Στράτος Σταματάκης: “Τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει τον άνθρωπο που έχει θέληση μέσα του.”

Ο Στράτος Σταματάκης, αποδείχτηκε ασυγκράτητος στις ειδικές διαδρομές όλης της επικράτειας και αναδείχτηκε Κυπελλούχος Ασφάλτου για το 2018.

Κατάφερε να συγκεντρώσει τη μεγαλύτερη βαθμολογία και κατέκτησε το Κύπελλο με το ειδικά διαμορφωμένο Peugeot 106 Rallye.

Δε σταματώ“είναι το μότο της ζωής του και το αποδεικνύει καθημερινά, αφού ούτε ένας ακρωτηριασμός δεν τον κράτησε μακριά από την ταχύτητα και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Στη συνέντευξή του στο maxmag.gr μας μίλησε με λόγια καρδιάς και κέρδισε τον απεριόριστο θαυμασμό μας.

Επιμέλεια Συνέντευξης: Βασιλική Ευαγγέλου-Παπαθανασίου

Advertising

Advertisements
Ad 14

Ποιο ήταν το έναυσμα για να ασχοληθείτε με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό;

Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι η νόμιμη οδός για όσους λατρεύουν την ταχύτητα και τον ανταγωνισμό με αυτοκίνητο και όχι μόνο. Η παρέα μου ήταν αυτοί που με τράβηξαν μαζί τους στον τότε Αγωνιστικό Όμιλο Κρήτης όπου αναλαμβάναμε αρμοδιότητες ενδιάμεσων κριτών σε αγώνες ράλλυ ανά την Κρήτη. Δεν ήθελε πολύ για να κολλήσω το μικρόβιο του Ράλλυ.

Πότε ξεκινήσατε τους αγώνες και τι έχετε πετύχει ως σήμερα;

Σε αγωνιστικό αυτοκίνητο μπήκα πρώτη φορά το 2004 όπου και συμμετείχα σαν συνοδηγός σε τοπικούς αγώνες. Το 2015 ήταν το βάπτισμα μου σαν οδηγός και μάλιστα σαν ο πρώτος οδηγός με αναπηρία στην Ελλάδα για αγώνες Ράλλυ. Συμμετέχω ανελλιπώς στο Κρητικό πρωτάθλημα από το 2015 έως και σήμερα. Το 2017 κατακτήσαμε την δεύτερη θέση στην κατηγορία των 1400 κυβικών στο παγκρητιο κύπελλο. Το 2018 με την συμμέτοχη μας στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ασφάλτου ξεπεράσαμε τα όρια μας. Πριν τη λήξη του πρωταθλήματος είμαστε και επίσημα πρώτοι στην κατηγορία C6 στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ασφάλτου.

Διαβάστε επίσης  Γιατί να υπάρχουν προκαταλήψεις και φοβίες κοινωνικής συναναστροφής;
Advertising

Με τι αυτοκίνητο τρέχετε και σε ποιες κατηγορίες έχετε διακρίσεις;

Το αυτοκίνητο μου είναι ένα Peugeot 106 Rallye S1 1300 κυβικά όπου είναι ειδικά κατασκευασμένο με το πετάλι του γκαζιού αριστερά και τον συμπλέκτη επάνω στον λεβιέ ταχυτήτων. Συμμετέχουμε στην κατηγορία έως 1400 κυβικά σε τοπικό επίπεδο αγώνων και στην κατηγορία C6 από 1100 έως και 1600 κυβικά αυτοκίνητα σε πανελλήνιο επίπεδο.

Πόσες ώρες κάνετε προπόνηση την εβδομάδα;

Λόγω του ότι δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι χώροι ή κάποια πίστα ώστε να μπορούμε να προπονηθούμε αυτό είναι αδύνατο. Πριν από κάθε αγώνα βρίσκουμε και κάποιο απομονωμένο επαρχιακό δρόμο και δοκιμάζουμε το αυτοκίνητο και πάλι με πολύ προσοχή .

Advertising

Ποιοι είναι οι βοηθοί σας, οι συνεργάτες σας;

Η ομάδα Disabled Motorsports Racing Team αποτελείται από πολλά άτομα και κατά κύριο λόγο φίλους. Ο κύριος κατασκευαστής του αυτοκίνητου και συνοδηγός μου ο Πουλάκης Γιώργος Poulakis Off Road Fabrication, ο μηχανικός μας με την ομάδα του Κτιστακης Παναγιώτης Ktistakis tuning performance, ηλεκτρολόγος Λευτέρης Ψαρακης Cartronic, Μοτο Ρεκτιφιέ Κεντανες, προγραμματιστής Λευτέρης Καρδαμάκης Kardamakis Link ECU,ρεκτιφιέ Μπιρμπιλης Γιώργος – Πανταζής Βασίλης,ελαστικά Χατζάκης Νίκος, ευθυγραμμίσεις Φαρσαρακης Μανώλης, , Anapliotis.net exhaust & parts.
Δεν θα μπορούσαμε να συζητάμε για συμμέτοχη σε αγώνες χωρίς τους χορηγούς μας που δεν σταματούν να μας στηρίζουν .
Κουζουλογλου ανταλλακτικά αυτοκινήτων και την Ελένη Κουζουλογλου που για τρίτη χρονιά είναι ο βασικός χορηγός της ομάδας και την ευχαριστούμε.
Σταματάκης Αρτοποιία – Ζαχαροπλαστική Σταματάκης Πολύδωρος , Σταματάκης Μανώλης και Σταματακη Μαρία που φροντίζουν να έχουμε καινούρια ελαστικά για να γινόμαστε κάθε φορά γρηγορότεροι.
Steam Single origin coffees Ριτσατακης Άρης και Μαρίνος Ανδρεατος για τα καύσιμα σε κάθε αγώνα.
Πέρασα Ψητοπωλείο-Εστιατοριο Πελεκονακης Τάσος για την ισορροπία κιλών οδηγού συνοδηγού( προσπαθούν να μας κρατάνε σε τριψήφιο αριθμό) χαχαχαχα

Διαβάστε επίσης  Τι είναι η ζωή, παρά μια κακόγουστη έκπληξη;

Δεν είναι κάτι που θέλω να σας θυμίσω αλλά ίσως πρέπει για να ενημερωθεί κι ο κόσμος που δεν σας γνωρίζει, θα θέλατε να μας πείτε για το ατύχημα που είχατε; Πόσο σας πείσμωσε να συνεχίσετε;

Το 2005 μετά από ένα ατύχημα στην εθνική οδό Ηράκλειου – Ρεθύμνου σε μια Κυριακάτικη γρήγορη βόλτα με τη μηχανή ακρωτηριάστηκε το δεξιό κάτω άκρο μου από το ύψος του μηρού . Η επομένη μέρα ήταν αρκετά δύσκολη όταν ξύπνησα στο νοσοκομείο και συνειδητοποίησα τι είχε συμβεί. Ήμουν αρκετά δυνατός για να πάρω τις αποφάσεις μου αν και 21 χρονών και να αρχίσω να ονειρεύομαι διαφορετικά από εκείνη τη μέρα. Στάθηκα ξανά στα ποδιά μου με ένα πρόσθετο μέλος λίγο πριν αλλάξει ο χρόνος και ξεκίνησα να κάνω ότι έκανα και πριν με περισσότερο πείσμα και τόλμη. Ξεκίνησα να οδηγώ ξανά μόνο με το αριστερό πόδι στο αυτοκίνητο, ξανά ανέβηκα σε σκούτερ , ελεύθερη κατάδυση για ψάρεμα με ένα πόδι αυτή τη φορά και περνώντας τα χρόνια το 2015 κατάφερα ξανά να πάρω στα χέρια μου αγωνιστική αδεία αυτή τη φορά σαν άτομο με αναπηρία και να συμμετέχω ξανά σε αγώνες αυτοκίνητου .

Advertising

Πείτε μας μια κακή και μια καλή στιγμή απ’ όλους τους αγώνες που θυμάστε;

Στους αγώνες αυτοκίνητου (όλα είναι στο πρόγραμμα ) που λεμέ αλλά προσπαθούμε να το διασκεδάζουμε ότι και να συμβεί. Κακή στιγμή είναι η στιγμή της εγκατάλειψης είτε είναι από μηχανική ζημιά είτε από έξοδο το αυτοκίνητου και δυστυχώς τα έχουμε πάθει και τα δυο. Η καλή στιγμή είναι η κάθε εκκίνηση και ο κάθε τερματισμός που δεν περιγράφετε με λόγια το συναίσθημα της ικανοποίησης όταν τερματίζεις έναν αγώνα ανεξάρτητα τη θέση.

Διαβάστε επίσης  Το μεζεδοπωλείο στη Δράμα με το ξεχωριστό προσωπικό

Με ποιους μοιράζεστε τις χαρές σας από το άθλημα; Έχετε φίλους από αυτό ή υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός;

Τη χαρά την μοιραζόμαστε με την ομάδα μετά από κάθε αγώνα και φυσικά την οικογένεια μου που με στηρίζει σε κάθε μου βήμα. Έχουμε δημιουργήσει αρκετούς φίλους μέσα από τους αγώνες γιατί είναι ένα χόμπι και το διασκεδάζουμε παρέα.

Advertising

 Ποια είναι η καθημερινότητά σας; Τι κάνετε όταν δεν τρέχετε;

Έκτος από οδηγός αγώνων είμαι και αθλητής στην ομάδα ΑΣΚΑ Ηράκλειο στο μπάσκετ με αμαξιδιο και το κυριότερο από όλα μπαμπάς ενός οκτάχρονου ατίθασου νέου που μεγαλώνουμε μαζί.

Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;

Στα μελλοντικά μας σχέδια είναι να είμαστε καλά και να καταφέρουμε (με την βοήθεια χορηγών πάντα) να αναβαθμίσουμε το αυτοκίνητο μας ώστε να συνεχίσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί και το 2019 και τα καλά αποτελέσματα θα έρθουν.

Advertising

Θέλετε να στείλετε ένα μήνυμα σ’ όσους σας διαβάζουν τώρα;

#ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΩ# Αυτό είναι το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε σε όλο τον κόσμο . Τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει τον άνθρωπο που έχει θέληση μέσα του.

Βασιλική Ευαγγέλου- Παπαθανασίου
Γεννήθηκα ένα φθινόπωρο στην πιο καυτή πόλη της Κεντρικής Ελλάδας. Πρώτος μου έρωτας ήταν τα 24 γράμματα της αλφαβήτας. Από τότε, δε σταμάτησα να σχηματίζω μ' αυτά λέξεις, προτάσεις, δίνοντας δύναμη και ψυχή στο άδειο χαρτί. Τη γλώσσα μου δώσανε ελληνική κι αυτή θα κρατήσω.
Φιλόλογος και αρθρογράφος σε ηλεκτρονικά περιοδικά στην πραγματική ζωή, αλλά στα όνειρα μου ζωγράφος στη Μονμάρτη.
Σε ένα καλό βιβλίο και στη θέα της θάλασσας βρίσκω την απόλυτη γαλήνη.

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Μόντρεαλ

Μόντρεαλ: Πολιτισμός, Φύση και Τέχνη

Το Μόντρεαλ είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη του  Καναδά και

ΔΕΠΥ, δυσλεξία και δυσαριθμησία: Γιατί εμφανίζονται μαζί;

Μια πρόσφατη μελέτη εξέτασε πόσο συχνά η ΔΕΠΥ, η δυσλεξία