R.e.a.l. Science για τους μικρούς μας μελλοντικούς επιστήμονες

“Τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;” Αυτό είναι ένα μεγάλο ερώτημα που για τους μικρούς μαθητές αποτελεί σπαζοκεφαλιά. Έτσι, το R.E.A.L. Science, μια εθελοντική οργάνωση που συνδέει τους μικρούς μας μελλοντικούς επιστήμονες με την επιστήμη και την αγορά εργασίας, φιλοδοξεί να συμβάλλει στην επίλυση αυτού του γρίφου. Και αυτό χάρη σε νέους επιστήμονες που δραστηριοποιούνται στην έρευνα και στην βιομηχανία και έχουν όρεξη και ενθουσιασμό να ρίξουν λίγο φως σε αυτό το μεγάλο ερώτημα.

Τι είναι το R.E.A.L. Science;

Το R.E.A.L. Science είναι μια πρωτοβουλία σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού με καθεστώς ΑΜΚΕ που πήρε την έγκριση του ΥΠΕΘ/ΙΕΠ το 2021 (Φ.1/ΝΤ/74952/43735/Δ7). Αποτελεί μία αμιγώς εθελοντική πρωτοβουλία που επιθυμεί να βρεθεί δίπλα στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές τους, ώστε τα παιδιά να βοηθηθούν στις μελλοντικές τους αποφάσεις με βασικούς
άξονες τις πραγματικές διαστάσεις των σπουδών, τα σύγχρονα επαγγέλματα, την σταδιακή αποδόμηση στερεοτύπων στην επιλογή επαγγέλματος και την προσβάσιμη σε όλους γνώση.

 

Πως μπορεί να έρθει το R.E.A.L. Science στην τάξη μου;

Μέσα σε μόλις 5 βήματα μπορείς να έχεις επιστήμονες και ερευνητές όλων των πεδίων εντελώς δωρεάν στην τάξη σου:

Advertising

Advertisements
Ad 14
  1. Μπαίνεις στην ιστοσελίδα του R.E.A.L. Science και βλέπεις τα προφίλ των διαθέσιμων εθελοντών στον τομέα που σε ενδιαφέρει
  2. Διαλέγεις τον εθελοντή – επιστήμονα με τον οποίο/οποία σε ενδιαφέρει να επικοινωνήσεις
  3. Πηγαίνεις στην καρτέλα “Για τους εκπαιδευτικούς᾽ και συμπληρώστε την απαραίτητη φόρμα επικοινωνίας
  4. Μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες θα επικοινωνήσουμε μαζί σας με τα στοιχεία του εθελοντή – επιστήμονα της επιλογή σας
  5. Και κάπως έτσι είτε διαδικτυακά, είτε μέσω φυσικής παρουσίας μπορείς να έρθεις σε επαφή μαζί του

 

Αν είσαι εκπαιδευτικός…

… και θες να μάθεις περισσότερα για τις δράσεις του R.E.A.L. Science και το πώς μπορείς να γίνεις κομμάτι τους, πάρε τον καφέ σου και την καλή σου διάθεση και παρακολούθησε το διαδικτυακό σεμινάριο που θα γίνει την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου και ώρα 18:00 μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας Ζοοm, όπου θα γίνει ενημέρωση των εκπαιδευτικών μέσω των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Μπορείτε να κάνετε εγγραφή εδώ.

Ζώ στην Αθήνα. Έχω σπουδάσει Βιολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Μου αρέσει να παρατηρώ και να ανακαλύπτω. Το πάθος μου για την την αρθρογραφία και αγάπη μου για τις φυσικές επιστήμες με έφερε στην στέγη του MAXMAG.

Περισσότερα από τη στήλη: Επιστήμη

Επιστήμη

Αυτοκτονία & Μη Αυτοκτονικός Αυτοτραυματισμός (NSSI): Αιτίες, κίνδυνοι, πρόληψη, θεραπεία και υπεύθυνη κάλυψη

Τι είναι – Πόσοι – Γιατί Η αυτοκτονία και NSSI δεν είναι σπάνια ούτε μονοδιάστατα…

Επιστήμη

Προωρότητα και IQ

Το παρόν άρθρο, με τίτλο Προωρότητα και IQ, θα παρουσιάσει τα ευρήματα μίας πρόσφατης μετα-αναλυτικής…

Επιστήμη

Σχολική Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο και το Λύκειο: Άγχος, Ψυχική Υγεία και Οδηγός Στήριξης για Γονείς και Εκπαιδευτικούς

Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο – και αργότερα από το Γυμνάσιο στο Λύκειο…

Επιστήμη

Βιταμίνη Β17, ο μύθος μίας «άγνωστης» βιταμίνης

Η επονομαζόμενη βιταμίνη Β17, αποτελεί μία μη αναγνωρισμένη από την επιστημονική κοινότητα βιταμίνη. Αναφέρεται βιβλιογραφικά…

Επιστήμη

Louis Dobermann: Ένα γενετικό πείραμα

Η ιστορία των σκύλων είναι γεμάτη παραδείγματα επιλεκτικής αναπαραγωγής, όπου άνθρωποι διαμόρφωσαν ζώα για συγκεκριμένες…

Επιστήμη

Ανηδονία και Δυσθυμία: Όταν η χαρά χάνεται σιωπηλά

Όταν η χαρά «χάνεται» σιωπηλά Η ανηδονία και η δυσθυμία αποτελούν δύο στενά συνδεδεμένες έννοιες…

Επιστήμη

Η Ψυχολογία της πανδημίας: Από την κρίση στην ανθεκτικότητα

Πηγή: https://unsplash.com/ Covid-19: Όταν ο κόσμος πάτησε “Pause” Η άνοιξη του 2020 θα μείνει στην…