Η Olga Karlatos (Όλγα Καρλάτου ή Όλγα Βλασσοπούλου, που είναι και το πραγματικό της όνομα), γεννήθηκε τον Απρίλιο του 1945 στην Αθήνα. Σπούδασε νομική στο Πανεπιστήμο Kent στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ παράλληλα δεν άργησε μέσα της να εξελιχθεί το υποκριτικό μικρόβιο, ίσως επηρεασμένη από την κάπως «θεατρική» φύση του τομέα της. Η διεθνή κινηματογραφική καριέρα της όμορφης δικηγόρου, ξεκινά με την συμμετοχή της σε ένα ιταλιάνικο spaghetti western -αλλά και σκηνοθετικό ντεμπούτο του δημιουργού του-, ονόματι «Per il gusto di uccidere» (στα αγγλικά «Taste of Killing»), το 1966. Το 1967, η Olga Karlatos και ο ανερχόμενος τότε Ελληνο-Γάλλος σκηνοθέτης, Νίκος Παπατάκης, παντρεύονται και προσωπικά αλλά και επαγγελματικά, ενώ στην συνέχεια αποκτούν κι ένα παιδί.
H Olga Karlatos πρωταγωνιστεί ως Δέσποινα στο «Θάνος και Δέσποινα» ή αλλιώς «Οι Βοσκοί», την πρώτη ελληνόφωνη ταινία του Παπατάκη και την δεύτερη στην φιλμογραφία του. Αφορά μια κατώτερης τάξεως οικογένεια και ένα ερωτικό ειδύλλιο που πασχίζει να αναπτυχθεί υπό την περιοριστική επίβλεψη των οικογενειών του ζευγαριού. Κατά την άφιξη των 70’s βρίσκεται πρωταγωνίστρια σε μια ιταλικής παραγωγής εκδοχή της «Αινειάδας» σε μορφή σήριαλ, ως Διδώ, ενώ λίγο αργότερα, έρχεται ίσως και η πρώτη της μεγάλη επιτυχία στο ιταλικό σινεμά, η κωμωδία του Mario Monicelli, «Amici Miei» το 1975.
Σύντομα, οι δρόμοι του Παπατάκη και της όμορφης συζύγου του, συναντιούνται εκ νέου στην ταινία, «Gloria mundi», το 1976. Δράμα, αρχαίο ή μοντέρνο, κωμωδία και περιπέτεια, μεταξύ άλλων, είναι τα είδη με τα οποία καταπιάστηκε η Olga Karlatos, πριν ξεκινήσει την σύντομη, όμως συναρπαστική, στάση στην καριέρα της στο horror σινεμά, με τις ταινίες: «Cyclone», «Damned In Venice» και «Zombi 2». Ανά διαστήματα, επιστρέφει στις ρίζες της, κάνοντας το ίδιο και το 1978, συμπρωταγωνιστώντας απέναντι σε σπουδαίους ηθοποιούς του ελληνικού κινηματογράφου, στην αριστουργηματική ταινία, «Οι Τεμπέληδες της Εύφορης Κοιλάδας» του Νίκου Παναγιωτόπουλου.
Ύστερα από ένα μικρό πέρασμα και πάλι στον ιταλικό κινηματογράφο, το 1980 συνεργάζεται με τον Παντελή Βούλγαρη στην βιογραφική του ταινία για την ζωή και το έργο του Ελευθέριου Βενιζέλου («Ελευθέριος Βενιζέλος: 1910-1927»), όπου υποδύεται την βασίλισσα Σοφία και με τον Νίκο Φώσκολο στην «Έξοδο Κινδύνου». Το 1982, το καλλιτεχνικό δίδυμο Παπατάκης–Karlatos «σπάει» και η ηθοποιός ξαναπαντρεύεται το 1983 με τον Νεοϋορκέζο -κατά βάση- κινουμένων σχεδίων, κινηματογραφιστή, Arthur Rankin Jr. και παραμένουν ζευγάρι έως και τον θάνατό του. Το 1984, δουλεύει και πάλι με τον Lucio Fulci (προηγούμενη συνεργασία στο «Zombi 2»), στο giallo, «Murder Rock», ενώ την ίδια χρονιά εμφανίζεται επίσης στο musical, «Purple Rain».
Έπειτα όμως από ελάχιστες ακόμη σύντομες τηλεοπτικές δουλειές, αφήνει τον κινηματογραφικό χώρο και χάνεται για πάντα από τα φώτα της δημοσιότητας. Σήμερα είναι 76 ετών, εξαφανισμένη από την κοινή θέα, πιθανώς θαυμάζοντας την ζηλευτή μέχρι τώρα καριέρα της. Κατά την διάρκεια της πορείας της, συνεργάστηκε με αξιόλογα ονόματα ηθοποιών και δημιουργών ταινιών, σε όλων των ειδών τις παραγωγές και γλώσσες επάξια και πάντοτε με την δική της προσωπική πινελιά. Ανέκαθεν στους ρόλους της, είτε αυτοί ήταν μικροί είτε πρωταγωνιστικοί, έδινε κύρος και δυναμισμό, καταφέρνοντας με ήρεμο τρόπο να δηλώνει την παρουσία της πανταχόθεν.
Μια ασύλληπτη ομορφιά, κάτι το ανάμεσο από αρχαιοελληνική και ιταλική, αλλά και μια ηθοποιός με μεγάλο εύρος και ταλέντο, με έφεση στην εναλλαγή των ρόλων της, κάτι που ειλικρινά ελάχιστοι θα κατάφερναν να φέρουν εις πέρας. Θα μπορούσε κανείς να πει ότι έζησε πραγματικά το όνειρο. Από τον ευρωπαϊκό κινηματογράφο, μεταπήδησε στον αμερικάνικο, ενώ στο ενδιάμεσο καθήλωσε και μερικούς επιτυχημένους Έλληνες σκηνοθέτες, αφήνοντας έτσι την υπογραφή της και στο εγχώριο σινεμά. Υπήρξε η γυναίκα που κουβάλησε στους ώμους της τον Νικήτα Τσακίρογλου, η μητέρα του Prince αλλά και η πρωταγωνίστρια ενός φρικιαστικού θανάτου που άφησε εποχή στο ιταλικό σινεμά τρόμου. Μετά από μια τέτοια σύντομη σύνοψη της καριέρας της, θα ήταν περιττό να αναλύσει κανείς περισσότερο το ταλέντο της.