
Οι μεγάλοι οίκοι μόδας θέλωντας να κάνουν ακόμη πιο αισθητή την παρουσία τους στο fashion community, λαμβάνουν διάφορα δημιουργικά μέτρα. Το πιο συνηθισμένο τεχνασμά τους είναι να ξεφεύγουν από την έννοια του κλασσικού καταστήματος που πουλάνε τις δημιουργίες τους. Αυτό σημαίνει ότι τα καταστήματα μεγάλων οίκων μόδας, ξεχωρίζουν μέσα στην γκρίζα πόλη, είτε για τα πολλά χρώματα που διαθέτουν είτε γιατί είναι κάτι εκτός των συνηθισμένων. Έχουμε συγκεντρώσει αυτά που μας έκαναν την μεγαλύτερη εντύπωση.
Louis Vuitton, London
Το κατάστημα της Louis Vuitton στο Λονδίνο είναι μία από τις πιο πρόσφατες προσθήκες στα εντυπωσιακά καταστήματα των μεγάλων οίκων μόδας. Δημιουργός είναι η Sarah Crowner, η οποία βαρέθηκε να βλέπει μόνο γκρίζο μέσα στην πόλη και ήθελε να προσθέσει μια νότα χρώματος. Το εσωτερικό εναρμονίζεται απόλυτα με την εξωτερική εμφάνιση, προσφέροντας στο κοινό μια ξεχωριστή εμπειρία.

YSL Beauty, China
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά pop-up καταστήματα μεγάλων οίκων μόδας, δημιουργήθηκε από τον YSL στη Κίνα. Το μόνο αρνητικό είναι πως ήταν εκεί μόνο για λίγες μέρες και για τους λίγους τυχερούς που πρόλαβαν να το δουν, ωστόσο αξίζει να το προσθέσουμε στην λίστα. Έξω από το αεροπλάνο αλλά και μέσα οι καταναλωτές μπορούσαν να δουν όλα τα προϊόντα του οίκου και να “απογειώσουν” τις αγορές τους.

Alexander McQueen, London
Ένα από τα καταστήματα του Alexander McQueen ξεχωρίζει κυρίως για την αισθητική του. Το κατάστημα αυτό βρίσκεται στο Λονδίνο και το εμπνεύστηκαν Sarah Burton και ο αρχιτέκτονας Smiljan Radic. Έχει μια αύρα εποχής, λόγω της χρωματικής παλέτας αλλά και του νεοκλασσικού κτηρίου στο οποίο βρίσκεται.
Η μπουτίκ του οίκου Balenciaga στην Νέα Υόρκη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένα από τα καταστήματα του μέλλοντος. Η μίνιμαλ διακόσμηση, ο λευκός φωτισμός και κυρίως οι ρεαλιστικές μανεκέν προσδίδουν στο μαγαζί ακριβώς αυτό που ήθελε ο εμπνευστής του Demna Gvasalia, μία futuristic αύρα. Με σιγουριά είναι ένα από τα μαγαζιά που σου μένουν αξέχαστα.
