Νάνα Παπαδάκη: «Νίκη, απόψε στο πάρτι»

Η Νάνα Παπαδάκη ενσαρκώνει την πρωταγωνίστρια στο έργο «Νίκη, απόψε στο πάρτι». Η Ρούλα Πατεράκη παρουσιάζει μια μεγάλη θεατρική έκπληξη αφιερωμένη σε μια σπουδαία γυναίκα του ελληνικού θεάτρου και της σκηνής, τη Νίκη Τριανταφυλλίδη. Υπογράφει τη σκηνοθεσία και τη δραματουργική μεταγραφή του θεατρικού κειμένου που έγραψε η ίδια η Τριανταφυλλίδη.

 

Ηθοποιός, σκηνοθέτης και συγγραφέας. Έχετε κάποια προτίμηση σε κάποιο από αυτά;

Νάνα Παπαδάκη: Ηθοποιός είμαι πάνω απ’ όλα και νομίζω ότι και τη σκηνοθεσία, αλλά και τη γραφή ως ηθοποιός τις αντιμετωπίζω και τις βιώνω. Έτσι λειτουργώ ως άνθρωπος. Αισθάνομαι πρωτίστως τον κόσμο με το σώμα μου. Ό, τι και να καταλάβει το μυαλό μου, αν δεν το νιώσει το σώμα μου, δεν κινητοποιούμαι, δεν μπορώ να λειτουργήσω. Το σώμα μου σκέφτεται καλύτερα από εμένα.

 

Υπάρχει κάποιο έργο που να σας έχει μείνει στην μνήμη από την μέχρι τώρα πορεία σας;

Νομίζω ότι πάντα έχω στο μυαλό μου το έργο που δεν έχει ακόμη γραφτεί. Ακόμη και την ίδια την παράσταση έτσι την βλέπω. Σαν ένα έργο που ακόμη δεν γράφτηκε. Ή, μάλλον,που γράφεται εκείνη τη στιγμή. Και μετά πάει, φεύγει, χάνεται. Αυτό που μου μένει στη μνήμη από τις παραστάσεις είναι η σχέση μου με τους ανθρώπους. Οι συζητήσεις, τα γέλια μας και μικρές στιγμές αθανασίας, αν μπορώ να τις πω έτσι, όπου κάτι άλλο συμβαίνει και νιώθεις ότι είσαι στο απόλυτο τώρα, σχεδόν παντού, σχεδόν άυλος, σχεδόν υπέροχα νεκρός.

 

Υπάρχει κάποιος ηθοποιός που να αποτελεί πρότυπο ή έμπνευση για εσάς;

Μου αρέσει πολύ μια Γερμανίδα ηθοποιός, η Edith Clever.

Θα θέλατε να μας πείτε λίγα λόγια για την παράσταση “Νίκη, απόψε στο πάρτι “;

Πρόκειται για μια πολύ ιδιαίτερη παράστασηκαι θεατρική χειρονομία. Το έργο έχει γραφτεί από τη Νίκη Τριανταφυλλίδη. Μια σπουδαία ηθοποιό, την οποία νιώθω ότι δεν έχουμε τιμήσει όσο θα έπρεπε. Τη δραματουργική μεταγραφή του έργου ανέλαβε η Ρούλα Πατεράκη, η οποία βυθίστηκε στον κόσμο του και επέλεξε έναν παραστασιακό άξονα επικεντρωμένο στα βιώματα της ηρωίδας και τις ρωγμές – μεταμορφώσεις  της. Είναι μια παράσταση που συγκινεί, πρόκειται για φρέσκια σκηνική γραφή και νομίζω ότι αποτελεί μια πολύ ευχάριστη και ελπιδοφόρα έκπληξη για το τι μπορεί να γίνει αν οι άνθρωποι έχουν μεράκι και πίστη.

 

Ποια είναι τα συναισθήματα σας για το έργο;

Είμαι ενθουσιασμένη, παρά τη μεγάλη μου κούραση. Η ανταπόκριση και τα λόγια των θεατών με γεμίζουν μεγάλη χαρά, όμως μια παραγωγή που πραγματοποιείται χωρίς καμία απολύτως στήριξη από το υπουργείο πολιτισμού έχει πολλές δυσκολίες να υπερκεράσει. Το έργο το αγάπησα, δυσκολεύτηκα πολύ, αλλά επειδή είμαι άνθρωπος που του αρέσουν οι δυσκολίες και εφόσον τελικά τα καταφέραμε, είμαι πολύ περήφανη για τη δουλειά όλων μας. Ξέρετε, αγαπώ το ελληνικό έργο. Το πιστεύω και νομίζω ότι πρέπει να το στηρίζουμε και να το αφουγκραζόμαστε με μεγαλύτερη συνέπεια, μεθοδικότητα και  φροντίδα. Όμως δεν το κάνουμε και είναι σαν να μη φροντίζουμε τον ίδιο μας τον εαυτό.

Η πρωταγωνίστρια είναι η Victory of theRose. Πείτε μας λίγα λόγια για αυτήν. Πιστεύετε ότι έχετε κάποια κοινά σημεία μαζί της;

Να, τώρα σκέφτομαι ότι απ’ την αρχή της δουλειάς μας,  δεν είχα καθόλου στο μυαλό μου να παίξω τη Νίκη Τριανταφυλλίδη. Ήταν μία και μοναδική, τελεία. Δεν θα υπάρξει ξανά. Αυτό, όμως, που υπάρχει ξανά και ξανά είναι οι προκαταλήψεις απέναντι στις δυνατές γυναίκες. Είναι σαν ένας συνδυασμός ομορφιάς, εξυπνάδας, ικανότητας, ευθραυστότητας, δύναμης, ανθρώπινα πράγματα δηλαδή, να είναι ύποπτος. Να πρέπει να διαλέξεις. Ή θα είσαι το ένα ή το άλλο. Για να τακτοποιηθείς πίσω από μια ταμπέλα και να τελειώνουμε. Ε, όχι.

Διαβάστε επίσης  Δημήτρης Δημόπουλος: "Ο θεατής να έρθει χωρίς προσδοκίες και να αφεθεί στην Καφρόκρεμα"

 

Στην παράσταση η Victory of the Roseμεταμορφώνεται σε Ελισάβετ, Μαξίμ και Αλίκη. Τι αντιπροσωπεύουν αυτές οι μεταφορφώσεις; Σε τι διαφέρουν μεταξύ τους;

Η Αλίκη αποτελεί αναφορά στην Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων. Η Μαξίμ είναι μια σεξουαλική εκδοχή της ηρωίδας, η Ελισάβετ ενσαρκώνει μια ισορροπία ανάμεσα στις δύο. Η Victory of the Rose, η Νίκη του Ρόδου, η Νίκη Τριανταφυλλίδη, ως συγγραφέας πια,  δίνει το έναυσμα με τη γραφή της για ένα παράξενο ταξίδι μες στην ανθρώπινη ψυχή.  

 

Το έργο μιλά και για της παρεμβάσεις του πατέρα και της μητέρας στη ζωή της. Πιστεύετε ότι αυτό υπάρχει στην κοινωνία μας;

Φυσικά. Και σε κάθε πατέρα και μητέρα υπάρχουν οι φωνές των δικών τους γονέων και πάει λέγοντας. Η εξατομίκευση είναι μια ολόκληρη περιπέτεια. Το να βρει κανείς τη δική του φωνή, να αναγνωρίσει και να αποφασίσει, συνειδητά πια, να θρέψει, να αναθρέψει ο ίδιος τον άνθρωπο που επιθυμεί να γίνει είναι μεγάλη υπόθεση. Η κοινωνία δεν βοηθά προς αυτή την κατεύθυνση.  Δεν θέλει ανθρώπους ελεύθερους και ικανούς. Με βούληση και όνειρα. Θέλει ανθρώπους υποταγμένους και φοβισμένους. Και φυσικά να μην ξεχνάμε ότι αν δεν μάθουμε να ενώνουμε τις φωνές μας για να διεκδικήσουμε καλύτερες συνθήκες για όλους μας, οι προσωπικές κατακτήσεις, η καταξίωση κλπ. είναι μια τρύπα στο νερό. Θέλει διαρκή δουλειά και εγρήγορση.

 

Υπήρξε κάτι που να σας δυσκόλεψε στον ρόλο αυτό; Το γεγονός ότι παίζετε τελείως μόνη στη σκηνή θα πρέπει να είναι αρκετά απαιτητικό.

Αυτό με τη μοναξιά των μονολόγων δεν το καταλαβαίνω. Μου έχει τύχει να νιώθω πολύ πιο μόνη στη σκηνή μαζί με άλλους. Όταν δεν υπάρχει επικοινωνία και ο καθένας κάνει τα δικά του είναι πολύ χειρότερα και επώδυνα. Καθόλου μόνη μου δεν είμαι. Μπαίνω μες στο θέατρο και χαίρομαι να βλέπω τα πρόσωπα των εργαζομένων, η διάθεσή τους είναι υποστηρικτική για την παράσταση, είναι όμορφοι, χαρούμενοι, έχω συνεργάτες που αγαπώ. Υπάρχει βέβαια η εξής σημαντική διαφορά που δεν αφορά στη μοναξιά, αλλά στο αίσθημα ευθύνης. Είσαι εσύ. Και η σκηνή. Και το κοινό. Και πρέπει να γίνεις το όχημα για να παντρευτούν όλα και να λάμψουν. Αυτό είναι τόσο ωραίο. Και είναι ζητούμενο σε κάθε περίσταση. Δεν έχεις να πεις φταίει αυτός. Είσαι εσύ. Ανάλαβε την ευθύνη σου. Εμένα αυτό μ’ αρέσει και στη σκηνή και στη ζωή.

Θα θέλατε να μας πείτε για την διασκευή και για την σκηνοθεσία της Ρούλας Πατεράκη; Πιστεύετε ότι ανέλαβε ένα δύσκολο έργο;

Φυσικά. Εργάστηκε με πάθος και αστείρευτη ενέργεια. Και παρά τα εμπόδια και το γεγονός ότι ο χρόνος της εργασίας μας ήταν σύντομος, νομίζω ότι τα καταφέραμε περίφημα.

 

Ανάμεσα στην μοναξιά και στην πολυκοσμία της σκηνής, ποιο από τα δύο θα λέγατε ότι προτιμάτε;

Και τα δύο είναι χρήσιμα. Όμως, μη βλέπετε μόνο τη βιτρίνα του κόσμου του θεάματος. Πολλοί άνθρωποι νιώθουν απελπιστικά μόνοι μέσα σε αυτή την πολυκοσμία. Και στη μοναξιά, αν την αντέχουν, βρίσκουν τον εαυτό τους. Το θέμα είναι πως θα μπορούμε να είμαστε μαζί με σεβασμό, ουσιαστική δημιουργική διάθεση και εσωτερική δέσμευση για το καλό, όλων μας. Της δουλειάς, της ψυχής, της αξιοπρέπειάς μας.

 

Υπάρχει κάποιος ρόλος που θα θέλατε να κάνετε στο μέλλον και δεν σας έχει δοθεί ακόμη η ευκαιρία;

Ναι. Αν και πρόκειται περισσότερο για ένα ολόκληρο σύμπαν που αισθάνομαι ότι βρίσκεται ανάμεσα στην αρχαία ελληνική τραγωδία και τον Σαίξπηρ. Κάτι θέλει να με πάει εκεί. Θα δούμε..

Διαβάστε επίσης  Ιωάννα Λιούτσια: ''Tο καλό και το κακό με όλα, είναι ότι κάποτε τελειώνουν''

Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια; Σκοπεύετε να παίξετε σε κάποια νέα παράσταση;

Ναι. Για το καλοκαίρι περιμένω τον τελικό προγραμματισμό της Ρούλας Πατεράκη. Τον χειμώνα θα ήθελα να συνεχίσω την παράστασή μας, με μια μικρή έκπληξη που ακόμη δεν μπορώ να πω, ελπίζω να τα καταφέρω. Και το φθινόπωρο θα κυκλοφορήσει το νέο μου βιβλίο, η «Αρχέγονη» απ’ τις εκδόσεις Μελάνι.

 

Δελτίο Τύπου

«Νίκη, απόψε στο πάρτι»

Δραματουργική μεταγραφή

βασισμένη στο θεατρικό κείμενο της Νίκης Τριανταφυλλίδη  

«Πάρτι στο σπίτι της Ελισάβετ Π»

Διασκευή – Σκηνοθεσία:

Ρούλα Πατεράκη

Ερμηνεύει η Νάνα Παπαδάκη

Θέατρο Φούρνος
(Μαυρομιχάλη 168, Αθήνα
)


Σάββατο και Κυριακή στις 21.00

Τελευταίες Παραστάσεις έως τις 5 Ιουνίου

Η Ρούλα Πατεράκη παρουσιάζει μια μεγάλη θεατρική έκπληξη αφιερωμένη σε μια σπουδαία γυναίκα του ελληνικού θεάτρου και της σκηνής, τη Νίκη Τριανταφυλλίδη. Υπογράφει τη σκηνοθεσία και τη δραματουργική μεταγραφή του θεατρικού κειμένου που έγραψε η ίδια η Τριανταφυλλίδη, με τη Νάνα Παπαδάκη να ενσαρκώνει τον ρόλο της κεντρικής ηρωίδας.

Από το Σάββατο 14 Μαΐου και κάθε Σάββατο και Κυριακή, στο Θέατρο «Φούρνος», για λίγες μόνο παραστάσεις, παρουσιάζεται η παράσταση «Νίκη, απόψε στο πάρτι».

Πρόκειται για το πρώτο ανέβασμα του θεατρικού έργου της  Τριανταφυλλίδη (το οποίο έχει βραβευτεί  απ’ την Εταιρεία Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων) ύστερα φυσικά απ’ το 1994, όπου έπαιξε η ίδια, στο θέατρο που διατηρούσε εκείνη την εποχή, το νυν «Προσκήνιο». Η παράσταση είχε ανέβει σε παραγωγή της καλλιτεχνικής εταιρίας της, «Γκραγκάντα».  

Το έργο «Νίκη, απόψε στο πάρτι» αποτελεί τη δραματουργική μεταγραφή του έργου της Νίκης Τριανταφυλλίδη «Πάρτι στο σπίτι της Ελισάβετ Π». Το αρχικό κείμενο αποτελεί μια πολυπρόσωπη αντανάκλαση του ασυνειδήτου της. Η δραματουργική μεταγραφή της Ρούλας Πατεράκη αναλαμβάνει το δύσκολο έργο της προσαρμογής του για ένα μόνο πρόσωπο επί σκηνής.

Πρόκειται για μια επίπονη ανασκαφή σε έναν καλλιτεχνικό ψυχισμό, ο οποίος, με συνοδοιπόρο το σύμπαν του οπτικοακουστικού περιβάλλοντος πουζωντανεύει ο σκηνοθέτης και εικαστικός Αβραάμ Παπαβραμόπουλος, ταξιδεύει μες στο συλλογικό ασυνείδητο, τις μεταμορφώσεις της φύσης και καθρεφτίζει τη διαχρονική περιπέτεια του ανθρώπινου πνεύματος.

Η Ρούλα Πατεράκη επιστρέφει στο θέατρο «Φούρνος» μετά από τρεις πρωτοποριακές σκηνοθεσίες της εκεί. Το 1998 είχε ανεβάσει την «Καταιγίδα» του Αύγουστου Στρίντμπεργκ και το 1999 τον «Πελεκάνο». Το 2008 είχε σκηνοθετήσει, επίσης, τη «Μελωδία της Φάλαινας» του Άντονι Μιγκέλα. Με τη Νάνα Παπαδάκη έχουν συνεργαστεί, μεταξύ άλλων, σε σκηνοθεσίες της ίδιας της Πατεράκη, στο «Μανιφέστο του Πολέμου» του Θουκυδίδη, στη Μικρή Επίδαυρο, και το «Πεθαίνω σα χώρα» του Δημήτρη Δημητριάδη, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.

Σκηνοθετικό Σημείωμα

Είθισται να λέμε τις μεγάλες γυναίκες ηθοποιούς «κυρίες», κάτι που δεν συμβαίνει με τους μεγάλους άντρες ηθοποιούς. Αισθάνομαι ότι αν αποκαλέσω «κυρία» τη Νίκη Τριανταφυλλίδη την αδικώ, διότι η Νίκη Τριανταφυλλίδη όπως και άλλες γυναίκες ηθοποιοί του ελληνικού και του ξένου θεάτρου, με τον τίτλο της dame, είναι απλώς «μεγάλοι ηθοποιοί». Χρησιμοποιώ το αρσενικό γένος και δε λέω μεγάλες ηθοποιοί, γιατί, νομίζω, ότι για αρκετό χρονικό διάστημα, κακώς βέβαια, θα εντυπωθεί καλύτερα στο κεφάλι των συγχρόνων μου.

Η Τριανταφυλλίδη έγραψε ένα έργο το οποίο βραβεύτηκε. Το ανέβασε η ίδια και το ερμήνευσε η ίδια. Μετά το θάνατό της έχω την αίσθηση ότι όλοι σιώπησαν γύρω απ’ αυτήν. Ή καλύτερα τα πάντα σιώπησαν. Ήταν πολύ συγκινητικό για μένα όταν μια νέα ηθοποιός με ισχυρή προσωπικότητα και πολλαπλά προσόντα αναζήτησε το έργο της Τριανταφυλλίδη για να το ερμηνεύσει. Κατ’ επέκταση ζήτησε εμένα εάν μπορώ να τη βοηθήσω σ’ αυτή την ανασκαφή.

Διαβάστε επίσης  1550 Rock Band: «Θα θέλαμε να είμαστε σε μια άλλη δεκαετία όπως του '90 όπου η Ροκ ήταν της μόδας»

Το έργο παραχωρήθηκε με μεγάλη ευγένεια από την κόρη της Τριανταφυλλίδη,  Ζωή Τριανταφυλλίδη, για να προσαρμοστεί και να παιχτεί από ένα πρόσωπο και κάποιος, δηλαδή εγώ, να προσπαθήσει να καταλάβει μέσα από το πολυσχιδές παραλήρημα μιας αληθινής ιδιοφυίας στοιχεία, τα οποία θα έφτιαχναν την  πλοκή ενός ψυχικού μηχανισμού, ο οποίος θα καθρέφτιζε τη Νίκη Τριανταφυλλίδη. Μετά από τη δραματουργία του αρχικού κειμένου το όλο εγχείρημα παραδίδεται στην ηθοποιό Νάνα Παπαδάκη, η οποία έχει όλα τα σωματικά και ψυχικά εχέγγυα για να το αναδείξει.

Ρούλα Πατεράκη

Λίγα λόγια για το έργο

Μία γυναίκα, η Victory of the Rose (Νίκη Τριανταφυλλίδη), κάνει την  ανασκόπηση της εσωτερικής της ζωής και μέσα από τρεις βασικές μεταμορφώσεις (Ελισάβετ, Μαξίμ, Αλίκη), καθώς και τις αρχετυπικές παρεμβάσεις της μητέρας και του πατέρα, φτάνει στα έγκατα της ύπαρξής της.

Λίγα λόγια για τη Νίκη Τριανταφυλλίδη

Η Νίκη Τριανταφυλλίδη υπήρξε σπουδαίο κεφάλαιο στην ιστορία του ελληνικού πολιτισμού. Μια σπάνια ηθοποιός του θεάτρου, του κινηματογράφου και της τηλεόρασης. Έπαιξε σχεδόν σε όλα τα είδη θεάτρου, σκηνοθέτησε την ταινία μικρού μήκους «Συνηθισμένο μου όνειρο», όπου έπαιξε μαζί με τον Παντελή Βούλγαρη και τον Θόδωρο Αγγελόπουλο, δίδαξε θέατρο, ερμήνευσε δεκάδες ρόλους στο θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση, με σημαντική επιτυχία και αποδοχή, ήταν ηθοποιός με μεγάλη ερμηνευτική γκάμα, πρωταγωνίστησε, συνεργάστηκε με σημαντικούς σκηνοθέτες, βραβεύτηκε με βραβείο Μαρίκας Κοτοπούλη, έστησε το δικό της θέατρο, έγραψε έργα, κείμενα, έκανε θεατρικές μεταφράσεις, σκηνοθέτησε η ίδια και έφυγε απ’ τη ζωή, παραγκωνισμένη απ’ την οργανωμένη πολιτεία, τον Μάιο του 2013.  

Λίγα λόγια για την Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρία «Μαλντορόρ»

Η Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρία «Μαλντορόρ», λειτουργεί υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση της ηθοποιού, σκηνοθέτιδος και συγγραφέως ΝάναςΠαπαδάκη. Η ίδια και η ομάδα της έχουν ανεβάσει,  σε δική της σκηνοθεσία, τον πλατωνικό διάλογο «Ίων» στο Φεστιβάλ Αισχύλεια, το «Κάτω απ’ τον ίσκιο του βουνού» του Γιάννη Ρίτσου στο Θέατρο Αργώ, στα Αισχύλεια και τις Βρυξέλλες, ύστερα από πρόσκληση του «Κύκλου», του ελληνικού πολιτιστικού συλλόγου Βρυξελλών. Επίσης, το «Αφιέρωμα στον Γιάννη Ρίτσο» για τα 110 χρόνια από τη γέννησή του, με τη συμμετοχή  σημαντικών Ελλήνων ποιητών και ποιητριών, καθώς και τους «Θαλασσινούς Έρωτες» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, στη σκηνοθεσία της Μίρκας Γεμεντζάκη, στις καθιερωμένες εκδηλώσεις θεσμού, μνήμης και τιμής του Δήμου Σκιάθου, στη γενέτειρα του  συγγραφέα. Φέτος παρουσιάζει για μια ακόμη φορά ένα ελληνικό έργο και μια σπάνια καλλιτεχνική χειρονομία αφιερωμένη στη Νίκη Τριανταφυλλίδη, με την υπογραφή της κορυφαίας Ρούλας Πατεράκη.

Συντελεστές:

Κείμενο: Νίκη Τριανταφυλλίδη

Δραματουργική μεταγραφή Σκηνοθεσία: Ρούλα Πατεράκη

Βοηθός σκηνοθέτη: Γιώργος Ζορμπάς

Οπτικοακουστικό περιβάλλονΨηφιακή επεξεργασία: Αβραάμ Παπαβραμόπουλος

Φωτισμοί: Ρούλα Πατεράκη

Διεύθυνση παραγωγής: Γιώργος Ζορμπάς

Κατασκευή σκηνικού: Θανάσης Θαλασσινός

Ραδιοφωνικό σποτ: Spyxad / advertising solutions

Υπεύθυνη θεάτρου: Μυρτώ Καμβύση

Τεχνικός θεάτρου: Αποστόλης Τσατσάκος

Φωτογραφίες promo: Θοδωρής Σταμπέλος

Φωτογραφίες παράστασης: Κατερίνα Τζιγκοτζίδου

Βοηθός φωτογράφου: Γιώργος Τσιμπίδης

Υπεύθυνοι Επικοινωνίας: Μαριάννα Παπάκη, Νώντας Δουζίνας

Ερμηνεύει η Νάνα Παπαδάκη

Παραγωγή: Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «Μαλντορόρ»

Ευχαριστούμε θερμά την κόρη της Νίκης Τριανταφυλλίδη, Ζωή Τριανταφυλλίδη, για την παραχώρηση των αποκλειστικών δικαιωμάτων του έργου.

Info Τοποθεσία: Θέατρο Φούρνος (Μαυρομιχάλη 168, Αθήνα)

Ημερομηνία: Παραστάσεις: Σάββατο και Κυριακή, στις 21.00.

Έως 5/6/22 Πληροφορίες: Τηλ.: 21 0646 0748

Τιμές εισιτηρίων: 12 € (ολόκληρο), 10 € (άνω των 65 ετών), 8 € (φοιτητικό), 5 € (άνεργοι, ατέλειες)

Ηλεκτρονική προπώληση: viva.gr https://www.viva.gr/tickets/theater/niki-apopse-sto- parti/?fbclid=IwAR2cPtbS0FVcq2e_hM1wkfpDR3xXGbsIZK5UwRMmgldFrvWs8_iXnTykkzM

 

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Μαρια Λεντζου: Η ομορφιά του να είσαι γυναίκα μέσω της Αυθεντικής Κίνησης

Τι σημαίνει άραγε «να είμαστε εντάξει με τον εαυτό μας»

Best Roulette Internet Sites In 2022 Where To Play Online Roulette Games Enterprise Insider Afric

Best Roulette Internet Sites In 2022 Where To Play Online