Γιώργος Χατζηπαύλου: “Κωμικός είσαι είτε στην ζωή σου, είτε στη σκηνή”

Γιώργος Χατζηπαύλου
Πηγή: gossip-tv.gr

Γιώργος Χατζηπαύλου: και ποιος δεν τον έχει ακουστά; Και ποιος δεν έχει γελάσει έστω μία φορά με κάποιο αστείο του; Ποιος δεν αναγνωρίζει την φωνή του στο «Κάτι Ψήνεται»; Η απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα είναι μία! Μα φυσικά όλοι! Ο ταλαντούχος κωμικός που τα τελευταία 40-και κάτι ψιλά- χρόνια ακούει στο όνομα Γιώργος Χατζηπαύλου,  έχει αναδειχθεί  ως ένας από τους κορυφαίους Έλληνες stand-up comedians κι όχι άδικα, αφού το αβυσσαλέο χιούμορ του και η αγάπη του για το stand-up comedy τον καθιστούν  αγαπητό στο κοινό και ιδιαίτερα στο νεανικό. Με την χαρακτηριστική ευχάριστη διάθεση και ειλικρίνεια που τον κατακλύζει, ο Γιώργος Χατζηπαύλου μίλησε στο maxmag  για την παράσταση «Τάιμινγκ» ,στην οποία έχει solo ρόλο  ,για την μέχρι τώρα πορεία του , τον ρόλο που διαδραματίζουν  το stand-up comedy και το χιούμορ στην ζωή του και φυσικά , τον σημαντικότερο «ρόλο» που του έχει ανατεθεί ποτέ ,τον «ρόλο» του πατέρα!

Επιμέλεια συνέντευξης: Νικολέττα Καστρινάκη

Από τις  19 Ιανουαρίου και για μόνο  4 παραστάσεις  δίδεται η ευκαιρία στο κοινό να σας απολαύσει στην αίθουσα θεάτρου του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης με τη νέα stand up comedy παράστασή σας με τίτλο “Τάιμινγκ”, η οποία αποτελεί την 4η  δικιά σας solo παράσταση stand-up κωμωδίας. Θα θέλατε να μας πείτε λίγα λόγια σχετικά με την παράσταση ;

Είναι αυτό ακριβώς που περιέγραψες. Σαν περιεχόμενο είναι μια παράσταση που έχει μια κεντρική ιδέα ,όπως  όλες, και στην προκειμένη περίπτωση αφορά το πως μπορεί κανείς να συγχρονιστεί με τις πολύ σημαντικές στιγμές στην ζωή του, αφού πρώτα τις εντοπίσει και όλα αυτά περνάνε μέσα από όλα όσα ζούμε και περιλαμβάνουν όλα τα μεγάλα κομμάτια της ζωής μας, όπως οι σχέσεις,τα παιδιά και το πως βλέπουμε τον κόσμο γύρω μας. Η παράσταση θα παιχτεί αυτά τα 4 Σάββατα ,αλλά επειδή είναι sold-out βάλαμε άλλες 2 παραστάσεις τον Μάιο και από το Ιανουάριο του 2020 θα ξαναέρθει στην Αθήνα και στο μεταξύ, η παράσταση θα κάνει μια πολύ μεγάλη περιοδεία.

Advertising

Advertisements
Ad 14

Ο τίτλος «Τάιμινγκ» καταλαβαίνω πως δεν είναι τυχαίος και πως έχει άμεση σύνδεση με τον ορισμό του stand-up. Τι ρόλο παίζει το «Τάιμινγ꨻ στην δική σας ζωή;

Δεν έχει καμία σχέση ο τίτλος με την κωμωδία. Απαντάει σε αυτό το φιλοσοφικό εύρημα που δένει τα κείμενά μου στην παράσταση.Στην προσωπική μου ζωή δεν ξέρω τι ρόλο παίζει.Τα πιο σημαντικά πράγματα που συμβαίνουν στην ζωή ,είτε είναι απλές στιγμές που τις απολαμβάνει κανείς, τις αξιολογεί λίγο αργότερα. Εξού και η κεντρική ιδέα του πως μπορεί κανείς να κρατήσει αυτές τις στιγμές για πάντα ,να μην τις πετάξει,να μην τις αναπολεί. Οπότε ακριβώς αυτόν τον ρόλο έχει ο τίτλος και αυτό συμβαίνει και στην προσωπική μου ζωή. Το τάιμινγκ δεν είναι κάτι που το ορίζουμε εμείς απαραίτητα, αλλά μπορούμε να το αξιολογήσουμε.

Οπότε ,όπως καταλαβαίνω, εσείς ζείτε πιο “προγραμματισμένα”;

Απόλυτα!!! Η δουλεία μου βασίζεται σε deadlines. Ειδικά στην κωμωδία και στο θέατρο, τα οποία βασίζονται στον προγραμματισμό και την συνέπεια ,εμένα αυτό με κάνει να αισθάνομαι ασφαλής. Δεν είδα ποτέ τον εαυτό μου  ως έναν “καταραμένο καλλιτέχνη” που πίνει, καπνίζει ,ξεχνιέται και εμπνέεται και λένε για αυτόν “δεν πειράζει το παιδί ,θα κατεβάσει κάποια ιδέα”. Για εμένα είναι μια δουλειά που βασίζεται σε απόλυτα νούμερα και σε συγκεκριμένη διαδικασία και μου αρέσει πολύ που την κάνω και μου αρέσει  να είμαι συνεπής, απέναντι σε εμένα , πρώτα απ’όλα.

Advertising

Γιώργος Χατζηπαύλου
Πηγή: www.ticketservices.gr

Μετά το  πέρας  της εκάστοτε παράστασης, τι σας μένει χαρακτηριστικά στο μυαλό ;Για παράδειγμα ,τι είδους vibes εκλαμβάνετε από το κοινό;

Αναλόγως.Διαφορετικά πράγματα. Παρότι ο στόχος είναι  να έχεις εσύ την ίδια απόδοση και να πετύχεις το ίδιο αποτέλεσμα κάθε φορά, ο κόσμος αλλάζει και υπάρχει ένα διαφορετικό συναίσθημα που μοιράζεσαι. Για παράδειγμα, μπορεί να κάνεις 100 παραστάσεις, να έχουν και οι 100 το  ίδιο γέλιο ,όμως, πάντα υπάρχουν διαφορετικά στοιχεία ,επειδή υπάρχουν διαφορετικοί άνθρωποι μέσα στην αίθουσα. Ένα από αυτά τα στοιχεία είναι τα πρόσωπα που βλέπεις, ο τρόπος που γελάει ο καθένας ,αν εστιάσεις ,ας πούμε, έστω και φευγαλέα σε 2-3 πρόσωπα είναι μια διαφορετική εικόνα και στο τέλος μου μένουν διαφορετικές εικόνες. Από κει και πέρα, αυτό που δεν αλλάζει είναι η χαρά ότι η παράσταση πήγε πολύ καλά και η οποία συνδυάζεται με την αγωνία ότι στην επόμενη πρέπει να προσπαθήσεις πάλι με τον ίδιο τρόπο. Γενικά ,το live πρόγραμμα είναι θνησιγενές, δεν έχει σταθερές, όπως στον κινηματογράφο και στην τηλεόραση. Είναι πολύ μεγάλη παγίδα να νοιώσεις μια τέρψη και μια ικανοποίηση ότι όλα πήγαν καλά ,γιατί ενδέχεται αυτό να σημαίνει καταστροφή στην επόμενη παράσταση.Άρα ,είναι ένα συναίσθημα χαράς που κρατάει πολύ λίγο και αντικαθιστάται από μια δημιουργική αγωνία.

Διαβάστε επίσης  «Που Πας Καλέ μου Λουστράκο;» στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

Η πρώτη σας προβολή στο ευρύ κοινό προήλθε από την συμμετοχή σας σε ορισμένες κωμικές τηλεοπτικές παραγωγές (πχ στα “Σκετσάκια”, στα “Σφηνάκια” ), στις οποίες είχατε διττό ρόλο ,δηλαδή ως ηθοποιός ,αλλά και ως κειμενογράφος. Πως θα χαρακτηρίζατε σήμερα την εμπειρία σας ως ηθοποιός στην τηλεόραση;

Τα συγκεκριμένα sketch shows είναι μια μακρινή συμπαθητική ανάμνηση για μένα, δεν κυνήγησα ποτέ την τηλεόραση ως αυτοσκοπό και υπήρξαν πράγματα που τα χάρηκα. Ποτέ δεν άφησα το stand-up στην άκρη για να κάνω κάτι άλλο, όπως το ραδιόφωνο ή την τηλεόραση. Οπότε η προσωπική μου αίσθηση είναι ότι ο κόσμος που ζω εγώ έχει μια αυτονομία. Η τηλεόραση είναι ένα μέσον προβολής ,αλλά δεν είναι πανάκεια. Ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία, αλλά δεν κυνήγησα ποτέ την τηλεόραση.

Advertising

Γιώργος Χατζηπαύλου
Πηγή : google.gr

Φέρατε μια ακόμη πρωτοπορία στον χώρο του stand-up comedy και δεν είναι άλλη από το stand-up comedy για παιδιά. Φαντάζομαι ότι ο ρόλος του πατέρα και ο γιος σας ήταν οι πηγές αυτής της ιδέας ,σωστά;

Πρωτοπόρος δεν θα το έλεγα ,γιατί υπάρχει ήδη στο εξωτερικό. Για μένα θα είναι μεγάλη χαρά ,αν γίνουν κι άλλες τέτοιες παραστάσεις. Ο λόγος που το έκανα ,όταν το έκανα, ήταν ο γιος μου ,γιατί ήθελα να μπορεί να έρθει στο θέατρο και να δει τι δουλειά κάνει ο μπαμπάς και φυσικά δεν μπορώ να φέρω το παιδί μου σε βραδινή παράσταση .  Μου αρέσει πολύ η  παράσταση για παιδιά και έχει πάει πολύ καλά, έχει λάβει χώρα στο Μέγαρο, έχει “ταξιδέψει” στο εξωτερικό, Γερμανία, Ολλανδία, Κύπρο κ.α. Ήταν μια ιδέα που είχα από καιρό και θέλησα να την υλοποιήσω για να την δει το παιδί.

Τι είναι για εσάς το stand-up comedy?

Η δουλειά μου και μπορώ να το απολαμβάνω και  ως θεατής. Είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα μορφή τέχνης ,ένα πολύ δυνατό είδος κωμωδίας και αυτό που μου αρέσει ιδιαίτερα είναι ότι ενσωματώνει αμέσως την όποια εξέλιξη της κωμωδίας. Δηλαδή, αν θες να δεις που είναι το χιούμορ,σε ποιο σημείο ,πας και βλέπεις παραστάσεις stand-up και γι’αυτό βλέπεις τεράστια απόκλιση στο τηλεοπτικό  χιούμορ και στο χιούμορ του stand-up, καθώς το δεύτερο είναι πολύ πιο γρήγορο στην προσαρμογή του ,στην διαφοροποίηση και στην εξέλιξη του χιούμορ κι αυτό συμβαίνει παγκοσμίως. Επιπλέον, μου αρέσει πολύ που είναι ένας πολύ περιεκτικός λόγος .

Advertising

Γιώργος Χατζηπαύλου
Πηγή: https:athinorama.gr

Πέρα από το απέραντο ταλέντο που διαθέτετε, ποιες άλλες είναι οι πηγές έμπνευσής σας;

Το ταλέντο δεν ξέρω αν το διαθέτω και το πιστεύω το ταλέντο ως εργαλείο είναι αυτό που σε πάει στο τελικό σημείο λίγο πιο γρήγορα. Κατά τα άλλα, τα πάντα βασίζονται στην δουλειά. Δηλαδή, για μένα είναι τα πάντα θέμα επιμονής και πολύωρης δουλειάς. Ψάχνω να βρω τα κείμενα μου και επιλέγω να τα κάνω αστεία. Επιλέγω κάποια θέματα και δεν περιμένω την έμπνευση να περάσει από μπροστά μου. Αν δεν υπάρχει δουλειά, το ταλέντο δεν εξυπηρετεί σε κάτι  . Σημαντικά χαρακτηριστικά είναι η επιμονή, η παρατηρητικότητα, η δοκιμή ,το να μην φοβάσαι να εκτεθείς και να δοκιμάζεις πράγματα. Η εξέλιξη έρχεται ,όταν επιλέγεις τι να κρατήσεις και τι να απορρίψεις.

Όσον αφορά το χιούμορ, αυτό  είναι κάτι το υποκειμενικό . Άλλοι ξεκαρδίζονται από τα γέλια με τα αστεία σας, άλλοι κλαίνε από τα γέλια, ενώ ορισμένοι πιθανόν να τα βρίσκουν ανούσια ή υπερβολικά. Πως αντιμετωπίζετε την κακή κριτική;

Η κριτική είναι κάτι πολύ γενικό και κάτι πολύ ειδικό ,αναλόγως την περίπτωση. Δεν έχει να κάνει με την ίδια την φύση της δουλειάς . Κάθε δημιουργός φτιάχνει αυτό που φτιάχνει χωρίς να είναι δίπλα του στο δωμάτιο άνθρωποι που θα του ασκήσουν κριτική. Αυτό που προσμένεις είναι η αποδοχή του κοινού. Εξού και πολλές φορές ένα έργο τέχνης είναι αγαπητό από το κοινό, αλλά απορρίπτεται από κριτικούς. Στην κωμωδία ,όμως, καμία κριτική δεν μπορεί να νικήσει την αποδοχή του κοινού. Δηλαδή, ο κριτής είναι το κοινό . Η κωμωδία έχει το γέλιο ,τον ήχο , οπότε το κοινό είναι αυτό που θα σου πει αν κάτι πάει καλά ή όχι. Η κριτική ,αν έρθει, μπορεί να καλύψει άλλα στοιχεία, πιο ιδεολογικά ,πιο ακαδημαϊκά ,αλλά κανείς δεν είναι παρών, όταν φτιάχνεις κάτι. Στην κωμωδία, ο θεατής είναι ο κριτής. Σε όλους μας αρέσει να διαβάζουμε ωραία πράγματα για τον εαυτό μας. Μια καλή κριτική δεν μπορεί να σε πάει παρακάτω ,δεν διορθώνει αυτό  που έχεις φτιάξει ,επειδή ήδη το έχεις φτιάξει . Άρα, όλο αυτό καταλήγει στο κοινό.

Διαβάστε επίσης  «Η ΘΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ» τον Οκτωβρη στο ΗΡΩΔΕΙΟ
Advertising

Γιώργος Χατζηπαύλου
Πηγή: .nooz.gr

Μιας και αναφερθήκατε στο κοινό, στις παραστάσεις σας δεν κρατάτε την παθητική στάση «πομπού-ηθοποιού», αλλά έχετε διάδραση και άμεση επαφή με το κοινό. Για παράδειγμα, τους ρωτάτε για τις προσωπικές τους εμπειρίες  πάνω στο θέμα που σατυρίζετε , προσωπικές πληροφορίες κ.α. και αυτήν την διάδραση την  χρησιμοποιείτε ως αφορμή για δημιουργία κάποιου αστείου και μετάβαση στο επόμενο θέμα. Ποια άλλη λειτουργία επιτελεί αυτή η οικειοποίηση με τον  δέκτη-θεατή;

Αυτό είναι το 0,0001% μιας παράστασης και δεν συμβαίνει και πάντα. Είναι ένας τρόπος να ξεκινήσει η παράσταση και να σπάσει ο πάγος. Δεν το κάνω πάντα. Το κάνω ορισμένες φορές κι αυτό σε συνάρτηση με πράγματα που θα πω εγώ για τον εαυτό μου. Ο καθένας μας θεωρεί πως είναι μια ιδιαίτερη και μοναδική περίπτωση ,αλλά όλοι ζούμε τα ίδια πράγματα από διαφορετική σκοπιά και ουσιαστικά ψάχνεις να βρεις το στοιχείο που τα ενώνει όλα αυτά. Και συνήθως το αστείο λειτουργεί πάρα πολύ καλά έτσι. Οπότε,ουσιαστικά με ενδιαφέρει να φέρω τους θεατές κοντά ,όχι μόνο προς τα εμένα ,αλλά και τον καθένα θεατή προς τον διπλανό του, προς τον παραπίσω …Με ενδιαφέρει να έρχονται κοντά οι άνθρωποι, να είμαστε μια ομάδα που ναι μεν δεν γνωριζόμαστε ,αλλά είμαστε στον ίδιο χώρο για τον ίδιο σκοπό και μοιραζόμαστε όλοι κάτι κοινό ,το οποίο ξεκινάει από εμένα.Αυτό είναι για μενα κάτι πολύ όμορφο.

Στο άλλο άκρο υπάρχει το  YouTube, το οποίο έχει ακμάσει τα τελευταία χρόνια ,όλο και περισσότεροι διάσημοι και μη- άνθρωποι ασχολούνται επαγγελματικά με αυτό ,αυτοπροβάλλονται ,παρουσιάζουν την δουλειά τους και γενικότερα προσφέρει αρκετά προνόμια, αλλά ,παράλληλα, είναι και μέσον ελεύθερης έκφρασης και λογοκρισίας. Εσείς έχετε αναρτήσει κάποια αποσπάσματα της δουλειάς σας στο διαδίκτυο.Ποια είναι η δική σας σχέση με το  YouTube;

Το εκτιμώ πολύ ως μέσον ,διότι, πρώτα από όλα, κατάργησε την ανάγκη του μεσάζοντα. Εμένα με ενοχλούσε πάντοτε το ότι ένα είδος, όπως το stand-up μπορούσε να προβληθεί μόνο μέσα από μία παράσταση κι όχι να διατηρηθεί για χρόνια. Όταν μπορώ να βγω να δείξω την δουλειά μου, είναι ακόμη καλύτερα. Η τηλεόραση δεν έχει κάποια δομή πολιτιστικών εκπομπών εδώ και 20 χρόνια ,ώστε να προβάλεις αποσπάσματα της δουλειάς σου. Ίσως ήταν δύσκολο και το stand-up ήταν κάτι το διαφορετικό, κάτι το καινούριο. Το YouTube κατάργησε την ανάγκη προβολής μέσω κάποιου τρίτου και έφερε πολύ πιο κοντά το κοινό που δεν μπορεί να έρθει σε παράσταση, πχ να βρίσκεται το κοινό σε πόλη ,όπου δεν γίνονται παραστάσεις stand-up ,είτε από εμένα ,είτε από κάποιον άλλον συνάδελφο .Οπότε δείχνοντας κάποια αποσπάσματα της δουλειάς σου δείχνεις τι κάνεις πάνω στην σκηνή και ποιος είσαι. Δεν βρίσκω αρνητικά στο YouTube και αυτό είναι περισσότερο ένα προσωπικό θέμα. Υπάρχει πληθώρα πραγμάτων να δεις και για εμένα το πιο σημαντικό είναι πως μπορείς να δεις stand-up πράγματα που γίνονται στην Αμερική και στην Αγγλία και έτσι αποκτάς ένα μέτρο σύγκρισης. Ανεβαίνει ο πήχης των απαιτήσεων του μέσου θεατή που του προσφέρει η τηλεόραση ,όταν έρχεται σε επαφή με ένα πιο εξελιγμένο μέσο, επηρεάζεται και παίρνει ιδέες. Το ίντερνετ είναι αυτό που λένε “το παράθυρο στον κόσμο”. Εγώ το θεωρώ μια από τις σημαντικότερες πολιτιστικές εφευρέσεις της ανθρωπότητας.

Advertising

Γιώργος Χατζηπαύλου
Πηγή: allyou.gr

Πλέον έχουν αναδειχτεί πολλοί καινούριοι stand-up comedians. Ο καθένας γίνεται γνωστός για βάση τα επιμέρους χαρακτηριστικά του. Ποια θεωρείτε πως είναι τα στοιχεία εκείνα που σας κάνουν να ξεχωρίζετε από τους υπόλοιπους κωμικούς;

Δεν ξέρω αν ξεχωρίζω και δεν μου αρέσει να ψάχνω τα πράγματα που με κάνουν να ξεχωρίζω. Δεν έχω δει ποτέ την δουλειά μου σε σύγκριση με την δουλειά κάποιου άλλου. Κανείς κωμικός δεν το κάνει αυτό και το εκτιμώ πολύ αυτό στον χώρο του stand-up .  Οι κωμικοί βλέπουν τον εαυτό τους σε σχέση με το πως οι ίδιοι ψάχνουν να βρουν την “φωνή” τους ,το προσωπικό τους στίγμα στην κωμωδία. Αυτό είναι σημαντικό, διότι έτσι προχωράει η σκηνή. Έχω την τύχη και την χαρά να τους γνωρίζω όλους τους κωμικούς κι βλέπω πως μέσα στο πλαίσιο της αναζήτησης αυτής της ¨φωνής” ,ο καθένας τους ανακαλύπτει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και στοιχεία της κωμωδίας. Προσωπικά επιδιώκω να μιλάω για πράγματα που είτε έχω επιλέξει να μιλήσω για αυτά ,είτε δεν φαίνονται τόσο αστεία εκ πρώτης όψεως και θέλω να τα κάνω αστεία. Επίσης , μου αρέσει να είναι κάθε παράσταση μια επικαιρότητα από την ζωή μου. Οι ζωές μας δεν είναι τόσο ανόμοιες από την ζωές άλλων ανθρώπων .Για παράδειγμα ,η εμπειρία μου με την πατρότητα δεν είναι κάτι το ασυνήθιστο, χιλιάδες άνθρωπο έγιναν μπαμπάδες την ίδια μέρα με εμένα ,αλλά παρότι για μένα είναι κάτι το μοναδικό και έτσι το αντιμετωπίζω στην παράσταση, πολλοί άνθρωποι το αντιμετωπίζουν έτσι. Εγώ ,όμως,βάζω και τα αστεία μέσα. Μου αρέσει πάρα πολύ σε κάθε παράσταση να βάζω μία επικαιρότητα για τη ζωή μου ως αφορμή για κωμωδία. Μιλάω για κάτι που έχουν ζήσει κι άλλοι ,αλλά είναι φιλτραρισμένο μέσα από κάποιο δικό μου κριτήριο ,ώστε να πετύχω το γέλιο.

Διαβάστε επίσης  Κωνσταντίνα Δημητρίου: «Επιλέγω τραγούδια που μπορώ να αισθανθώ απόλυτα»

Κάνοντας μια αναδρομή στο παρελθόν, ο «σχεδόν 40» Γιώργος Χατζηπαύλου τι συμβουλή θα έδινε στον «σχεδόν 30 Γιώργο Χατζηπαύλου» ,όταν ,δηλαδή, έκανε τα πρώτα του βήματα στον  χώρο της κωμωδίας ;

Την ίδια που έχω διαχρονικά στο μυαλό μου: “Να μην φοβάσαι να δοκιμάσεις και να εκτεθείς” με την καλή έννοια. Επίσης, υπομονή ,γιατί θα έρθουν τα θέματα με τον τρόπο που θέλεις εσύ να τα παρουσιάσεις, επειδή το stand-up λειτουργεί πάντα καλά συν το χρόνω και όσα καλά αστεία και να γράφεις ,όταν περνούν τα χρόνια και έρχεται η τριβή στην δουλειά, έχεις άλλη εμπειρία και άλλα αντανακλαστικά. Αρκεί να επιμένεις διαρκώς ,για να έχεις την σωστή εξέλιξη.

Advertising

Γιώργος Χατζηπαύλου
Πηγή: vassosotiriou.gr

Έχετε δηλώσει το εξής : “Ο κωμικός δεν είναι ένας άνθρωπος που λέει αστεία πράγματα, είναι ένας άνθρωπος που λέει τα πράγματα αστεία.” Αυτός ο τρόπος ζωής σας ακολουθεί και εκτός επαγγελματικού τομέα ;  Σας έχει «γλυτώσει» από προσωπικές άβολες ή και αμήχανες στιγμές (πχ κατά την διάρκεια τσακωμού με την σύζυγο);

Κωμικός είσαι είτε στην ζωή σου ,είτε στην σκηνή. Η σοβαρότητα που απαιτεί η ζωή είναι συγκεκριμένη και προσπαθώ να την έχω. Σίγουρα δεν έχει να κάνει με το να απαξιώσεις ένα θέμα ,επειδή είσαι κωμικός και μπορείς να έχεις χιούμορ στην ζωή σου, όσο το να το κάνεις πιο ήπιων τόνων. Με αυτό το σκεπτικό, δεν είμαι άνθρωπος που του αρέσουν οι εντάσεις στην ζωή. Από την άλλη, όσο μεγαλώνω ,δεν έχω αναστολές στο να κάνω πράγματα που θέλω ή δεν θέλω να κάνω. Υπάρχει μια ελευθερία έκφρασης που δεν μπερδεύει την σκηνή με την ζωή. Στην σκηνή μπορείς να είσαι πιο ελεύθερος και να μιλήσεις με έναν τρόπο πιο γενναιόδωρο κι αυτό περνάει και στην ζωή σου ,αλλά είναι καθαρά θέμα ηλικίας. Όσο περνάνε τα χρόνια ,τόσο το λιγότερο θέλεις να αναλώνεσαι σε εντάσεις και σε πράγματα που δεν θέλεις να κάνεις και το χιούμορ βοηθάει λιγάκι.

Τελειώνοντας την συνέντευξη μας ,θα ήθελα να μου πείτε πώς προβλέπεται η ζωή του Γιώργου Χατζηπαύλου για το άμεσο μέλλον;

Δεν έχω ιδέα… Έχω προγραμματισμένη περιοδεία στην επαρχία και στην Κύπρο, θα είμαι στο Nostos Summer Festival  στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το φθινόπωρο θα ξανακάνω περιοδεία με την παράσταση “Τάιμινγκ” και μετά ακολουθεί άλλη μία περιοδεία στην Ελλάδα με τον Άγγλο κωμικό , Alistair Barrie. Τον Δεκέμβρη θα είμαι πάλι στο Μέγαρο Μουσικής με τις παραστάσεις stand-up comedy για παιδιά και τον Ιανουάριο θα συνεχίσω πάλι το “Τάιμινγκ”.

Advertising

https://www.youtube.com/watch?v=yp8B5WcHfsM

«ΤΑΙΜΙΝΓΚ»-Γιώργος Χατζηπαύλου: SOLD OUT ΚΑΙ 2 EXTRA ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ!

Ο Γιώργος Χατζηπαύλου επιστρέφει στις 19 Ιανουαρίου και για 4 μόνο παραστάσεις στην κεντρική σκηνή του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης με την νέα stand-up comedy παράστασή του, η οποία έχει τον τίτλο «Τάιμινγκ».

Πηγή: CheckinArt art&culture magazine

Advertising

 

Διαβάστε εδώ τι είχε πει ο Γιώργος Χατζηπαύλου σε προηγούμενη συνέντευξή του στο maxmag!

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Αγίου Βαλεντίνου: 4+1 ξεχωριστές προτάσεις

Η γιορτή των ερωτευμένων ήρθε και μας βρίσκει να αναζητάμε

Η ιστορία της βιομηχανίας στη Θεσσαλονίκη

Η ιστορία της βιομηχανίας στη Θεσσαλονίκη είναι μια περίοδος ανάπτυξης