Τα eSports αντεπιτίθονται

31 Μαρτίου 2020

 

eSports COvid-19
πηγή εικόνας:estnn.com

Το ξέσπασμα της επιδημίας του Covid-19 έχει ωθήσει τις οικονομίες σε όλο τον κόσμο σε μια βαθιά τάφρο.
Οι επιχειρήσεις προσπαθούν να επιβιώσουν σε αυτή την δύσκολη κατάσταση ενώ οι κυβερνήσεις καταβάλλουν
κάθε δυνατή προσπάθεια για να περιορίσουν τη μόλυνση.Έτσι οι άνθρωποι είναι αναγκασμένοι να βρίσκονται
σχεδόν όλη την μέρα στο σπίτι τους για να αποφύγουν τα πλήθη και να προστατεύσουν τον εαυτό τους 
και τους γύρω τους.Αυτό έχει ως συνέπεια την αύξηση των πωλήσεων των digital games αλλά και την ένταξη 
περισσότερων ατόμων στα παιχνίδια αυτά.
Στα digital games, όπως δημοσίευσε η Superdata για τον μήνα Φεβρουάριο,δεν παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση 
των εσόδων σε Ευρώπη και ΗΠΑ λόγω του νέου κορονοϊού. Όμως αυτό δεν ισχύει για την Ιαπωνία όπου τα έσοδα
των ψηφιακών τίτλων τριπλασιάστηκαν μέσα σε ένα μήνα (από 24.8 εκ. δολάρια τον Γενάρη σε 78 εκ. δολάρια 
τον Φεβρουάριο).O Covid-19 άρχισε να "σαρώνει" την Ευρώπη από τις αρχές Μαρτίου, επομένως τα στοιχεία
για το μήνα που διανύουμε θα μας δείξουν πόσο πραγματικά επηρέασε τις πωλήσεις παιχνιδιών ο κορονοϊός.
Για τον μήνα Φεβρουάριο τα συνολικά έσοδα των digital games ήταν 9.2 δισεκατομμύρια δολάρια, 4% πάνω σε 
σχέση με πέρσι. Ρεκόρ εσόδων για το "Counter-Strike: Global Offensive" που έφτασε τα 24 εκατομμύρια δολάρια 
για πρώτη φορά στην 8ετή πορεία του.
πηγή εικόνας: SuperData

Όσον αφορά τα eSports γνωρίζουν μοναδική ανάπτυξη σήμερα στις μέρες του Covid-19, καθώς οι παίκτες μπορούν να αγωνιστούν στα διάφορα παιχνίδια από το σπίτι τους με αποτέλεσμα όλη η βιομηχανία των eSports να γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη.Δεν είναι τυχαίο ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2020 στην Ιαπωνία αναβλήθηκαν για ένα χρόνο ενώ οι αγώνες στα eSports συνεχίζονται με αμείωτο ενδιαφέρον, επηρεάστηκαν μόνο τα μεγάλα παγκόσμια τουρνουά τα οποία μεταφέρθηκαν για το καλοκαίρι, όπως για παράδειγμα το MSI2020 του League of Legends.Ταυτόχρονα όλα τα eSports πρωταθλήματα συνεχίζονται κανονικά από τα gaming houses των ομάδων(League of legends,Csgo,Fortnite κτλπ).Αυτό έχει οδηγήσει τον κόσμο να παρακολουθεί περισσότερο αυτά τα πρωταθλήματα διότι είναι τα μόνα events που συμβαίνουν στο κόσμο αυτή την στιγμή και παρατηρούμε στις πλατφόρμες θέασης όπως το twitch,το youtube,το mixer κτλπ τεράστιες αυξήσεις επισκεπτών σε σύγκριση με άλλες χρονιές και περιόδους.

 

Περισσότερα από τη στήλη: Gaming

Gaming

YouTube: Τα Ελληνικά Gaming Κανάλια που Κάνουν τη Διαφορά

Ελληνικά gaming YouTube κανάλια: Ωριμάζουν σα το καλό κρασί Στην ελληνική YouTube σκηνή, το gaming…

Gaming

Gaming 2025: Πού Χάθηκε η Μαγεία και το Βάθος των Παιχνιδιών;

Gaming Nostalgia: Όταν τα Παιχνίδια Ήταν Ψυχή, Όχι Κατανάλωση Το 2025, το gaming έχει φτάσει σε…

Gaming

Underrated Games For PC – 10 Διαμάντια που ίσως σου ξέφυγαν

Όχι, δεν μιλάμε για obscure indie παιχνιδάκια που τα έπαιξαν πέντε άτομα και έπειτα εξφανίστηκαν…

Gaming

Πως το Breath of the Wild άλλαξε τα open-world παιχνίδια

Το The Legend of Zelda:Breath of the Wild είναι ενα βιντεοπαιχνίδι το οποίο κυκλοφόρησε το…

Gaming

Gaming Μετά τα 30: Τι αλλάζει;

Gamers άνω των 30: όταν το παιχνίδι γίνεται επιλογή, όχι συνήθεια Κάποτε, το gaming ήταν…

Gaming

Πώς να χτίσεις το gaming PC σου το 2025 χωρίς Υπερβολικό Κόστος

    Η αλήθεια πίσω από το κόστος του Gaming PC Build το 2025 Το…

Gaming

Το Gaming ως Πολυτελές Σπορ: Πόσο Κοστίζει Πια Ένα High-End PC;

Από απλό χόμπι, σε πανάκριβη ενασχόληση Το PC gaming έχει αλλάξει ριζικά. Δεν είναι πια…