναδική ανάπτυξη σήμερα στις μέρες του Covid-19, καθώς οι παίκτες μπορούν να αγωνιστούν στα διάφορα παιχνίδια από το σπίτι τους με αποτέλεσμα όλη η βιομηχανία των eSports να γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη.Δεν είναι τυχαίο ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2020 στην Ιαπωνία αναβλήθηκαν για ένα χρόνο ενώ οι αγώνες στα eSports συνεχίζονται με αμείωτο ενδιαφέρον, επηρεάστηκαν μόνο τα μεγάλα παγκόσμια τουρνουά τα οποία μεταφέρθηκαν για το καλοκαίρι, όπως για παράδειγμα το MSI2020 του League of Legends.Ταυτόχρονα όλα τα eSports πρωταθλήματα συνεχίζονται κανονικά από τα gaming houses των ομάδων(League of legends,Csgo,Fortnite κτλπ).Αυτό έχει οδηγήσει τον κόσμο να παρακολουθεί περισσότερο αυτά τα πρωταθλήματα διότι είναι τα μόνα events που συμβαίνουν στο κόσμο αυτή την στιγμή και παρατηρούμε στις πλατφόρμες θέασης όπως το twitch,το youtube,το mixer κτλπ τεράστιες αυξήσεις επισκεπτών σε σύγκριση με άλλες χρονιές και περιόδους.

 

Περισσότερα από τη στήλη: Gaming

Gaming

AI στο game development: ευχές και κατάρες

Την περίοδο που το ΑΙ είναι παντού από τα κινητά μέχρι τις οικιακές συσκευές μας…

Gaming

4+1 Κορυφαία παιχνίδια για το 2025

Ακόμα μία gaming χρονιά φτάνει σιγά σιγά προς το τέλος της. Αυτό σημαίνει ότι πλέον…

Gaming

Steam Machine: όσα γνωρίζουμε

Το 2015 το Alienware Steam Machine συζητήθηκε από πολλούς gamers αλλά απέτυχε να μπει στα…

Gaming

Call Of Duty Black Ops 7: Game Review

Το Call of Duty Black Ops 7 κυκλοφόρισε στις 13 Νοεμβρίου του 2025, συνεχίζοντας μια…

Gaming

Grow a Garden: Μια ταινία βγαλμένη απ’το Roblox

Κάποια games είναι φτιαγμένα με τρόπο τέτοιο που σχεδόν «παρακαλάνε» να βγουν στη μεγάλη οθόνη.…

Gaming

Parnitha Patient 66 – Παιχνίδι τρόμου με άρωμα Ελλάδας

Καθώς λοιπόν πλησιάζουμε στο τέλος του 2025 λίγες πλέον κυκλοφορίες έχουν απομείνει για να ολοκληρωθεί…

Gaming

Dispatch : Game review

Το Dispatch, ενα παιχνίδι από την AdHoc Studio ανήκει στην κατηγορία των «Episodic Adventure Games»,…