Run: Ένα απλοϊκό, αλλά άρτιο θρίλερ

Το Run είναι ένα αρκετά απλό, αλλά άκρως αποτελεσματικό θρίλερ που συνδυάζει στιβαρές ερμηνείες, ρεαλιστικότητα και καθηλωτική ροή!

Μια ταινία έκπληξη από τον Aneesh Chaganty, που ήδη εμφανίστηκε στο “ραντάρ” του Hollywood, με το εκπληκτικό Searching.

Ας μιλήσουμε λίγο για το Run!

Στα δεσμά μιας προστατευτικής μητέρας

Η ταινία ξεκινάει με τη Diane Sherman (Paulson) να βρίσκεται στο νοσοκομείο για να αντικρίσει το νεογέννητο παιδί της. Διάφορα συναισθήματα την κατακλύζουν όταν αντικρίζει το μικρόσωμο νεογνό της. Τότε η Diane συνειδητοποιεί κάτι και… cut. 

Advertising

Advertisements
Ad 14

Η επόμενη σκηνή τοποθετείται μετά από πολλά χρόνια. Η Diane φροντίζει τη κόρη της, Chloe (Allen), η οποία δυστυχώς υποφέρει από μια πληθώρα ασθενειών, όπως αρρυθμία, διαβήτη, αλλά και παράλυση στα κάτω άκρα. Αυτό κάνει ιδιαίτερα ευάλωτη την Chloe με αποτέλεσμα να βρίσκεται υπο τη διαρκή και αμέριστη προσοχή και προστασία της μητέρας της. Μια μέρα όμως η Chloe θα προσέξει κάτι ανησυχητικό στα χάπια της, που θα τη βάλει σε σοβαρές υποψίες για την υπερπροστατευτική της μητέρα.

Αυτό που θα ακολουθήσει είναι ένα παιχνίδι μεταξύ γάτας και ποντικιού.

Η κριτική

Το Run είναι μια ταινία με καθόλου πρωτότυπη υπόθεση. Μια χιλιοειπωμένη ιστορία που θυμίζει τόσες άλλες, μεταξύ των οποίων το Misery του 1990. Ειλικρινά, αν δεν ήξερα ότι στη καρέκλα του σκηνοθέτη βρίσκεται ο Aneesh Chaganty, δημιουργός του Searching και δεν πρωταγωνιστεί η Sarah Paulson, ίσως να μην είχα προσέξει καν αυτή τη ταινία. Και όμως η επιλογή με δικαίωσε.

Το Run είναι όπως προείπα μια ταινία, με πολύ απλή και κατανοητή υπόθεση. Ωστόσο, η σκηνοθεσία του Chaganty είναι αυτή που κλέβει τη παράσταση σε συνδυασμό με τις δυο εξαιρετικές πρωταγωνίστριες. Στόχος της ταινίας είναι να “τοποθετήσει” τον θεατή στη θέση της ανήμπορης -κατά τα φαινόμενα- Chloe.

Advertising

Ο τρόπος που αποδίδεται η μειονεκτική θέση της νεαρής κοπέλας, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο σταδιακά μαθαίνει για την αιτία της παράλυσης της και των πολλαπλών ασθενειών που τη ταλαιπωρούν, πλάθουν ένα θρίλερ που καθηλώνει τον θεατή στη θέση του.

Για να καταλάβει κανείς τη ρεαλιστικότητα που ήθελε να προσδώσει στο φιλμ ο σκηνοθέτης, αρκεί να αναλογιστεί ότι η πρωτοεμφανιζόμενη (και εύχομαι με μακρά καριέρα) Kiera Allen βρίσκεται σε αναπηρικό καρότσι και πίσω από τις κινηματογραφικές κάμερες. Η επιλογή του Chaganty και της ίδιας να πρωταγωνιστήσει στο Run, ήταν για να υπάρχει ένα μεγάλο επίπεδο ρεαλιστικότητας που θα ξεφεύγει από τα κλισέ του Hollywood.

Όντως, το εγχείρημα αυτό πέτυχε σε απόλυτο βαθμό καθώς εγώ προσωπικά ως θεατής δεν άφησα λεπτό τα μάτια μου από τη πρωταγωνίστρια. Θυμάστε τη τελευταία σεκάνς του διαχρονικού Rear Window; Για όσους από εσάς καταλάβατε σε τι αναφέρομαι, αυτό το σασπένς εκείνης της σκηνής επικρατεί σε όλη σχεδόν της διάρκεια του Run. Αυτό και μόνο κάνει τη ταινία άξια προς παρακολούθηση και θα έπρεπε να είναι το επόμενο θρίλερ για να δείτε.

Η ετυμηγορία για το Run

Συνοπτικά, το Run αποδεικνύει για δεύτερη φορά ότι ο Aneesh Chaganty είναι ένας από τους καλύτερους ανερχόμενους σκηνοθέτες με δυο εξαιρετικά θρίλερ στο ενεργητικό του. Ένα μοναδικό, ρεαλιστικό φιλμ με μεγάλες δόσεις σασπένς, εξαιρετικές ερμηνείες από τις δυο πρωταγωνίστριες και μερικά πολύ καλά plot-twists, που θα σας κρατήσει καθηλωμένους στη θέση σας.

Advertising

Το Run αξίζει απόλυτα τον χρόνο σας!

Trailer:

Mε λένε Στέφανο Κυριαζίδη και σπουδάζω Κοινωνική Εργασία . Λατρεύω τις ταινίες , την μουσική , τα βιβλία , τις επιστήμες και οτιδήποτε μπορεί να μου προσφέρει γνώσεις . Έγινα αρθρογράφος για να εξασκήσω την γραφή μου, να μιλήσω για αυτά που μου αρέσουν και να κάνω τα μάτια του κόσμου να ματώσουν !!!

Περισσότερα από τη στήλη: Κινηματογράφος

Κινηματογράφος

All the President’s Men: Η περιέργεια της αλήθειας

Το All the President’s Men είναι μια αμερικανική βιογραφική πολιτική ταινία του 1976, σε σκηνοθεσία του…

Κινηματογράφος

Σινεμά με Θέα 2025 στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης

Το καλοκαίρι συνεχίζεται με “Σινεμά με Θέα 2025” στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Το απόλυτο σινεφιλικό…

Κινηματογράφος

Iconic σκηνοθετικά beefs – Όταν οι θρύλοι κριτικάρουν θρύλους

Έχουμε συνηθίσει να φανταζόμαστε τα σημαντικά πρόσωπα της τέχνης ως ώριμους, εκλεπτυσμένους ανθρώπους, υπεράνω μικροτήτων.…

Κινηματογράφος

The Fantastic Four: Πρώτα Βήματα (προς το μεγαλείο)

Οι Fantastic Four είναι όντως φανταστικοί! Ήταν μάλλον πεπρωμένο η τέταρτη ταινία των Fantastic Four…

Κινηματογράφος

Το φαινόμενο Nolan: Τελικά κάνει καλό ή κακό στο σινεμά;

Την τελευταία δεκαετία, και ειδικά τα τελευταία χρόνια, το όνομα Christopher Nolan έχει γίνει συνώνυμο…

Κινηματογράφος

Σούπερμαν 2025 vs Άνθρωπος από Ατσάλι: ο νέος είναι ωραίος, αλλά ο παλιός “νοσταλγός”

Νέα εποχή για τον Σούπερμαν  Ο υπερήρωας με την κόκκινη μπέρτα επέστρεψε και η ιστορία…

Κινηματογράφος

Το Παράλληλο Πρόγραμμα του Newman!

Το Παράλληλο Πρόγραμμα του Newman μετακομίζει στην Κυψέλη για ένα κινηματογραφικό καλοκαίρι στη «Στέλλα». Το…