Τι είναι το Everywhere;

29 Ιανουαρίου 2017

Πριν μερικές εβδομάδες υπήρχαν φήμες ότι ο Leslie Benzeis, πρώην παραγωγός του Grand Theft Auto, ξεκινάει να σχεδιάζει ένα νέο, δικό του game. Ο τίτλος του, Everywhere. Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμεναμε να ακούσουμε νέα γι αυτό το project μέσα στους επόμενους μήνες. Κι όμως ήδη υπάρχουν ενδιαφέροντα νέα.

O Benzeis ίδρυσε μια εταιρία με δυο επίσης πρώην μέλη της Rockstar, τον Matthew Smith, προϊστάμενο στον τομέα του ήχου, και τον Colin Entwistle, προϊστάμενο στον φωτογραφικό τομέα. Και οι τρεις αποχώρησαν από την Rockstar το 2015, ιδρύοντας την εταιρία Square Peg Game. Τελικά, όπως φαίνεται, όλο αυτόν τον καιρό δούλευαν επάνω στο Everywhere.

“Ο τίτλος του νέου game είναι “Everywhere” και το όραμα πίσω από αυτό είναι μακροπρόθεσμο, με προοπτική να εξελίσσεται και να μεγαλώνει συνεχώς”, αναφέρει ο Benzeis στο δελτίο τύπου. “Στόχος μας είναι η δημιουργία μιας πλατφόρμας όπου οι παίκτες θα διασκεδάζουν, και ταυτόχρονα θα γίνονται μέσο διασκέδασης για άλλους, θολώνοντας τα όρια μεταξύ πραγματικότητας και προσομείωσης.”

Advertising

Advertisements
Ad 14

Από την περιγραφή μοιάζει να είναι περισσότερο μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, παρά ένα απλό game, αλλά ο Benzeis έχει αναφέρει πολλές φορές ότι πρόκειται για ένα game. Όπως ακριβώς αναφέρεται και στο επίσημο website. Άρα μπορούμε να υποθέσουμε ότι κινείται στην ίδια φιλοσοφία με το Grand Theft Auto Online, χωρίς απαραίτητα να το αντιγράφει.

Βέβαια, η χρήση του Amazon Lumberyard, μιας 3D μηχανής γραφικών, βασισμένη στην CryEngine, μας λέει ότι μάλλον θα υπάρχει ενσωμάτωση του Twitch (ιδιοκτησίας Αmazon) και οι servers του θα υποστηρίζονται από την Amazon Gamelift. Αυτό ξεκαθαρίζει ίσως και την σημασία της “διασκέδασης για άλλους” που αναφέρει ο Benzeis στο δελτίο τύπου, δηλαδή το Streaming.

“Οι τεχνολογίες που προσφέρει η Amazon και οι υπηρεσίες cloud μας προσφέρουν την δύναμη και την ευελιξία να δημιουργήσουμε κάτι καινούριο σαν είδος gaming, αδύνατο μέχρι στιγμής για ένα μεγάλο κομμάτι της gaming κοινότητας. Το Lumberyard και το cloud μας απελευθερώνουν ώστε να επικεντρωθούμε στις καινοτομίες και δημιουργικές λεπτομέρειες του game μας”, καταλήγει ο Βenzeis.

Advertising

Περισσότερα από τη στήλη: Gaming

Gaming

Wuchang: Fallen Feathers: Ένας θρύλος από την αρχαία Κίνα

Το Wuchang: Fallen Feathers είναι ένα από τα πιο υποσχόμενα επερχόμενα action-RPG παιχνίδια, με επιρροές…

Gaming

Mutually Assured Destruction Simulator: Game review

Πολλοί από εμάς φαντασιωνόμαστε να δημιουργήσουμε ένα game με τους κολλητούς μας. Όμως, ο κόσμος…

Gaming

Silent Hill f: Η επιστροφή του τρόμου με νέα ιστορία

Κυκλοφορία και πλατφόρμες Η Konami ανακοινώνει επίσημα το Silent Hill f και ορίζει την κυκλοφορία…

Gaming

Battlefield 6: Beta Game Review

Το Battlefield 6 είναι το νεότερο παιχνίδι της σειράς Battlefield απο την EA DICE και…

Gaming

Xenoblade Chronicles 2: Game Review

Το Xenoblade Chronicles 2 είναι ένα εντυπωσιακό action RPG, την ανάπτυξη του οποίου ανέλαβε η…

Gaming

Hollow Knight: Silksong οι πρώτες εντυπώσεις

Αν είσαι gamer και έχεις σύνδεση στο internet σίγουρα έχεις πέσει πάνω σε εορτασμούς για…

Gaming

ΕΝΑ: Dream BBQ Game Review

Έχεις ανοίξει κάποιο store, μπροστά από τα μάτια σου περνάνε δεκάδες τίτλοι. Το καλάθι σου,…