dfc761735d9e

3 Ιουνίου 2021

dolores claiborne

Ο Σωτήρης Χάιδας γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε Μηχανικός Πληροφορικής και Ψηφιακών Συστημάτων στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, αλλά η ροπή του προς τις τέχνες και δη το σινεμά ήταν αναπόδραστη, με αποτέλεσμα να βρεθεί αργότερα πάλι πίσω στην πόλη του για να σπουδάσει Σκηνοθεσία Κινηματογράφου και Τηλεόρασης. Γράφει άρθρα για το σινεμά, τις τέχνες, τον πολιτισμό και την κοινωνία και προσπαθεί να «συλλάβει» την πραγματικότητα μέσα από την αναπαράστασή της.

Περισσότερα από τη στήλη: Κριτικές

Κριτικές

«The Descent»: Τι έχει απομείνει να σε τρομάξει όταν έχεις δει την κόλαση;

Το «Descent» του 2005, είναι η δεύτερη ταινία του Άγγλου Neil Marshall (σκηνοθέτης των «Doomsday»,…

Κριτικές

Crimson Peak – Μια ιστορία με φαντάσματα, όχι για φαντάσματα

Η αναγέννηση της γοτθικής αισθητικής και τεχνικής αφήγησης, που αναδύεται στον κινηματογραφικό τρόμο τα τελευταία…

Κριτικές

The Ritual: Ένα αργοκίνητο μεταφυσικό δράμα

Το The Ritual είναι μία αμερικανική ταινία τρόμου του 2025, σε σκηνοθεσία του David Midell…

Κριτικές

Beating Hearts: Όταν η μοίρα πατάει το “play”

Κάποιες ταινίες δεν τις θυμάσαι. Τις κουβαλάς. Το Beating Hearts (2024) του Gilles Lellouche είναι…

Κριτικές

The Ugly Stepsister: Η σκοτεινή πλευρά της Σταχτοπούτας

Η The Ugly Stepsister είναι μια ταινία που δεν μοιάζει με καμία άλλη. Αν ξεκινήσεις…

Κριτικές

«La Haine»: Η επιστροφή μιας ταινίας που συγκλόνισε

Η γαλλική ταινία «La Haine» (μετάφραση «Το Μίσος») κυκλοφόρησε πριν από 30 χρόνια από τον…

Κριτικές

EuroTrip (2004): Rock άσμα, Παπικό Κονκλάβιο και Scotty Traveler!

EuroTrip (2004) Αγαπητοί αναγνώστες, προειδοποίηση: Ακολουθεί περιττά φλύαρος και απολύτως μη αναγκαίος πρόλογος. Διαβάζετε με…