4+1 τρόποι για να μη βάλουμε κιλά τα Χριστούγεννα

κιλά χριστουγέννων
Πηγή εικόνας: evrytanika.gr

Είναι γεγονός πως με το που μυρίζει Δεκέμβρης, αν όχι όλοι, τότε σίγουρα οι περισσότεροι σκέφτονται το στολισμένο δένδρο,τα κιλά, τα δώρα, τα κιλά, αλλά και τα μελομακάρονα με τους κουραμπιέδες σε βουνά πάνω στα γιορτινά τραπέζια μαζί με τα κιλά που θα φέρουν. Τί γίνεται  με τα κιλά των Χριστουγέννων; Υπάρχουν λοιπόν μικρά μυστικά τα οποία θα βοηθήσουν να μη μαλώσουμε με τη ζυγαριά, μόλις υποδεχθούμε τη νέα δεκαετία.

  1. Δεν τρώμε ποτέ μόνο γλυκό το πρωί. Ο νούμερο ένας λόγος που νοιώθουμε πείνα το πρωί είναι πως λόγω της πολύωρης νηστείας, έχουν πέσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Γι’ αυτό λοιπόν όπως όλα μας τα γεύματα έτσι και το πρωινό πρέπει να είναι πλήρες, δηλαδή να περιέχει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά (πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λίπη) και όχι αποκλειστικά κάποιο γλυκό, διότι λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη, δε θα νοιώσουμε κορεσμό, με αποτέλεσμα να μη φάμε μόνο ένα και να πεινάσουμε αρκετά σύντομα.
  2. Όταν μας καλούν σε τραπέζια, δεν πηγαίνουμε εντελώς νηστικοί. Τρώμε κανονικά όλα μας τα γεύματα, απλώς σε μικρότερη ποσότητα. Έτσι δε νοιώθουμε πείνα και μπορούμε να κάνουμε πιο υγιεινές επιλογές, να φάμε απ’ όλα τα πιάτα σε συγκεκριμένη ποσότητα. Αν γνωρίζουμε πως θα μας σερβίρουν γλυκό, φροντίζουμε να μην έχουμε φάει ήδη κάποιο.
  3. Προσέχουμε την κατανάλωση αλκοόλ. Σίγουρα είναι μέρες γιορτινές και θέλουμε να νοιώσουμε πιο χαλαροί, θα βγούμε αρκετές μέρες, αλλά πρέπει να θυμόμαστε πως το αλκοόλ είναι κενές θερμίδες. Δηλαδή μας αποδίδουν αρκετές θερμίδες, χωρίς κανένα θρεπτικό συστατικό. Ιδίως τα σφηνάκια, τα πιο γλυκά ποτά, τα σκούρα ποτά, καθώς και οι νοθείες στα ποτά. Αν προσθέσουμε αναψυκτικό ή χυμό ή ακόμη και ενεργειακό ποτό μες στο ποτό μας, οι θερμίδες θα προστεθούν. Η επιτρεπόμενη ποσότητα είναι 2 μερίδες ποτού ημερησίως για τους άνδρες και 1 μερίδα ποτού για τις γυναίκες. Φυσικά ακόμη και στο αλκοόλ μπορούμε να κάνουμε πιο «υγιεινές» επιλογές, πίνοντας σφραγισμένο πιστοποιημένο κρασί και μπύρα.
  4. Μια πολύ καλή λύση για να «καούν» μερικές θερμίδες είναι ο χορός. Παντού υπάρχει μουσική τις ημέρες των γιορτών, είναι λοιπόν ευκαιρία να πάρουμε το ταίρι μας, την παρέα μας, τους συγγενείς στο οικογενειακό τραπέζι και να ασκηθούμε παράλληλα με τη διασκέδαση. Προσοχή βέβαια πρέπει να δοθεί στη χρονική απόσταση από το γεύμα. Δεν σηκωνόμαστε να χορέψουμε μόλις έχουμε φάει ένα βαρύ γεύμα, αλλά αφού έχει περάσει τουλάχιστον ένα 2ωρο. Μπορούμε όμως να χορέψουμε αφού έχουμε φάει μελομακάρονο, διότι τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα θα είναι υψηλά.
  5. Bonus track, δεν πρέπει να αγχωνόμαστε εάν θα βάλουμε 1-2 κιλά τις ημέρες των γιορτών και να ψάχνουμε να βρούμε μαγικούς τρόπους να τα χάσουμε. Δε μας καθορίζουν 5-10 μέρες, αλλά 365. Αν βάλουμε 1 κιλό το βάλαμε και πάει. Καλό είναι να νοιαζόμαστε όλο το χρόνο για το σώμα και τη φυσική μας κατάσταση, να τρώμε ισορροπημένα, να προσπαθούμε να έχουμε σταθερό βάρος, να τρώμε γλυκά εάν νοιώθουμε την ανάγκη και να μη βλέπουμε κάποια 24ωρα, όσο στολισμένα και αν είναι , ως κάλυψη ή ανταμοιβή για τις στερήσεις του υπόλοιπου χρόνου.
Διαβάστε επίσης  Χριστούγεννα: Τα 14 πιο γιορτινά τραγούδια του 2019
bonus track κιλά χριστουγέννων
Πηγή εικόνας: dimotikiagoratislakonias.gr

Εξερχόμενοι σύνδεσμοιhttps://www.dia-trofis.gr/psixologia-diatrofi/7-logoi-gia-tis-megales-afksomeioseis-tou-varous-mesa-stin-imera/

Εσωτερικοί σύνδεσμοιhttps://maxmag.gr/soma-igia/igeia-kai-prolipsi/byra-mi-loustite-piite-tin/

Advertisements
Ad 14

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Το αγόρι που δεν ήξερε τι θα πει φόβος

Το αγόρι που δεν ήξερε τι θα πει φόβος

Είναι ευχή ή κατάρα να μη νιώθεις;  Σού αρέσουν οι
Η Περιπατητική Σχολή του Αριστοτέλη

Η Περιπατητική Σχολή του Αριστοτέλη

Η Περιπατητική Σχολή του Αριστοτέλη, γνωστή και ως «Λύκειον», βρισκόταν