Linkedin: Πώς μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σωστά για την επιχείρησή σου;

Το 2012 ο Reid Hoffman, συνιδρυτής του Linkedin και ο Βen Casnocha έγραψαν ένα βιβλίο με τον τίτλο «The start up of you».

Εκεί παρουσίασαν ουσιαστικά το σκεπτικό του πώς να αναπτύξεις το προφίλ σου στο Linkedin σαν να ήταν το προσωπικό σου branding. Μια πολύ εύστοχη ιστορία που παρουσίασαν προκειμένου να βάλουν τις/τους αναγνώστ

ριες/ες στην λογική του γιατί είναι σημαντικό το να χτίσεις σωστά το προφίλ σου στο Linkedin είναι η ιστορία του Ντιτρόιτ.

Advertising

Advertisements
Ad 14

Στα μέσα του 20ου αιώνα, το Ντιτρόιτ έγινε ότι σήμερα είναι η Silicon Valley χάρη σε τρεις εταιρείες: την Ford, την General Motors και την Chrysler. Και οι τρεις εταιρείες ήταν καινοτόμες για την εποχή τους. Και οι τρεις είχαν στο τιμόνι οραματιστές που πίστευαν ότι το αυτοκίνητο στο μέλλον θα γίνει είδος «για κάθε πορτοφόλι και κάθε σκοπό». ‘Ετσι προχώρησαν σε δράση και βγήκαν στην παραγωγή.

Μια εργασία σε μια τέτοια επιχείρηση ήταν το λαχείο της εποχής. Κατά την χρυσή εποχή του Ντιτρόιτ, η οικονομία και η αυτοκινητοβιομηχανία άνθισε και η πόλη έγινε συνώνυμο της ευμάρειας και του αμερικανικού ονείρου. Σήμερα όμως το Ντιτρόιτ παρουσιάζει ακριβώς την αντίθετη εικόνα. Ο Reid Hoffman και ο Βen Casnocha αποδίδουν το γεγονός στο ότι οι αυτοβιομηχανίες επαναπαύθηκαν στις δάφνες τους και το επιχειρηματικό πνεύμα έμεινε δεμένο στα κεκτημένα. ‘Ελλειψη ευελιξίας, αφουγκρασμού της αγοράς, διάθεση για αλλαγή οδήγησαν σε μείωση των πωλήσεων και σταδιακά σε ένα μεγάλο επιχειρηματικό φιάσκο.

Διαβάστε επίσης  ThinkBiz Academy2018| Έρχεται ένα ξεχωριστό 2ήμερο επιχειρηματικότητας!

Σήμερα συνήθως μια μέση εταιρεία έχει διάρκεια 10 χρόνων.  Οι συγγραφείς του βιβλίου «The start up of you» προτείνουν να δούμε τις εταιρείες και την προσωπική μας πορεία σαν μια start up. Αποκαλούν αυτό το στάδιο «Permanent beta». Είναι το στάδιο κατά το οποίο κοιτάμε και ενεργούμε σαν να ήταν όλα καινούργια, σαν να έχουμε το έργο μας σε κατάσταση ημιτελή.

Advertising

Οι δεξιότητες που συνδέουν το Linkedin προφίλ μας με την επιτυχία είναι:

  1. Να αναπτύξουμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα στην αγορά σε σχέση με τα προσόντα μας, τις φιλοδοξίες μας και τις απαιτήσεις της αγοράς.
  2. Να χρησιμοποιήσουμε την μέθοδο προγραμματισμού ABZ η οποία βασίζεται στο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα και να προσαρμόσουμε τον προγραμματισμό μας βασισμένες/οι σε ανατροφοδότηση και μαθήματα που πήραμε.
  3. Να χτίσουμε αληθινές και πολύχρονες σχέσεις που θα μας βοηθήσουν και στην ανάπτυξη του επαγγελματικού μας δικτύου.
  4. Να βρούμε και να δημιουργήσουμε ευκαιρίες για εμάς με το να συνεισφέρουμε στο δίκτυό μας, να είμαστε ευρηματικές/οι και να παραμείνουμε δραστήριες/οι.
  5. Να αξιολογούμε με ακρίβεια και να παίρνουμε υπολογισμένα, έξυπνα ρίσκα καθώς επιδιώκουμε επαγγελματικές ευκαιρίες.
  6. Να εκμεταλλευτούμε τις πληροφορίες του δικτύου μας προκειμένου να αφουγκραστούμε τι γίνεται έξω βρίσκοντας καλύτερες ευκαιρίες και κάνοντας καλύτερες επιλογές.

Εσείς τι κινήσεις θα κάνατε προκειμένου να συμπεριφερθείτε σαν να είχατε να διαχειριστείτε την start up του εαυτού σας χρησιμοποιώντας το Linkedin;

 

Πηγή: Reid Hoffman, Ben Casnocha, “The Start up of You”, Crown Business, New York, 2012

Μέσα από το προσωπικό μου ταξίδι συνέλεξα διαφορετικού είδους εμπειρίες. Εχω εργαστεί και ως υπάλληλος και στην δική μου επιχείρηση. Πάντα όμως με ακολουθούσε το πάθος για το πως χτίζεται η προσωπική και επαγγελματική ευρωστία. Στόχος μέσα από τα άρθρα μου είναι να πάρετε το έναυσμα για να συνεχίσετε να εξελίσεστε. Γιατί κάθε επιχείρηση αναπτύσσεται όταν αναπτύσσονται και οι άνθρωποί της.

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Τι κι αν δεν υπάρχει τίποτα κακό σε εσένα;

Τι κι αν δεν υπάρχει τίποτα κακό σε εσένα;

Τι κι αν δεν υπάρχει τίποτα κακό σε εσένα; Διαφορετικές
Από πού πήραν το όνομα τους βουνά της Ελλάδας

Από πού πήραν το όνομα τους βουνά της Ελλάδας

Ο Ελλαδικός χώρος είναι ένα μεγάλο πανόραμα μυθικών και ιστορικών