“Η ιέρεια με το τατουάζ” της Πασχαλίας Τραυλού

Πηγή εικόνας: eleftherostypos.gr

Όπως είχε πει η Φρίντα Κάλο: ‹‹Ο λόγος που οι άνθρωποι έπρεπε να επινοήσουμε ή να φανταστούμε ήρωες και θεούς είναι ο φόβος. Ο φόβος της ζωής και ο φόβος του θανάτου››. Πράγματι η ιστορία κάθε τόπου έχει το δικό της μύθο, ο οποίος είναι ιδιαίτερα αξιοπρόσεκτος. Αυτό συμβαίνει στις σελίδες του βιβλίου της Πασχαλίας Τραυλού που η μυθολογία συναντά το μυστήριο. Η πρωταγωνίστρια της ιστορίας μας χάνει το παιδί της και μαζί τον εαυτό της. Κάποια στιγμή δέχεται μια πρόταση να αποδείξει την αλήθεια πίσω από το μύθο των Αμαζόνων και ξεκινά να ακροβατεί ανάμεσα στο πραγματικό και τη φαντασία. Μια ιστορία μυστηρίου που συνδυάζει μυθολογία με αληθινή ζωή.

Περίληψη από το οπισθόφυλλο

…Λαγοκοιμήθηκε, και ανάμεσα στον ύπνο και στον ξύπνιο της νόμιζε πως ξεπρόβαλε στο δωμάτιο η παράξενη ελαφίνα που είδαν στον δρόμο τους.
Ένας άγριος άνεμος ανάδευε ξανά το τρίχωμά της, παρότι ο χώρος ήταν κλειστός σαν κονσέρβα.
Κοιτάζονταν ακίνητες. Το χρώμα των ματιών του ζώου είχε την κοβαλτένια απόχρωση των δικών της ματιών.
Όταν όμως η Αίθρα έκανενα το χαϊδέψει, εκείνο αποτραβήχτηκε και πήρε τη μορφή μιας γυναίκας με παράξενα, έγχρωμα τατουάζ.
Η φιγούρα ενός ελαφιού ξεχώριζε ανάμεσά τους…

Έπειτα από τον θάνατο του γιου της, η αρχαιολόγος και συγγραφέας Αίθρα Μπάξερ βυθίζεται στο ποτό και την κατάθλιψη.
Όταν όμως της γίνεται η πρόταση από την ανθρωποαρχαιολόγο Άντριαν Μάγιορ να συμμετέχει σε μια αρχαιολογική αποστολή
στα Αλτάια όρη προκειμένου να αποδειχτεί πως οι Αμαζόνες ήταν πρόσωπα υπαρκτά, αποφασίζει να ενδώσει.

Μια κόκκινη κλωστή, ο πίνακας Πληγωμένο ελάφι της Φρίντα Κάλο, το νερό απ’ την πηγή των ελαφιών και το βοτάνι του θανάτου, μαζί με μια πλειάδα ηρώων που αλληλεπιδρούν σε παρόν και παρελθόν με διπλές ταυτότητες, δημιουργούν έναν ισχυρό ιστό μυστηρίου, προσφέροντας ένα απίστευτο ταξίδι στον χρόνο.

Διαβάστε επίσης  Νέες κυκλοφορίες από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ

Ένα βιβλίο για μια εποχή όπου τα όρια ήταν ρευστά ανάμεσα στην πραγματικότητα και τον θρύλο, την ιστορία και τον μύθο, τους ανθρώπους και τους θεούς.

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα

Η Πασχαλία Τραυλού γεννήθηκε στην Τρίπολη Αρκαδίας και από νωρίς εκδήλωσε την αγάπη της για τη ζωγραφική, τη μουσική και τον γραπτό λόγο. Σπούδασε Κλασική Φιλολογία στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών και παρακολούθησε μεταπτυχιακό πρόγραμμα για τη λατινική ποίηση Ορατίου και Βιργιλίου, ενώ την ίδια περίοδο δημοσίευσε τα πρώτα της διηγήματα σε τοπική εφημερίδα της Βέροιας. Ασχολείται με την παρουσίαση και κριτική βιβλίων στο diavasame.gr. Από τις εκδόσεις Διόπτρα κυκλοφορούν τα βιβλία της “Φιλί στα μάτια”, “Το άγαλμα στη σοφίτα”, “Η τριλογία της Στάχτης”, (Θεοί από στάχτη, Άνθρωποι από στάχτη και Άγγελοι από στάχτη), “H γιατρίνα”, “Σαντέ και λικέρ τριαντάφυλλο” και “Η Μήδεια δεν χόρεψε ποτέ”.

Μπορείτε να βρείτε το βιβλίο κάνοντας κλικ εδώ.

 

Απόφοιτος του Τμήματος Εκπαίδευσης κι Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του ΕΚΠΑ, ξεκίνησα να ασχολούμαι άτυπα με το γράψιμο σε μικρή ηλικία και πάντα μου άρεσε όταν η δασκάλα μας στο δημοτικό μας άφηνε ένα σχετικά ελεύθερο θέμα στις εκθέσεις, ένα χαρακτηριστικό που διατήρησα και στη μετέπειτα ζωή μου. Ασχολούμαι επαγγελματικά με το χορό εκφράζοντας μέσα από τις κινήσεις μου τα συναισθήματά μου, ενώ στα ενδιάμεσα διαλείμματα, προτιμώ να ξεκουράζομαι με ένα βιβλίο στο χέρι.

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Το Ατίθασο Ρομπότ: Όταν η Τεχνολογία Συναντά τη Φύση

Η DreamWorks Animation καταφέρνει ξανά να μας εντυπωσιάσει με την
«Μπάουμγκαρτνερ», Paul Auster

«Μπαουμγκάρτνερ»: Το κύκνειο άσμα ενός μεγάλου λογοτέχνη

Το «Μπαουμγκάρτνερ» του Paul Auster, που μόλις κυκλοφόρησε από τις