«In a Heartbeat»: Το μικρού μήκους animation που συγκίνησε το διαδίκτυο

In a Heartbeat

Μόλις από την περασμένη Δευτέρα, το « In a Heartbeat » άγγιξε περισσότερους από  21 εκατομμύρια θεατές και συνεχίζει δυναμικά. H μικρού μήκους ταινία κινουμένων σχεδίων κατάφερε να φτάσει στην κορυφή των τάσεων του YouTube, με μια απλή, αλλά τόσο όμορφα δοσμένη ιστορία αγάπης.

Ένα ντροπαλό αγόρι, ο Sherwin είναι ερωτευμένος με το γοητευτικό συμμαθητή του, Jonathan. Η αμηχανία και ο φόβος τον εμποδίζουν απ’ το να του εκφράσει τα συναισθήματά του. Όμως, η ατίθαση και τολμηρή καρδούλα του θα βγει από το στήθος του για να αναλάβει δράση.

Με χιούμορ, ρομαντισμό και τρυφερότητα συντίθεται μια ιστορία, με την οποία μπορούν να ταυτιστούν οι περισσότεροι από όσους έχουν υπάρξει ερωτευμένοι. Η αμηχανία του πρώτου έρωτα, η αντίδραση του κοινωνικού συνόλου και η επίδρασή της στην ψυχολογία των άμεσα ενδιαφερόμενων είναι μερικά από τα θέματα που καταφέρνουν να θιχτούν στα 4 λεπτά της ταινίας.

Advertising

Advertisements
Ad 14

Το φιλμάκι ξεκίνησε ως πτυχιακή εργασία δύο φοιτητών της Σχολής Τέχνης και Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Ringling. Η Beth David και ο Esteban Bravo είχαν σκοπό να κυμανθούν σε μια ιστορία αγάπης, μεταξύ ενός ντροπαλού αγοριού και ενός κοριτσιού. Κάπου στην πορεία, υιοθέτησαν την ιδέα ενός εφηβικού έρωτα μεταξύ δύο αγοριών. Έχοντας αναπτύξει ένα συναισθηματικό δέσιμο με τη συγκεκριμένη δουλειά, οι δύο σκηνοθέτες αποφάσισαν να ξεκινήσουν μια καμπάνια συγκέντρωσης χρημάτων, ώστε το τελικό αποτέλεσμα να μοιάζει πιο επαγγελματικό. Με τη βοήθεια του κόσμου κατάφεραν να συγκεντρώσουν το πενταπλάσιο ποσό από αυτό που είχαν ως αρχικό στόχο. Με το επιθυμητό ποσό να είναι τα $3.000 κατάφεραν να συγκεντρωθούν $14.000.

Η διαδικασία παραγωγής της ταινίας αποτέλεσε μια ομαδική δουλειά, όπως δηλώνουν οι δύο απόφοιτοι σε συνέντευξή τους στο MTV News. Καθένας ασχολήθηκε με την επιμέλεια ενός από τους χαρακτήρες. Η Beth επέλεξε το Sherwin και ο Esteban ανέλαβε τον Jonathan. Ακόμη, η έλλειψη διαλόγου προσέφερε την ευκαιρία στη μουσική και στις εκφράσεις των ηρώων να δημιουργήσουν όλο το συναίσθημα.

Η άμεση ανταπόκριση στην καμπάνια των παραγωγών καθώς και η μεγάλη απήχηση της ταινίας στο κοινό φανερώνουν πολλά. Τελικά, υπάρχει ακόμη διάθεση επένδυσης στην τέχνη, στήριξης νέων καλλιτεχνών και ανάγκη να θιχτούν περισσότερα, τέτοιου είδους κοινωνικά θέματα.

Advertising

Περισσότερα από τη στήλη: Κινηματογράφος

Κινηματογράφος

Xenia (2014) – Ένα αφιέρωμα στον Πάνο Χ. Κούτρα

Αν παρακολουθείς τα κινηματογραφικά νέα, ίσως «έπεσες» πάνω σε κάποιο post της ταινιοθήκης της Ελλάδος…

Κινηματογράφος

Coach Carter: Ένας προπονητής ζωής

Το Coach Carter είναι μία βιογραφική αθλητική ταινία του 2005, την οποία σκηνοθέτησε ο James…

Κινηματογράφος

Αντιπολεμική ταινία ή απλά ταινία για τον πόλεμο;

Ανάμεσα στις πιο γοητευτικές συζητήσεις γύρω από τον κινηματογράφο βρίσκεται το ερώτημα αν υπάρχουν, ή…

Κινηματογράφος

K-Pop Demon Hunters: Το K-pop animation που σάρωσε το Netflix

K-Pop Demon Hunters – K-pop, σπαθιά και neon ενέργεια Δεν βλέπω συχνά animation, πόσο μάλλον…

Κινηματογράφος

Where the Sidewalk Ends: Το αειθαλές νουάρ που άφησε το στίγμα του

Είναι περίεργο συναίσθημα το να ξέρεις πως -εκ των πραγμάτων- συλλήβδην όλοι οι συντελεστές μια…

Κινηματογράφος

«What Have Τhey Done to Your Daughters?» – Μια επαναστατική ματιά στους φόνους των ιταλικών gialli

Όπως πολλοί συνάδελφοί του, ο Massimo Dallamano πριν καταπιαστεί με το σινεμά μυστηρίου, έκανε το…

Κινηματογράφος

Το Χώμα Βάφτηκε Κόκκινο (1966) – Ένα ελληνικό Western

  Το Χώμα Βάφτηκε Κόκκινο (1966), σε σκηνοθεσία Βασίλη Γεωργιάδη και σενάριο Νίκου Φώσκολου, αποτελεί…