Athlenda | «Μιλάει» στην καρδιά των αθλητών και στην ανάγκη τους για δικτύωση και αναζήτηση ευκαιριών!

26 Σεπτεμβρίου 2016

Αθλητές, προπονητές και scouts ανέκαθεν αναζητούσαν τρόπο επικοινωνίας και συνεργασίας ώστε να προβάλει ο καθένας τον τομέα του, είναι φυσικό λοιπόν η ιδέα του «Athlenda», του Λάραζου Παπαδόπουλου να ήρθε ως …μάνα εξ’ ουρανού.

Πρόκειται για ένα εγχείρημα που στηρίζεται στην προσπάθεια συνδυασμού της δραστηριότητας των σύγχρονων αθλητών στα social media και στις ανάγκες νέων ταλέντων να αυτοπροβληθούν, γεγονός που κατέστησε το «Athlenda» τον πιο γρήγορο και ομολογουμένως αποδοτικό τρόπο αναζήτησης και ανακάλυψης νέων αθλητών.

Ως δούμε όμως πως αντιλαμβάνονται και πως παρουσιάζουν οι ίδιοι οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω απο αυτό το μεγάλο βήμα προώθησης του αθλητισμού τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδος

  • Το τελευταίο τρίμηνο το Athlenda έχει τραβήξει την προσοχή μας με βραβεύσεις τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδος. Πολλοί όμως ακόμα δεν γνωρίζουν για τι ακριβώς πρόκειται. Τι είναι λοιπόν, το Αthlenda?

Το athlenda είναι μία πλατφόρμα που βοηθάει νέα ταλέντα στον αθλητισμό να προβληθούν και να αναζητήσουν ευκαιρίες.  Αποτελεί κοινό σημείο συνάντησης για αθλητές και ανθρώπους που αναζητούν αθλητές. Απευθύνεται σε αθλητές και αθλήτριες όλων των αθλημάτων με φιλοδοξίες για το αθλητικό τους μέλλον, νεαρά άτομα που πιστεύουν στο ταλέντο τους και έχουν τη πρόθεση να διεκδικήσουν για τον εαυτό τους τον επόμενο μεγάλο στόχο.

Advertising

Advertisements
Ad 14
  • Η ιδέα προέκυψε ως προϊόν ενός δυνατού μυαλού ή μιας παραγωγικής συνεργασίας;

Όπως είναι γνωστό, βασικός ιδρυτής του athlenda είναι Λάζαρος Παπαδόπουλος, γνωστός για την επαγγελματική του καριέρα στο basketball. Καθοριστική για την ανάπτυξη της ιδέας για το athlenda όμως στάθηκε η συνάντηση του με τον έτερο ιδρυτή Νίκο Σφίγγο  ο οποίος έχοντας αποχωρήσει πρόωρα από τα παρκέ ως γυμναστής, συνδύασε τον αθλητισμό με το πάθος του για την τεχνολογία αναπτύσσοντας στο παρελθόν ευρέως διαδεδομένες εφαρμογές για τον αθλητισμό. Για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της ιδέας, στην ιδρυτική ομάδα προσχώρησαν 2 ακόμα επαγγελματίες στον αθλητικό χώρο, ο Μανόλης Τσαγκαρίδης και η Ευγενία Ζαχαριάδου. Οι  κοινές εμπειρίες όλων, αλλά κυριότερα η πεποίθηση ότι ο αθλητισμός μπορεί να προάγει τον πολιτισμό και την ανάπτυξη, έγιναν ο παρονομαστής της συνεργασίας τους στο athlenda, με τα πρώτα θεμέλια να μπαίνουν το καλοκαίρι του 2014.

  • Το όνομα της ιστοσελίδας έχει κάποιο συμβολισμό ή θέλατε απλά το άκουσμα να θυμίζει αθλητισμό;

Το όνομα επιλέχθηκε ώστε να μεταδίδει αυτό ακριβώς που επιδιώκει το athlenda, δηλαδή τη δημιουργία ενός αθλητικού ευρετηρίου, μίας σύγχρονης «αθλητικής ατζέντας».

Διαβάστε επίσης  Ο Παύλος Δαμιανίδης έκανε "κοπάνα"

Το επίσημο promo της ιστοσελίδας :

Advertising

  • Ως σάιτ στοχεύσατε από την αρχή στη συμμετοχή αθλητών, προπονητών και γενικά ανθρώπων που ενδιαφέρονται να βοηθήσουν στην βελτίωση και προώθηση νέων παικτών ή προέκυψε αφού ξεκίνησε να λειτουργεί;

Πρόθεση μας εξαρχής ήταν αυτό ακριβώς. Ως επαγγελματίες του αθλητισμού, γνωρίζουμε από κοντά την αγωνία των νεαρών παικτών και την ανάγκη που έχουν για καθοδήγηση, ειδικά στα πρώτα βήματα της καριέρας τους. Αυτό γίνεται πιο φανερό σε αθλητές που ζουν σε μικρές πόλεις και αισθάνονται αποκομμένοι από το «σύστημα». Το ότι δεν έχουν την πρόσβαση στους σωστούς ανθρώπους δεν σημαίνει ότι δεν έχουν το ταλέντο. Εκεί ακριβώς βρίσκεται η ουσία του athlenda, στο να δημιουργήσει ένα περιβάλλον ίσων ευκαιριών και να αναπτύξει ευκαιρίες καριέρας εκεί που μέχρι σήμερα το ταλέντο υπήρχε, αλλά πήγαινε χαμένο.

  • Υπάρχουν προπονητές που σας έχουν δηλώσει ότι η πλατφόρμα σας έχει βοηθήσει τη δουλεία τους και προάγει την βελτίωση των αθλητών τους;

Ναι συμβαίνει καθημερινά. Οι προπονητές θα λέγαμε ότι είναι κάτι σαν ραχοκοκαλιά στο σύστημα.  Η βίντεο-ανάλυση του athlenda είναι διπλά σημαντική για τους προπονητές. Από την μία, χρησιμοποιούν το πρόγραμμα ως εργαλείο προπόνησης των ομάδων τους, και από την άλλη, το χρησιμοποιούν για το recruitment νέων ταλέντων. Μέσα σε λίγους μόνο μήνες λειτουργίας, είμαστε υπερήφανοι που έχουμε προσεγγίσει αυτό το απαιτητικό κοινό και τους έχουμε προσφέρει μία απλή, καθημερινή και τόσο πρακτική λύση.

Πως γίνεται η αναζήτηση στην πλατφόρμα του Athlenda:

Advertising

  • Μπορεί όποιος θέλει να δημιουργήσει προφίλ στο Athlenda ή αναφέρεται σε ένα συγκεκριμένο «αθλητικό» κοινό;

Προφίλ στο athlenda μπορεί να δημιουργήσει ο καθένας εφόσον το επιθυμεί, κάνοντας μία απλή εγγραφή, εντελώς δωρεάν στο σύστημα. Η πλατφόρμα όμως επικεντρώνεται στο να δώσει λύση σε συγκεκριμένες ομάδες χρηστών, κυρίως τα νεαρά ταλέντα, αθλητές και αθλήτριες που πασχίζουν να κάνουν το επόμενο βήμα στην αθλητική τους καριέρα. Το athlenda έχει σχεδιαστεί ώστε να «φιλοξενεί» αθλητές όλων των αθλημάτων, βαδίζει παρόλα αυτά με αργά και σταθερά βήματα, στοχεύοντας κατά σειρά σε μπάσκετ, ποδόσφαιρο, βόλεϊ και χάντμπολ, τα 4 δηλαδή πιο δημοφιλή αθλήματα στην Ευρώπη.

  • Το Athlenda απευθύνεται μονάχα σε Έλληνες αθλητές ή στοχεύει στο παγκόσμιο αθλητικό στερέωμα;

Στόχος είναι το εξωτερικό. Η Ελλάδα είναι απλά η αφετηρία σε ένα ταξίδι που όσο απομακρύνεται από την χώρα και προσεγγίζει άλλες αγορές, τόσο μεγαλύτερο νόημα αποκτά. Το επίπεδο οργάνωσης του αθλητικού περιβάλλοντος διαφέρει αισθητά από χώρα σε χώρα. Όσο λιγότερο οργανωμένο το περιβάλλον, τόσο μεγαλύτερο η ανάγκη για το athlenda. Managers και scouts από Ευρώπη και Αμερική, ταξιδεύουν διαρκώς προς τις «αναπτυσσόμενες χώρες» για την ανακάλυψη ταλέντων, εκεί όπου το ταλέντο και η όρεξη για δουλειά περισσεύουν αλλά τα κοινωνικά και γεωγραφικά εμπόδια δεν επιτρέπουν την εξέλιξη. Εκεί βρίσκεται και η καρδιά του athlenda, στο να καταφέρει να συνδέσει κόσμους, εκεί που μέχρι σήμερα δεν υπάρχει σύνδεση.

  • Ένας ξένος αθλητής ή προπονητής, πως θα μπορέσει να ενημερωθεί για τη λειτουργία της ιστοσελίδας σας ;
Διαβάστε επίσης  Απόστολος Ντίας:"Έντεκα"

Το athlenda είναι μία πλατφόρμα που πέρα από καινοτομική, δίνει λύση σε ένα πραγματικό «πρόβλημα» στην αγορά του αθλητισμού. «Μιλάει» στην καρδιά των αθλητών και στην ανάγκη τους για δικτύωση και αναζήτηση ευκαιριών. Αυτός είναι και ο λόγος που από την αρχή της λειτουργίας του athlenda οι χρήστες που το δοκιμάζουν διαδίδουν με ενθουσιασμό αυτό το νέο εργαλείο που υπάρχει πλέον στη διάθεση όλων. Φυσικά, στη διαδικασία ενημέρωσης του κοινού, το athlenda είναι δραστήριο σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα, προσεγγίζοντας ολοένα και περισσότερους και δημιουργώντας ένα πολύ δυνατό fan κοινό.

Tips για τη χρήση του ιστότοπου απο τον, εκ των ιδρυτών, Λάζαρο Παπαδόπουλο:

Advertising

  • Εκτός από αθλητές και προπονητές μεμονωμένα, το Athlenda, συνεργάζεται και με ομάδες;

 Χρήστης στο athlenda, εκτός από αθλητές και προπονητές, είναι κάθε άτομο ή οργανισμός που εμπλέκεται στη διαδικασία επιλογής παικτών, όπως δηλαδή είναι οι ίδιες οι ομάδες, οι scouts, οι agents αλλά ακόμα και τα κολλέγια, κυρίως τα αμερικάνικα, που αποτελούν στόχος για πολλούς αθλητές εκτός USA. Μέχρι σήμερα υπάρχουν περισσότεροι από 1000 χρήστες που ανήκουν στην παραπάνω κατηγορία και αναζητούν καθημερινά νέα ταλέντα.

  • Το επιστέγασμα των προσπαθειών ήρθε με την πρώτη θέση στα Ελληνικά Βραβεία Επιχειρηματικότητας τον Ιούνιο. Πως εκλαμβάνετε την αναγνώριση αυτή, εντός ελληνικών συνόρων;

 Το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας βράβευσε επιχειρηματικές ιδέες που χαρακτηρίζονται καταρχάς για την καινοτομία τους αλλά και για την βιωσιμότητα, τη χρηματοοικονομική τους σύνεση και τις πιθανότητες ανάπτυξης τους. Το να επιλεχθεί το athlenda ως μία εκ των 10, ανάμεσα σε 1100 αιτήσεις, που πληρούν αυτά τα κριτήρια, και μάλιστα με επιτροπή έγκριτους επιχειρηματικούς παράγοντες της χώρας, αποτελεί επιβεβαίωση ότι το όραμα μας, δεν είναι απλά μία όμορφή ιδέα αλλά έχει τα φόντα να εξελιχθεί σε μία ραγδαία αναπτυσσόμενη επιχείρηση με θετικά αποτελέσματα σε μίκρο και μάκρο επίπεδο.

  • Ένα ακόμα πιο σημαντικό βήμα έγινε πριν μερικές μέρες στο Pirate Summit της Κολωνίας. Πόσο σημαντική και πόσο δύσκολη ήταν η αναγνώριση από ένα επίλεκτο κοινό επενδυτών διεθνών startup εταιριών ;
Διαβάστε επίσης  Αγγελική Δαφτσίδου: "Ακόμα αναρωτιέμαι, αν το κορίτσι που ήμουν πριν νοσήσω από τον καρκίνο, χάθηκε για πάντα"

Η ελληνική start up σκηνή, αν και αρκετά δυναμική πλέον, δεν συγκρίνεται σε επίπεδο με αυτή του εξωτερικού, όχι φυσικά γιατί δεν υπάρχουν οι ιδέες και τα λαμπρά μυαλά, κάθε άλλο θα λέγαμε, απλά και μόνο επειδή το οικοσύστημα είναι λιγότερο ώριμο. Έτσι, η αναγνώριση του athlenda σε ένα διεθνές startup συνέδριο μας δίνει μεγάλη ικανοποίηση και τονώνει την αυτοπεποίθηση μας πράγμα σημαντικό όταν ανταγωνίζεσαι στην προσέλκυση κεφαλαίων από το εξωτερικό.

Advertising

 

  • Μέχρι στιγμής τα σχόλια που έχει λάβει το Athlenda είναι πολύ ενθαρρυντικά, η απουσία χώρου στο σάιτ όπου θα μπορούσε και ο απλός αναγνώστης- θεατής να έχει παρουσία, έχει φέρει κάποια αρνητική κριτικη;

 Κάθε άλλο, έχει δημιουργήσει θετικές εντυπώσεις. Ο σκοπός του athlenda είναι απόλυτα ξεκάθαρος και ο ρόλος του στον αθλητικό κόσμο το ίδιο. Οι χρήστες μας απολαμβάνουν το γεγονός ότι έχουν ένα δικό τους χώρο επικοινωνίας και προβολής, με καθαρά αθλητικό περιεχόμενο και υπηρεσίες απόλυτα προσανατολισμένες στις ανάγκες τους. Αισθάνονται όμορφα ανάμεσα σε άτομα και οργανισμούς με κοινά ενδιαφέροντα και έτσι εκφράζονται πιο ελεύθερα μέσα σε αυτά τα πλαίσια. 

  • Η παρουσία τόσο γνωστών ονομάτων από το χώρο του μπάσκετ και το γεγονός ότι η ιδέα της πλατφόρμας προέκυψε από ανθρώπους του αθλήματος , κάνει το Athlenda έναν χώρο προτίμησης για αθλητές που θέλουν να ασχοληθούν με το με αυτό;

 Η ίδρυση του athlenda από τον Λάζαρο Παπαδόπουλο, επαγγελματία αθλητή και ίνδαλμα για πολλά νεαρά ταλέντα, βοηθάει σημαντικά στα πρώτα βήματα διάδοσης. Ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, τα προφίλ άλλων γνωστών αθλητών όπως του Δημήτρη Διαμαντίδη, του Αντετοκούμπο, του Παναγιώτη Γιαννάκη και τόσων άλλων,  κάνουν την πλατφόρμα οικία και προσελκύουν το ενδιαφέρον των πολλών. Πέρα από αυτό όμως, συστηματικοί χρήστες της πλατφόρμας γίνονται αθλητές που αντιλαμβάνονται την αξία της ίδιας της υπηρεσίας.

 

Advertising

  • «Tracking talents – creating legends» είναι το μότο του Μελλοντικοί στόχοι της ιστοσελίδας ποιοί είναι ;

 Το μότο μας τα λέει όλα. Κάθε αθλητής οραματίζεται το μέλλον του στον αθλητισμό, θέτει στόχους, μικρότερους ή μεγαλύτερος και πασχίζει για να τους πετύχει. Η προσπάθεια για συνεχή βελτίωση και ανάπτυξη είναι στο DNA του αθλητή. Αν καταφέρουμε να διευκολύνουμε αυτούς τους αθλητές και να μην επιτρέψουμε στο ταλέντο τους να πάει χαμένο, τότε μπορούμε να πούμε ότι έχουμε πετύχει τον στόχο μας.  Ήδη στην Ελλάδα έγινε το πρώτο βήμα αφού έχουμε πλέον τα πρώτα success stories με αθλητές να υπογράφουν συμβόλαιο μέσα από το athlenda.

Μπορεί ο αθλητισμός να με οδήγησε να επιλέξω δημοσιογραφικές σπουδές αλλά μετά ανακάλυψα ότι πρόκειται για ένα επάγγελμα με πολύ περισσότερες δυνατότητες.
Με ανέχτηκαν στο Πάντειο Πανεπιστήμιο μέχρι να αποφοιτήσω και τώρα ως βασικούς άξονες έχω τα ταξίδια και τον αθλητισμό, και φυσικά ό,τι άλλο καλύπτει την αυξανόμενη, με τα χρόνια, περιέργειά μου!

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Βραδιές με δωρεάν προβολές στα Ιωάννινα!

Οι κινηματογραφικές προβολές συνεχίζονται με τις κινηματογραφικές αίθουσες να γεμίζουν!

Το κίνημα των Χίπις

Το κίνημα των Χίπις είναι μία επαναστατική αντίδραση ενάντια στο