Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Οικογενειακή Ευτυχία Α.Ε.: Συναισθήματα και ψευδαισθήσεις

Οικογενειακή Ευτυχία Α.Ε.

Ο θρυλικός σκηνοθέτης Werner Herzog επιστρέφει,αυτήν την φορά με μια δραματική ταινία ”Οικογενειακή Ευτυχία Α.Ε.” που αποδομεί την «εικονική» πραγματικότητα της ζωής. Ο Herzog στήνει την κάμερα του στην Ιαπωνία και πιο συγκεκριμένα στο Τόκιο όπου εκεί η εκκεντρική του σκηνοθετική ματιά αφηγείται την ιστορία του Ishii Yuichi, ενός ανθρώπου που έχει την εταιρεία Οικογενειακή Ευτυχία Α.Ε. Μια εταιρεία από όπου ο κόσμος προσλαμβάνει ηθοποιούς για να υποδυθούν συγγενείς τους. Η νέα δουλειά του Ishii είναι να υποδυθεί τον πάτερα της δωδεκάχρονης Mahiro, όμως τα πράγματα παίρνουν μια διαφορετική τροπή όταν το συναίσθημα αψηφά την λογική.

Οικογενειακή Ευτυχία Α.Ε.
Πηγή εικόνας: collider.com

Η ταινία Οικογενειακή Ευτυχία Α.Ε. είναι ένα μινιμαλιστικό αλλά ταυτοχρόνως άρτιο έργο. Ο Herzog πάντα βρισκόταν σε μια θετική δημιουργική “σύγχυση” μεταξύ του ψυχρού επαγγελματισμού και του ζεστού αλλά ανθρώπινου ερασιτεχνισμού,σε αυτήν ακριβώς την σύγχυση ανήκει και αυτή η ταινία. Ο τρόπος κινηματογράφησης θυμίζει έντονα την ντοκιμαντερίστικη οπτική των προηγούμενων του ταινιών. Ο Herzog μας δείχνει την πραγματικότητα σε έναν κόσμο καθαρής ψευδαίσθησης. Ο πρωταγωνιστής εκτός από πατέρας υποδύεται και άλλους πολλαπλούς ρόλους ξεχνώντας όμως την δικιά του προσωπική ταυτότητα. Μια αλληγορία της μίμησης και της απομίμησης, όπου οι δυο αυτές λέξεις ενδυναμώνονται και γίνονται κάτι ενιαίο. Ο ήρωας δεν μιμείται άπλα, γίνεται πιστό αντίγραφο. Ένα συναισθηματικό αντίγραφο για την απώλεια του πρωτότυπου προσώπου. Ο Herzog “παίζει” με αυτά τα στοιχεία αποδομώντας έναν κόσμο κενό και ρηχό που ζει και αναπνέει μέσα σε ιδέες πλάστες και εφήμερες, θυμίζοντας μας πως ο μεγάλος και ο “αιώνια” ασυμβίβαστος σκηνοθέτης δεν έχασε πότε το πνεύμα του αλλά και την θέληση του να αναπαραστήσει την πραγματικότητα μέσα από έναν κόσμο μυθοπλασίας, όπως προστάζει άλλωστε και η τέχνη του σινεμά.

Οικογενειακή Ευτυχία Α.Ε.
Πηγή εικόνας: variety.com

Είμαι ο Παναγιώτης Γλυνός. Έχω σπουδάσει σκηνοθεσία στο New York College.
Είμαι λάτρης του κινηματογράφου,της λογοτεχνίας και του μυστηρίου. Λατρεύω την περιπέτεια και το ρίσκο.
Τα πάθη μου και η λατρεία μου προς την τέχνη,πάντα με οδηγούσαν σε παράτολμα δημιουργήματα. Το 2015 εξέδωσα το πρώτο μου βιβλίο,Ο Μεσσίας του Θανάτου και το 2016,το δεύτερο βιβλίο με τίτλο,Εγώ,ο Εωσφόρος.
Έχω σκηνοθετήσει δυο μικρού μήκους ταινίες(Killer's Eyes,Το Όπλο)τις οποίες μπορείτε να τις βρείτε στο youtube.
Έχω συμμετάσχει ως βοηθητικός ηθοποιός στις σειρές,Η Ζωή Εν Τάφω,Έτερος Εγώ-Χαμένες Ψυχές και Κόκκινο Ποτάμι. Είχα την ευκαιρία να γνωρίσω και να συνεργαστώ με μεγάλους σκηνοθέτες του ελληνικού κινηματογράφου όπως τον Παντελή Βούλγαρη,τον Τάσο Ψαρρά και τον Μανούσο Μανουσάκη.

Περισσότερα από τη στήλη: Κινηματογράφος

Κινηματογράφος

Prisoners (2013) – Jake Gyllenhaal και Hugh Jackman στη κόψη της ηθικής

Ένα από τα πιο συνεκτικά και απαιτητικά σύγχρονα θρίλερ – Το Prisoners του Denis Villeneuve…

Κινηματογράφος

Vivre Sa Vie (1962): Το πραγματικό αριστούργημα του Γκοντάρ

Χωρισμένο σε 12 κεφάλαια, το Vivre Sa Vie βάζει τον χαρακτήρα στο μικροσκόπιο, μιλά ανοιχτά…

Κινηματογράφος

Τα Χρονικά της Νάρνια: 20 χρόνια μετά

Πριν από 20 χρόνια, Τα Χρονικά της Νάρνια έγιναν κομμάτι της παιδικής μας ηλικίας και…

Κινηματογράφος

Ρόουζ εναντίον Ρόουζ – Μέχρι να τους χωρίσει ο θάνατος!

Οι Ρόουζ επιστρέφουν πιο αιχμηροί, πιο αθυρόστομοι και πιο Βρετανοί από ποτέ, με την Olivia…

Κινηματογράφος

Το Τανγκό των Χριστουγέννων: Η μελαγχολική πλευρά των γιορτών

Μια ανάσα πριν τα Χριστούγεννα και μια ανάσα πριν το απόλυτο απωθημένο. Το Τανγκό των…

Κινηματογράφος

Jingle All The Way: Καταναλωτισμός χωρίς όρια

Εργασιομανία, υπερκαταναλωτισμός και μια κούκλα που θα «σώσει» τα Χριστούγεννα. Το Jingle All The Way…

Κινηματογράφος

Rebecca: Γοτθικό (ψευτό)ρομάντζο δια χειρός Χίτσκοκ

Ένα ψυχολογικό θρίλερ με goth αισθητική και το επεισοδιακό ντεμπούτο του Χίτσκοκ στο Χόλιγουντ Το…