Τα 5 Α: Ως μέσον αυτο-ψυχοθεραπείας

Η ψυχοθεραπεία είναι ένας σημαντικός παράγοντας βελτίωσης της ποιότητας ζωής προσφέροντας μας πάρα πολλά οφέλη για την ψυχική υγεία. Πέρα από την ψυχοθεραπεία που γίνεται κατά τη διάρκεια της ζωής μας με τον εκάστοτε ψυχοθεραπευτή Υπάρχουν και κάποια στάδια που μπορούν να ευνοήσουν σε ένα καλύτερο επίπεδο της ζωή μας. Η ποιότητα ζωής του ανθρώπου συνίσταται σε μεγάλο βαθμό Να γνωρίσει τις προσωπικές του ανάγκες δηλαδή να αυτο φροντιστή που είναι απαραίτητο για την μετέπειτα ζωή του ως θέμα επιβίωσης. Ως μέσων αυτό ψυχοθεραπείας έχουμε σαν επίκεντρο τα 5Α τα οποία είναι τα εξής: Είναι η αυτοπροστασία, γι’ αυτό φροντίδα, η αυτοπαρατήρηση, η αυτορρύθμιση, και η αυτοβελτίωση. Ας δούμε αναλυτικά τι μας προσφέρει το κάθε ένα από αυτά και ποια είναι ιδιότητα του στην ψυχική μας υγεία.

Αυτοπροστασία

Γι’ αυτό προστασία είναι σαν ένας κύκλος του εαυτού μας, σε κάθε άνθρωπο υπάρχει ένα κέντρο στο οποίο βρίσκεται αριθμός του αυτός. Ο κεντρικός πυρήνας αποτελείται από την ηθική του τα εσωτερικά και τα εξωτερικά όρια που θέτει στους ανθρώπους αλλά και στον ίδιο του τον εαυτό, λειτουργεί με βάση την διαίσθηση Αυτό προστατεύοντας τον εαυτό του από κάτω εξωτερικό παράγοντα που μπορεί να ταράξει την ψυχική του και την Και την πνευματική του υγεία.

Αυτό φροντίδα

Advertisements
Ad 14

Την αυτό φροντίδα θα μπορούσαμε να την ορίσουμε ως προς τον ανθρώπινο οργανισμό ως μία συλλογή συνηθειών που υποστηρίζουν και ενισχύουν την ψυχική πνευματική και σωματική μας υγεία και ευεξία. Μπορούμε να εντάξουμε την αυτό φροντίδα στη ζωή μας με τη διατροφή, με τον ύπνο, με την άσκηση με ευχάριστες δραστηριότητες.Μπορούμε να εκφράζουμε τις σκέψεις μας καθώς είναι ένα πολύτιμο κομμάτι αυτό φροντίδας καθώς τον αφιερώνουμε λίγα λεπτά μέσα από την μέρα μας και να μιλάμε στους ανθρώπους μας αυτομάτως μας ήρεμη και δίνει ένα γερό πάτημα στις διαπροσωπικές μας σχέσεις. Ή αυτό φροντίδα μπορεί επίσης να επέρχεται από την απαλλαγή ευθυνών που δεν αναλογούν σε σένα, καθώς κάποιες τεχνικές χαλάρωσης είναι πάρα πολύ βοηθητικές τόσο για τον εαυτό μας όσο και για την επικοινωνία μας με τον κόσμο που συναναστραφώ μαστέ κατά τη διάρκεια της ζωής μας.

Διαβάστε επίσης  Θυμός: ένα καμπανάκι συσχετισμού με το μέσα μας

Αυτοπαρατήρηση

Με άλλα λόγια την αυτοπαρατήρηση θα μπορούσαμε να την ερμηνεύσουμε ως το γνώθι σ’ αυτόν. Προσπάθησε να γνωρίσεις τον εαυτό σου και να γίνεις ο καλύτερος φίλος του. Για να γνωρίσουμε τον εαυτό μας είναι απαραίτητο πρώτα να έρθουμε κοντά σε αυτόν, να έχουμε επαφή με αυτόν,Να τον ακούμε προσεκτικά τι θέλει και πότε θέλει να μας το πει μέσα από διάφορα σημάδια που μας δίνει το σώμα μας και η ψυχή μας αρκεί να αφιερώσουμε λίγα λεπτά παραπάνω μέσα από την μερα μας για να μπούμε στη διαδικασία να τον ακούσουμε και να τον γνωρίσουμε. Όταν κατανοήσουμε τις ανάγκες του εαυτού μας και η προσοχή έρθει πάνω σε εμάς Τότε θα κατανοήσουμε και τον Ψυχικό μας κόσμο και όλα τα συναισθήματα που βιώνουμε κατά τη διάρκεια της ζωής μας όπως είναι η χαρά, η λύπη και απογοήτευση, η γοητεύσεις οι επιθυμίες οι προσδοκίες και όλες οι κινήσεις που κάνουμε στην ζωή μας. Μέσα από την αυτοπαρατήρηση μπορούμε να κατανοήσουμε τα λάθη μας και έχοντας αυτογνωσία και την ευθύνη των πράξεών μας διορθώνοντας τα ως ένα καλύτερο αύριο για εμάς για την ψυχική μας υγεία.

Αυτορρύθμιση

Όταν ακούμε την λέξη αυτορρύθμιση αυτόματα στο μυαλό μας πηγαίνει συνήθως τον έλεγχο του αυτού μας ως μέσων αυτοσυγκράτησης. Η αυτορρύθμιση εκτείνεται πολύ πιο πέρα από τον αυτοέλεγχο.Γι’ αυτό ρύθμιση δεν έχει να κάνει με την Με την αποφυγή των συναισθημάτων υπάρχουν σημαντικές καταστάσεις που βιώνει ο άνθρωπος κατά τη διάρκεια της ζωής τους αρνητικές, γι’ αυτό ρύθμιση δεν έχει επίσης να κάνει με την άρνηση και την καταπίεση των ελλήνων συναισθημάτων. Τα συναισθήματά μας μεταφέρουν πληροφορίες και αν της απορρίψουμε ή της κατά πιέσουμε ή της καταπνίξουμε όλες αυτές οι πληροφορίες αυτομάτως χάνονται και κάνουν τον οργανισμό μας και το μυαλό μας να από ρυθμιστούν.Τέλος αυτορρύθμιση δε σημαίνει πως δεν βιώνεις όλα σου τα συναισθήματα σημαίνει ότι έχεις την ικανότητα να το διαχειρίζεσαι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Διαβάστε επίσης  Άμβλωση: ψυχολογικές επιπτώσεις και συναισθήματα

Αυτοβελτίωση

Η σημασία της αυτοβελτίωσης πολλές φορές περνάει απαρατήρητη, κρύβουμε μέσα μας όλα όσα μας ενοχλούν αρνούμαστε να το αντιμετωπίσουμε τα προσπερνάμε και τα αγνοούμε, αλλά η πραγματική αλήθεια είναι ότι δεν μπορούμε ούτε να κρυφτούμε ούτε να ξεφύγουμε από τον ίδιο τον εαυτό μας ως μέσο άρνησης της παρούσας κατάστασης. Μέσα από την αυτοβελτίωση ενισχύουμε την αυτογνωσία μας μπορούμε να καταλάβουμε αν μας αρέσει ο εαυτός μας , Τι στόχους έχω μέσα στη ζωή μας τι μας κάνει ευτυχισμένους και μπορούμε να γνωρίσουμε άνω στις πλευρές της προσωπικότητας μας είτε είναι θετικές είτε είναι αρνητικές. Γι’ αυτό γνώση είναι ένα συνεχές ταξίδι πόσο μεγαλώνουμε και η ζωή εξελίσσεται σε αντιμετωπίζουμε διάφορες εμπειρίες και προκλήσεις οι οποίες θα μπορούν να γίνουνε καλύτερα κατανοητές έχοντας ισχυρή προσωπικότητα, ορθές σκέψεις, και αναγνώριση συναισθημάτων. Στόχος της αυτοβελτίωσης είναι να πρέπει να μπορούμε να δούμε πέρα από τις αδυναμιες μας οι οποίες σταματούν την επίτευξη των στόχων μας, να αποδεχθούμε όλες οι δυνάμεις που μπορεί να έχουμε ως άνθρωποι και όλα τα μας τα ελαττώματα, να το αναγνωρίσουμε να δούμε από πού προέρχονται και να τα ξεπεράσουμε τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Το αγόρι που δεν ήξερε τι θα πει φόβος

Το αγόρι που δεν ήξερε τι θα πει φόβος

Είναι ευχή ή κατάρα να μη νιώθεις;  Σού αρέσουν οι
Η Περιπατητική Σχολή του Αριστοτέλη

Η Περιπατητική Σχολή του Αριστοτέλη

Η Περιπατητική Σχολή του Αριστοτέλη, γνωστή και ως «Λύκειον», βρισκόταν