Μανώλης Κλώναρης: “Η σκηνοθεσία ήταν ένα κομμάτι που το έζησα πολύ καλά, το θαύμασα”

Μανώλης Κλωνάρης
Μανώλης Κλωνάρης πηγή: www.facebook.com

Βρέθηκα στο υπέροχο φουαγέ του θέατρου “Αγγέλων Βήμα” με αφορμή την παράσταση   “Επικίνδυνη Στροφή ή Το Σκυλί που Κοιμάται” του J.B. Priestley. Λίγη ώρα πριν  ξεκινήσει  συνάντησα εκεί τον Μανώλη Κλωνάρη ο οποίος σκηνοθετεί την παράσταση και είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για αυτήν, τα επαγγελματικά του αλλά και για την ζωή του.

Επιμέλεια συνέντευξης Μακρής Παναγιώτης

  • Πες μας μας λίγα λόγια για το έργο που σκηνοθετείς στο “Αγγέλων Βήμα”.

Είναι η «Επικίνδυνη στροφή» του J.B. Priestley. Είναι μια παρέα ανθρώπων που έχουν μια εκδοτική εταιρεία, έχουν καλέσει την συγγραφέα των επιτυχιών τους και με αφορμή μια τσιγαροθήκη που ανοίγει κατά την διάρκεια της συγκέντρωσης αποκαλύπτονται διάφορα μυστικά, δημιουργείται μια αναστάτωση στην παρέα και αποκαλύπτονται πράγματα που λογικά θα έπρεπε να ξέρει ο ένας για τον άλλον αλλά τελικά δεν τα ξέρει. Αυτό που πραγματεύεται το έργο είναι η αλήθεια, αν πρέπει να την λέμε και κατά πόσο αληθινοί πρέπει να είμαστε για να μη χαλάσουμε τις σχέσεις μας.

  • Γιατί αυτό το έργο, τι σε ώθησε να το σκηνοθετήσεις;

Το έργο είναι σε μετάφραση της Μαργαρίτα Δαλαμάγκα-Καλογήρου η οποία πίστευε ότι θα το κάνω καλά, επέμενε για αυτό και να που το ανεβάζουμε για δεύτερη χρονιά.

Advertising

Advertisements
Ad 14
Μανώλης Κλωνάρης
“Επικίνδυνη Στροφή” πηγή : www.facebook.com
  • Η σκηνοθεσία ήταν κάτι που υπήρχε από την αρχή ή προέκυψε μετά την υποκριτική με τα χρόνια και την εμπειρία από το θέατρο;
Διαβάστε επίσης  'Οσα είδαμε και ακούσαμε στο δωρεάν μάθημα γνωριμίας με την Συναισθηματική Διαλεκτική

Όταν ήμουν στην σχολή υποκριτικής  στο «Θέατρο Τέχνης» ήμουνα βοηθός του Διαγόρα Χρονόπουλου, οπότε η σκηνοθεσία ήταν ένα κομμάτι που το έζησα πολύ καλά, το θαύμασα, μου άρεσε αυτή η διαδικασία και όταν μου δόθηκε η ευκαιρία από το «Αγγέλων Βήμα» να το κάνω είπα αμέσως ναι.

  • Πώς είναι να βρίσκεσαι πίσω από τη σκηνή,  είναι πιο εύκολο ή πιο δύσκολο;

Είναι πιο δύσκολο, τουλάχιστον για μένα που είμαι ηθοποιός, γιατί είναι πάρα πολλά τα πράγματα που πρέπει να γίνουν ταυτόχρονα, να συνεννοηθείς με πολλούς ανθρώπους, να βρεις τον κώδικα επικοινωνίας του καθενός ξεχωριστά. Οφείλεις να είσαι καλός επαγγελματίας και συνεπής. Το να σκηνοθετείς είναι και άλλα πράγματα όπως να είσαι υπεύθυνος για τους άλλους, να μιλήσεις για τα σκηνικά, να έχεις άποψη για αυτά, να μιλήσεις για μουσικές  επιλογές κτλ. Η σκηνοθεσία είναι ένα κομμάτι σε μια παράσταση που πρέπει να το οργανώσεις από την αρχή και αυτό νομίζω είναι το πιο δύσκολο και όχι απλά και μόνο να γίνει μια παράσταση.

  • Σου έχει συμβεί ποτέ στη ζωή σου μια κουβέντα να φέρει στην επιφάνεια μυστικά ή αποκαλύψεις που δεν το περίμενες, όπως στο έργο που σκηνοθετείς;

Όχι είμαι τυχερός γιατί είμαι μικρός ακόμα. Όχι δεν μου έχει συμβεί. Είμαι και απόμακρος άνθρωπος οπότε δεν έχω προστριβές με πολλούς ανθρώπους.

Μανώλης Κλωνάρης
“Επικίνδυνη Στροφή” πηγή : www.facebook.com
  • Φέτος παίζεις και στην παράσταση «42497» του Γιώργου Καπουτζίδη η οποία ξεκίνησε πριν λίγες ημέρες, πως είναι αυτή η συνεργασία;

Ήταν κάτι που δεν το περίμενα να συμβεί . Ξαφνικά χτύπησε το τηλέφωνο μου και ήταν ο Πάνος Κατσαρίδης, μου είπε ότι θα ήθελε να με δει ο Γιώργος Καπουτζίδης σε μια ακρόαση για το καινούριο του έργο. Πήγα στην ακρόαση και στην αρχή νόμιζα ότι τα πήγα χάλια. Το μεσημέρι με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι πήρα το ρόλο. Είμαι τυχερός γιατί είναι μια συνεργασία που όλα κύλησαν ομαλά. Ήταν όλα τόσο καλά ενωμένα, τοποθετημένα στο μυαλό του Γιώργου πράγμα που σε καθησυχάζει σε αυτό που πρέπει να κάνεις. Ξέρεις που βαδίζεις.

Διαβάστε επίσης  Έλενα Γκίκα-Πετρουλάκη: "Καθρέφτες και είδωλα είμαστε όλοι"
Advertising

  • Η παράσταση «42497» είναι μια παράσταση επιστημονικής φαντασίας με πολλά μηνύματα, πως την έχει αποδεχτεί μέχρι στιγμής το κοινό κατά τη γνώμη σου;

Βλέπω δακρυσμένα μάτια όταν τελειώνει η παράσταση, οπότε πρέπει να αγγίζει κάποιες ευαίσθητες χορδές του κόσμου που δεν ξέρω πως να το εξηγήσω. Χαίρομαι που νοιώθω ότι υπάρχει μια κάθαρση βλέποντας αυτό το έργο και που συμμετέχω και εγώ σε αυτό.

  • Που βρίσκεσαι τηλεοπτικά αυτό το διάστημα;

Στη νέα σεζόν στο «Κόκκινο Ποτάμι» στο Open.  Κάνω το ρόλο του Λουκά που είναι ο ξάδερφος της Ανθής που την υποδύεται η Άννα Μάγκου  την οποία την παίρνω δήθεν για να τη βοηθήσω στο καφέ «Αμάν» και την εκδίδω.

  • Πως καταφέρνεις και διαχειρίζεσαι τον χρόνο σου με όλα αυτά, σου μένει προσωπικός χρόνος;

Ναι, φυσικά αν θες να έχεις  χρόνο για τους φίλους σου ή για οτιδήποτε άλλο θες να κάνεις θα τον βρεις.

Advertising

  • Τώρα είναι η τελευταία και η αγαπημένη μου ερώτηση που κάνω σε όλους τους ηθοποιούς καλλιτέχνες, αν θέλεις πες μας λίγα πράγματα που θέλεις να μοιραστείς με τον κόσμο και δεν ξέρουμε για σένα.

Αγαπώ τα ζώα, είμαι από την Ρόδο, έχω τρεις αδερφές. Η μητέρα μου είναι από την Σύμη και ο πατέρας μου από την Κάλυμνο.  Είμαι φοβητσιάρης,  δεν μου αρέσουν τα επικίνδυνα πράγματα.

Πληροφορίες παράστασης:

“Επικίνδυνη Στροφή ή Το Σκυλί που Κοιμάται”

Παραστάσεις: Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 20.00

Διαβάστε επίσης  Ντο Δίεση: «Κάθε εποχή έχει ανάγκη τη δική της τέχνη»
Advertising

Διάρκεια παράστασης: 105 λεπτά

Τιμές εισιτηρίων: 14,00 Ευρώ (Κανονικό), 10,00 Ευρώ (Μειωμένο)

Το Μειωμένο εισιτήριο ισχύει για Φοιτητές, Άνω των 65 ετών, Ανέργους, ΑμεΑ (Στο ταμείο του θεάτρου θα ζητηθεί το αποδεικτικό)

Επιλογή-Μετάφραση: Μαργ. Δαλαμάγκα-Καλογήρου

Advertising

Σκηνοθεσία: Μανώλης Κλωνάρης

Βοηθός σκηνοθέτη: Ρουμπίνη Χονδρουδάκη

Καλλιτεχνική Επιμέλεια: Θόδωρος Μπρουσκομάτης

Φωτογραφίες: Νικόλαος Τσίρος

Advertising

Παίζουν: Πάνος Λουκαΐδης, Βαρβάρα Λάρμου, Μυρτώ Λοντόρφου, Δημήτρης Μαζιώτης, Δημήτρης Παππάς, Ηλέκτρα Σαρρή, Ρουμπίνη Χονδρουδάκη

ΑΓΓΕΛΩΝ ΒΗΜΑ-ΤΟΠΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ-ΔΥΣΗΣ

Σατωβριάνδου 36, Ομόνοια (πίσω από το Εθνικό Θέατρο Τσίλλερ) |Τηλ.: 210-5242211 |http://www.aggelonvima.gr/

info@aggelonvima.gr 

Advertising

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

χιονοδρομικο καλαβρυτα

Χιονοδρομικό, ζεστή σοκολάτα και χαλαρές καταστάσεις στα Καλάβρυτα

Μετά τις γιορτές, η ανάγκη για λίγη ηρεμία και χαλάρωση

Οικογενειακό νευροψυχιατρικό ιστορικό και επιπτώσεις

Το παρόν άρθρο Το οικογενειακό νευροψυχιατρικό και νευροαναπτυξιακό ιστορικό έχει