Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Yποστήριξη παιδιών με ανάγκες ομιλίας, λόγου και επικοινωνίας

Πηγή εικόνας: Yποστήριξη παιδιών με ανάγκες ομιλίας, λόγου και επικοινωνίας

Το παρόν άρθρο, με τίτλο Yποστήριξη παιδιών με ανάγκες ομιλίας, λόγου και επικοινωνίας, αποτελεί μετάφραση και προσαρμογή του πρωτότυπου άρθρου το οποίο μπορεί να βρεθεί εδώ. Το παρόν άρθρο παρουσιάζει τα ευρήματα της ακόλουθης έρευνας: Hobson, H., Kalsi, M., Cotton, L., Forster, M., & Toseeb, U. (2022). Supporting the mental health of children with speech, language and communication needs: The views and experiences of parents. Autism & Developmental Language Impairments, 7, https://doi.org/10.1177/23969415221101137

  • Τα παιδιά με γλωσσικές δυσκολίες μερικές φορές δυσκολεύονται επίσης με την ψυχική τους υγεία.
  • Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε πώς να υποστηρίξουμε αυτά τα παιδιά.
  • Είναι επίσης χρήσιμο να γνωρίζουμε πώς οι γονείς μπορούν να έχουν πρόσβαση στην υποστήριξη κι αν είναι χρήσιμη για αυτούς.
  • Αυτή η μελέτη ρώτησε τους γονείς για τις εμπειρίες τους σχετικά με την αναζήτηση βοήθειας για την ψυχική υγεία του παιδιού τους.
  • Η μελέτη εξέτασε τα θετικά της εμπειρίας τους με τις υπηρεσίες ψυχικής υγείας. Εξέτασε επίσης τα αρνητικά.
  • Η γνώση περισσότερων για αυτά τα πράγματα μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της υποστήριξης ψυχικής υγείας.

Τί βρέθηκε:

  • Οι γονείς ήταν πιο ικανοποιημένοι με τους λογοθεραπευτές.
  • Ωστόσο, οι γονείς αντιμετώπισαν εμπόδια στην πρόσβαση στην υποστήριξη.
  • Μερικές φορές, τα σχολεία ήταν χρήσιμα, ειδικά όταν γνώριζαν περισσότερα για τις γλωσσικές δυσκολίες.
  • Μερικοί γονείς απογοητεύτηκαν από την έλλειψη υποστήριξης από τα σχολεία.
  • Οι γενικοί γιατροί ήταν μερικές φορές χρήσιμοι στο να δείξουν στις οικογένειες πού μπορούν να λάβουν υποστήριξη.
  • Οι γονείς πίστευαν ότι οι επαγγελματίες ψυχικής υγείας δεν γνώριζαν αρκετά για τις γλωσσικές δυσκολίες.
  • Οι γλωσσικές και επικοινωνιακές ανάγκες φαίνεται να επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι διαφορετικές θεραπείες. Για παράδειγμα, η λογοθεραπεία μπορεί να είναι δύσκολη για παιδιά με γλωσσικές δυσκολίες. 
  • Περαιτέρω έρευνα θα μπορούσε να εξετάσει ακριβώς πώς οι υπηρεσίες μπορούν να ανταποκριθούν καλύτερα στις ανάγκες των ατόμων με γλωσσικές δυσκολίες.

Τί σημαίνουν αυτά;

  • Συνολικά, οι εμπειρίες με τις υπηρεσίες ήταν πιο χρήσιμες όταν οι επαγγελματίες άκουγαν τους γονείς.

Οι επαγγελματίες θα πρέπει να γνωρίζουν πώς οι γλωσσικές δυσκολίες μπορούν να επηρεάσουν τα προβλήματα ψυχικής υγείας.

  • Ορισμένοι τύποι θεραπείας, όπως η λογοθεραπεία, μπορεί να λειτουργούν διαφορετικά για τα παιδιά με γλωσσικές δυσκολίες.
  • Περαιτέρω έρευνα θα μπορούσε να εξετάσει την εμπειρία των παιδιών με την υποστήριξη που λαμβάνουν αναφορικά με την ψυχική του υγεία.

Αυτό θα μπορούσε να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε πώς να διασφαλίσουμε ότι τα παιδιά λαμβάνουν την καλύτερη δυνατή υποστήριξη.

Πού μπορώ να διαβάσω αυτή την έρευνα; 

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την έρευνα δωρεάν, ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο: https://doi.org/10.1177/23969415221101137

Βιβλιογραφία

Hobson, H., Kalsi, M., Cotton, L., Forster, M., & Toseeb, U. (2022). Supporting the mental health of children with speech, language and communication needs: The views and experiences of parents. Autism & Developmental Language Impairments, 7, https://doi.org/10.1177/23969415221101137

Σπούδασα Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης (2008) και ολοκλήρωσα μεταπτυχιακό πρόγραμμα ειδίκευσης στην Ανάπτυξη του Παιδιού στο Τμήμα Ψυχολογίας και Ανθρώπινης Ανάπτυξης του Πανεπιστημιακού Κολλεγίου του Λονδίνου (2012). Το 2014, ξεκίνησα διδακτορικές σπουδές στο Πανεπιστημιακό Κολλέγιο του Λονδίνου. Τον Δεκέμβριο του 2018, υπερασπίστηκα επιτυχώς τη διατριβή μου με τίτλο (στην ελληνική γλώσσα): Η διερεύνηση της οργάνωσης του λεξιλογίου σε παιδιά που μιλούν Ελληνικά με δυσκολίες στη γλώσσα και τον αλφαβητισμό. Η διδακτορική διατριβή μπορεί να βρεθεί εδώ: https://discovery-pp.ucl.ac.uk/id/eprint/10077333/

Περισσότερα από τη στήλη: Ειδική Αγωγή

Ειδική Αγωγή

Η διαταραχή κινητικού συντονισμού στη ζωή του παιδιού

Σε αυτό το άρθρο, θα ασχοληθώ με τη διαταραχή κινητικού συντονισμού και τον τρόπο με…

Ειδική Αγωγή

Συντακτικό και Μνήμη Εργασίας στα Παιδιά με ΑΓΔ

Πηγή εικόνας: Συντακτικό και Μνήμη Εργασίας στα Παιδιά με ΑΓΔ Η Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή (ΑΓΔ) αποτελεί…

Ειδική Αγωγή

Τρόποι επικοινωνίας του παιδιού και ο ρόλος των εκπαιδευτικών

«Το παιδί το οποίο νιώθει ότι το ακούν, μαθαίνει καλύτερα» Cozolino, 2020 Σε αυτό το…

Ειδική Αγωγή

Ακουστική επεξεργασία στην παιδική ηλικία: Τεχνολογικές προσεγγίσεις

Σε αυτό το άρθρο, με τίτλο Ακουστική επεξεργασία στην παιδική ηλικία: Τεχνολογικές προσεγγίσεις, προσεγγίζω το…

Ειδική Αγωγή

Χαρισματικά παιδιά με μαθησιακές ή αναπτυξιακές προκλήσεις

Συγγραφέας: Beth Arky Κλινικοί: Adam S. Zamora, PsyD, Laura Phillips, PsyD, ABPdN Το παρόν άρθρο,…

Ειδική Αγωγή

Διαταραχή της Ακουστικής Επεξεργασίας: Ορισμός, Συμπτώματα και Αντιμετώπιση

  Εισαγωγή Η Διαταραχή της Ακουστικής Επεξεργασίας (Auditory Processing Disorder ή APD, εν συντομία) αποτελεί…

Ειδική Αγωγή

Ο Λογοθεραπευτής στην Υποστήριξη των Κωφών Παιδιών

Πηγή εικόνας: Ο λογοθεραπευτής στην υποστήριξη κωφών παιδιών Η λογοθεραπεία αποτελεί έναν από τους πιο…