Αυτό το «σχεδόν μαζί» πονάει πολύ
Αυτό το «σχεδόν μαζί» πληγώνει αρκετά, αλλά όχι περισσότερο από το να μη σε είχα καθόλου. Ίσως αρκετά εγωιστικό, προκειμένου να παραδεχθώ πως «έχασα» και πως το μαζί δε βγαίνει…
Τελευταίο άρθροΨηφιακή αποτοξίνωση (Digital Detox): Έκλεισα το Instagram και διάβασα 3 βιβλία σε μια εβδομάδαΒιβλίο · 22 Ιουνίου, 2026
Τελευταίο άρθροΨηφιακή αποτοξίνωση (Digital Detox): Έκλεισα το Instagram και διάβασα 3 βιβλία σε μια εβδομάδαΒιβλίο · 22 Ιουνίου, 2026