Καλή χρονιά σε όλους, με δημιουργία και κάθε επιτυχία. Πάνω από όλα όμως με πολύ gaming και πολλές ώρες καψίματος. Το 2018 προμηνύεται μια χρονιά χορταστική από τα μέχρι τώρα in production games και ένα από τα πιο ενδιαφέροντα είναι το Death Stranding του Hideo Kojima.
Πρόκειται για την πρώτη παραγωγή της Kojima Productions μετά την αποχώρηση της από την Ιαπωνική εταιρία, Konami. Αν και δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα η ημερομηνία κυκλοφορίας, μια δήλωση του Hideo Kojima σε πρόσφατη συνέντευξη του έδωσε ελπίδα σε gamers από όλο τον κόσμο.
Συγκεκριμένα δήλωσε πως η ομάδα του δεν είχε σταματήσει να δουλεύει πάνω στον τίτλο όλο τον προηγούμενο χρόνο και συνεχίζει ενώ ο ίδιος θα ανακοινώσει κάτι ο μέσα στο 2018 που θα εκπλήξει τους πάντες. Ίσως την ημερομηνία κυκλοφορίας, ίσως τον επόμενο τίτλο της ομάδας παραγωγής του, ίσως και τα δύο. Με μια ομάδα λοιπόν να δουλεύει ένα και δυο χρόνια σε έναν τίτλο κι έναν Kojima να δηλώνει πως ετοιμάζει εκπλήξεις για τους fans οι ελπίδες να δούμε το Death Stranding κάπου μέσα στο 2018 είναι πολλές.
Τώρα για το παιχνίδι, πρόκειται για ένα open world game με multiplaying επιλογή αν και δεν έχει ξεκαθαριστεί ο τρόπος. Υπάρχει το στοιχείο του μεταφυσικού κι αυτό φάνηκε από το πρώτο trailer το 2016. Ένας άλλος κόσμος παράλληλος με τον δικό μας όπου ο παίκτης μεταφέρεται όταν πεθαίνει ενώ οι επιλογές του έχουν αντίκτυπο και στην μια αλλά και στην άλλη ζωή. Ο Hideo Kojima έχει αναφέρει πως θέλει να ενώσει την ζωή και τον θάνατο μέσα σε αυτό το παιχνίδι και μένει να δούμε τον τρόπο. Στο παιχνίδι θα συμμετέχουν ο Mads Mikkelsen, ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης Guillermo del Toro και βέβαια ο Norman Reedus που τον είδαμε και στο τέλος του P.T.
Η Sony Interactive Entertainment έχει ποντάρει πολλά στο συγκεκριμένο παιχνίδι και φαίνεται να θέλει να μπει στον χορό του ανταγωνισμού το τρέχον έτος. Αν και η ανάπτυξη είναι δύσκολη για έναν τέτοιο τίτλο, πρόκειται για την επιστροφή του Kojima και της ομάδας του στο προσκήνιο της gaming κοινότητας μετά την ακύρωση του πολλά υποσχόμενου Silent Gills, από το οποίο είχαμε πάρει μια γεύση στο P.T. και ακόμη την αισθανόμαστε. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι ένα teaser game στην ουσία επηρέασε όλα τα horror games από την κυκλοφορία του κι έπειτα, οι προσδοκίες είναι μεγάλες από την συγκεκριμένη ομάδα παραγωγής, τόσο από gamers όσο κι από εταιρίες.
Και κακά τα ψέματα, όπου ανακατεύονται οι εταιρίες και πιέζουν προς το αποτέλεσμα, όσο πιέζουν στην γρήγορη επιτυχία και την εύκολη πώληση, όσο κυνηγούν το κέρδος είναι επίφοβο να σβήσουν. Πλέον μια προχειροδουλειά στο gaming φαίνεται, έχουμε εξελιχθεί. Ας ελπίσουμε πως η Kojima Productions δουλεύει με μεράκι και χωρίς πίεση. Ας μας δώσει το αποτέλεσμα που επιθυμούμε κι ας δοξαστεί μετά όπως της αρμόζει.