Ένα παραμυθένιο ημερολόγιο για το 2018

Ένα παραμυθένιο ημερολόγιο για το 2018. Η 45η έκδοση του ημερολογίου της Pirelli για το 2018 φιλοξενεί την “Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων”. Η δημιουργία βασίστηκε στο έργο του αναγνωρισμένου φωτογράφου Tim Walker, ενώ τον σχεδιασμό επιμελήθηκε ο δημιουργός-σχεδιαστής για το περιοδικό Vogue, Eduard Enninful.

παραμυθένιο ημερολόγιο για το 2018

Η φετινή δημιουργία του ημερολογίου έχει να καταδείξει τη διαφορετικότητα ως κύριο μήνυμα. Η αποστροφή προς τον ρατσισμό και η ανεκτικότητα ήταν οι ιδέες-πηγές. Απ’ αυτές εμπνεύστηκαν οι δημιουργοί για τον σχεδιασμό του ημερολογίου της Pirelli. Έτσι, μια τόσο απλή ιδέα μεταμορφώθηκε σε κάτι το ξεχωριστό και σίγουρα εντελώς παραμυθένιο. Ταυτόχρονα είναι συνδεδεμένο άμεσα με το κλίμα των γιορτών.

Οικουμενική υποστήριξη και στρατολόγηση

Η υποστήριξη του ημερολογίου ήταν τεράστια, καθώς άνθρωποι από τον χώρο των τεχνών και του modeling προσφέρθηκαν να συνδράμουν στην προσπάθεια. Ηθοποιοί, μοντέλα, σκηνογράφοι, φωτογράφοι, σχεδιαστές, έδωσαν κάθε τι από το ταλέντο τους. ‘Ενα ολοκληρωτικό πανόραμα της ιστορίας ξεδιπλώνεται μέσα στις σελίδες του ημερολογίου. Αυτή, η κατά τα άλλα “χιλιοειπωμένη” Αλίκη, παρουσιάζεται ως κάτι το διαφορετικό. Μέσα από τη συμμετοχή ηρώων και χαρακτήρων της μαύρης φυλής μεταδίδεται έμμεσα το κοινωνικό μήνυμα.

Advertising

Advertisements
Ad 14

παραμυθένιο ημερολόγιο για το 2018

παραμυθένιο ημερολόγιο για το 2018

παραμυθένιο ημερολόγιο για το 2018

Τα παρεπόμενα και οι δηλώσεις

Ο υποψήφιος δύο φορές για Όσκαρ ηθοποιός, Djimon Hounsou, αποκάλυψε ότι πριν γίνει ηθοποιός προσπάθησε να κάνει καριέρα στον χώρο του modeling. Δεν ήταν λίγες οι φορές που άκουσε σχόλια περί πλαστικής στη μύτη ή και αλλαγής στο χρώμα του δέρματός του. “Για έναν ανερχόμενο νεαρό τέτοια σχόλια μειώνουν την αυτοπεποίθηση και προκαλούν απογοήτευση”, δήλωσε ο Hounsou. “Μοιάζει σχιζοφρενικό το να προσπαθείς να μοιάσεις μ’ έναν λευκό άνθρωπο. Ο χώρος της μόδας είναι ο χειρότερος σε τέτοιου είδους ρατσιστικά μηνύματα”, συνέχισε.

Advertising

παραμυθένιο ημερολόγιο για το 2018

Ο Hounsou πρωταγωνιστεί στο ημερολόγιο ως “Βασιλιάς της Κούπας” και δηλώνει ότι ο γιος του ποτέ δεν μεγάλωσε βλέποντας κάποιον έγχρωμο υπερήρωα. Έτσι, μέσα απ’ αυτήν την προσπάθεια είναι σαν να συμμετέχει ο ίδιος σε μια τέτοια περιπέτεια με αλλαγμένους τους τυπικούς όρους.

Από τη μεριά της, το πολυδιαφημισμένο μοντέλο Naomi Campbell κατονόμασε το ημερολόγιο ως μια αποτύπωση της διαφορετικότητας στη βιομηχανία της μόδας. “Αυτή ήταν και η πιο φαινομενική και διαφορετική στιγμή της καριέρας μου”. Και συμφώνησε, πως αυτές οι εικόνες και τα πρότυπα θα έπρεπε να έχουν προωθηθεί πολύ νωρίτερα.

παραμυθένιο ημερολόγιο για το 2018

Advertising

Σπούδασε Φιλολογία στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών. Ασχολείται ιδιαίτερα με τη συγγραφή λογοτεχνικών κειμένων και άρθρων. Αγάπη του είναι η μουσική, τα ταξίδια και ο αθλητισμός.

Περισσότερα από τη στήλη: Κοινωνία

Κοινωνία

Stop Killing Games: μια μάχη για την ψηφιακή ιδιοκτησία 

  Έντονος διάλογος γίνεται τους τελευταίους μήνες σχετικά με την ψηφιακή ιδιοκτησία λόγο του κινήματος…

Κοινωνία

Παλαιστίνη και Γενοκτονία: Μια πραγματικότητα

Η εθνοκάθαραση είναι η οργανωμένη εκδίωξη ή αναγκαστική μετακίνηση ενός πληθυσμού από την πατρίδα του,…

Κοινωνία

Οικονομική αβεβαιότητα και εξουθένωση γενεών (burnout)

Η έννοια της εργασιακής εξουθένωσης γενεών burnout έχει γίνει τα τελευταία χρόνια επίκαιρη όσο ποτέ,…

Κοινωνία

Αναδρομή στην ιστορία του γυμνισμού

Είναι επαναστατική πράξη ο γυμνισμός; Είναι μόδα; Είναι τρόπος ανάγκης για ένωση με τη φύση;…

Κοινωνία

Η Ιστορία της Ελληνικής LGBTQ+ Κοινότητας

Η ιστορία της ελληνικής LGBTQ+ κοινότητας είναι μια πλούσια και πολυδιάστατη ιστορία, που ξεκινά από…

Κοινωνία

Καύσωνας 1987: Το φονικό καλοκαίρι που σημάδεψε την Ελλάδα

  Ο καύσωνας του 1987 αποτελεί ένα από τα πιο τραγικά και δραματικά φυσικά φαινόμενα…

Κοινωνία

Η κοινωνική τάξη των Κοζάκων

Η κοινωνική τάξη των Κοζάκων ήταν ένας νομαδικός πληθυσμός που αποτελούναν από ελεύθερους αγρότες, οι…