Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Το Facebook και ο ρόλος του στη διαφήμιση

Πρόσφατα, το Facebook ξεπέρασε τα 1.5  δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Οι περισσότεροι από αυτούς χρησιμοποιούν το διαδικτυακό αυτό μέσο για την διασκέδαση τους αλλά και για να συνομιλήσουν με άλλους χρήστες. To Facebook όμως, πέρα από όλα τα άλλα, είναι μια επιχείρηση. Και σκοπός αυτής της επιχείρησης είναι να βοηθήσει άλλες επιχειρήσεις, με το αζημίωτο φυσικά, να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.

Σύμφωνα με τα στατιστικά του ίδιου του κοινωνικού μέσου, περισσότερες από 50 εκατομμύρια επιχειρήσεις έχουν παρουσία στις σελίδες του. Και είναι απολύτως λογικό. Το Facebook δίνει τη δυνατότητα σε μια επιχείρηση να διαφημιστεί και μάλιστα αρκετά αποτελεσματικά. Μια διαφήμιση κοστολογείται από 10 ευρώ και φτάνει σε εκατομμύρια ευρώ. Ακόμη όμως και μια δεκάευρη διαφήμιση μπορεί να είναι αρκετή για μια θεαματική αύξηση των πωλήσεων σε μια εταιρεία.

Το παράδοξο είναι πως, σύμφωνα με έρευνες, οι επιχειρήσεις που αυξάνουν θεαματικά τα κέρδη τους λόγω του Facebook δεν είναι οι πολυεθνικές, αλλά οι μικρομεσαίες. Όλοι ξέρουμε την Adidas, την Nike, την Apple κλπ. Λίγοι όμως θα γνωρίζαμε κάποιες μικρομεσαίες επιχειρήσεις οι οποίες έχουν σαφώς μειωμένο πελατειακό κοινό, συγκριτικά με μια πολυεθνική. Μέσα από τις σελίδες του κοινωνικού αυτού δικτύου, ο επιχειρηματίας μπορεί να εκθέσει το προϊόν του και να προσελκύσει το κοινό που εκείνος επιθυμεί. Επιπλέον, μπορεί συνομιλήσει, ακόμη και απευθείας, με τον καταναλωτή κάτι που η Addidas, για παράδειγμα, θα ήταν αδύνατον να κάνει. Μπορεί για παράδειγμα μια εταιρεία να βγάλει σε προσφορά κάποιο προϊόν της και να το διαφημίσει μέσα από το Facebook. Μια προσφορά που ο καταναλωτής θα μπορεί να δει άμεσα, να σχολιάσει και να ρωτήσει και όλα αυτά μέσα από τον υπολογιστή του. Χωρίς το Facebook, τίποτα από αυτά δεν θα ήταν δυνατό.

Σε σύγκριση με άλλους παροχείς διαφημίσεων, το Facebook είναι μακράν ο καλύτερος. Εκτός από τις προσιτές τιμές στις διαφημίσεις (από 10 ευρώ), το κοινωνικό αυτό δίκτυο προσφέρει στον επιχειρηματία έναν άκρο λεπτομερή έλεγχο της επιχείρησής του. Ο επιχειρηματίας μπορεί να εκμεταλλευτεί σε βάθος τα αμέτρητα στοιχεία που έχει καταχωρήσει το Facebook για κάθε χρήστη του. Έτσι, η κάθε εταιρεία που διαφημίζεται μπορεί να στοχεύσει με μεγάλη ακρίβεια στο κοινό που θέλει να προσελκύσει χρησιμοποιώντας λεπτομέρειες όπως ηλικία, φύλλο, ενδιαφέροντα, κοινοποιήσεις, likes κτλ.

Σύμφωνα με έρευνες, μια μικρομεσαία επιχείρηση μπορεί να αυξήσει τα κέρδη της έως και 50% λόγω του Facebook. Από την πιο μεγάλη πολυεθνική εταιρεία έως και το πιο απλό υπόδειγμα μάρκετινγκ, ο ρόλος του Facebook είναι αδιαμφισβήτητα σημαντικός. Στη σημερινή εποχή, σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις έχουν ως τμήμα του μάρκετινγκ τους το Facebook ενώ πολλές έχουν προσλάβει ακόμη και ειδικούς αναλυτές. Πλέον, μια εταιρεία δεν στοχεύει στην επισκεψιμότητα του site της αλλά στο πόσα likes έχει η σελίδα της στο Facebook.

Facebook

 

Άνθρωπος μπλεγμένος σε όλα. Σπουδές στην Αγγλική Φιλολογία με τα παράλληλα ενδιαφέροντα να ποικίλουν από μουσική, gadgets και αρκετό gaming έως άπειρες ώρες μπροστά σε αθλητικά δρώμενα.

Περισσότερα από τη στήλη: Πολιτισμός

Πολιτισμός

Χριστούγεννα στην ψηφιακή εποχή: Αλλαγή στην παράδοση

Μέσα σε έναν τόσο τεχνολογικά εξελιγμένο κόσμο, δεν υπάρχει καμία πτυχή της ζωής μας που…

Πολιτισμός

Η ιστορική ακρίβεια της γέννησης του Ιησού

Η ημερομηνία της γέννησης του Ιησού Χριστού αποτελεί ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά παραδείγματα όπου…

Πολιτισμός

Χριστουγεννιάτικα δώρα: Μια πράξη αγάπης μέσα στον χρόνο

Τα Χριστούγεννα αποτελούν μια γιορτή με έντονο συμβολισμό και συναίσθημα. Σε διαφορετικές κοινωνίες και πολιτισμούς,…

Πολιτισμός

Τα Χριστούγεννα στην Ελλάδα του Μεσοπολέμου

Τα Χριστούγεννα στην Ελλάδα του Μεσοπολέμου (1922-1940) είχαν έντονο παραδοσιακό και λιτό χαρακτήρα, επηρεασμένο από…

Πολιτισμός

Η εικόνα της Γεννήσεως στην ορθόδοξη τέχνη.

Η εικόνα της Γεννήσεως στην ορθόδοξη τέχνη είναι από τις πιο γνώριμες και ταυτόχρονα πιο…

Πολιτισμός

Όταν τα κύτταρα γίνονται τέχνη: Η επανάσταση της bio art.

Η ζωή γίνεται καμβάς: Η bio art ως αμφιλεγόμενη πρακτική Μια νέα και πολλά υποσχόμενη…

Πολιτισμός

Η θεσμοθέτηση του δώρου Χριστουγέννων: Η ιστορία του 13ου μισθού στην Ελλάδα

Η θεσμοθέτηση του δώρου Χριστουγέννων δεν αποτελεί μια πρόσφατη κοινωνική κατάκτηση, αλλά το αποτέλεσμα μακρόχρονων…