Δυο πολύ σημαντικά sequels που ανακοινώθηκαν στα μέσα Νοεμβρίου, προκάλεσαν μεγάλο ενθουσιασμό στο κοινό των action-RPGs: Το Diablo 4 και το Path of Exile II. Θα ήθελα να σταθώ στο δεύτερο γιατί ειλικρινά πιστεύω πως ο κλώνος της Grinding Gear Games τιμά καλύτερα την κληρονομιά των πρώτων δύο Diablo.
Το πρώτο Path of Exile κυκλοφόρησε το 2013, πολύ κοντά με το Diablo III. Σε αντίθεση με τις πανταχού παρούσες χρεώσεις τις Blizzard, το PoE ήταν εντελώς δωρεάν free-to-play on-line action RPG στο οποίο τα χρήματά σου μπορούσαν να σου εξασφαλίσουν μόνο καλλωπιστικά αντικείμενα αλλά σε καμία περίπτωση να σου δώσουν πλεονέκτημα έναντι άλλων παικτών.
Επίσης, το Diablo 3 αισθητικά επέλεγε μία πιο ανάλαφρη προσέγγιση σε σχέση με τους προκατόχους του, τείνοντας προς την ορθόδοξη πλέον αισθητική που καθιέρωσαν τα Warcraft 3 και World of Warcraft με τα χοντροκομμένα πολύγωνα και τα φανταχτερά χρώματα. Στον αντίποδα, το Path of Exile παρέμενε πιστό σε μία πολύ σκοτεινή αισθητική που παράλληλα είχε δικό της χαρακτήρα.
Ο παίκτης μπορούσε να διαλέξει την κλάση χαρακτήρα που προτιμούσε, αρχικά ανάμεσα από Duelist, Marauder, Ranger, Shadow, Templar και Witch που στην ουσία ήταν εφαλτήριο για μία πολύπλοκη διαδικασία δημιουργίας χαρακτήρα. Σε αντίθεση με άλλα RPG, εδώ τα active skills είναι προσδεμένα σε gems που ο παίκτης συνδυάζει με τον εξοπλισμό του. Τα δε passive skills αποτελούν ένα τεράστιο πλέγμα (σε μία λογική πολύ όμοια με αυτή του Final Fantasy 10) στο οποίο ο παίκτης τα ξεκλειδώνει, από διαφορετικό σημείο έναρξης ανάλογα με την κλάση του. Το Path of Exile II υπόσχεται 19 νέες κλάσεις, ανανεώνοντας τις ήδη 19 που έχουν φτάσει τώρα μετά τις διάφορες επεκτάσεις του παιχνιδιού.
1 παιχνίδι 2 ιστορίες
Το σχέδιο της Grinding Gear είναι η ουσιαστική και εκ βαθέων αναμόρφωση του παιχνιδιού ώστε να περιλαμβάνει και το δεύτερο μέρος του σε ένα κοινό «οικοσύστημα». Το Path of Exile θα είναι πέρα από μία ξεχωριστή ιστορία, σε επτά πράξεις, που εκτυλίσσεται 20 χρόνια μετά το τέλος στης πρώτης και μία βελτίωση του παιχνιδιού και σε επίπεδο συστημάτων από τα γραφικά έως τα skills και το γενικό gameplay. Αυτό σημαίνει ότι ο παίκτης θα μπορεί ενδεχομένως να διατηρήσει αντικείμενα από το πρώτο στο δεύτερο παιχνίδι.
Παραμένοντας πιστή στην νοοτροπία της, η Grinding Gear ανακοίνωσε ότι η μετάβαση στο Path of Exile II δεν θα περιλαμβάνει κάποια χρέωση. Άλλωστε αυτή η εταιρία δημιουργήθηκε από λάτρεις του είδους που πολύ απλά ήθελαν να φτιάξουν ένα παιχνίδι σαν αυτά που αγαπούσαν και τα κατάφεραν με το παραπάνω.
Πότε έρχεται?
Σε αυτή την περίπτωση γίνεται αδόκιμο να περιμένουμε σαφή ημερομηνία κυκλοφορίας. Το Path of Exile θα συνεχίσει να ενημερώνεται και να επεκτείνεται κατά τον 3μηνο κύκλο του με υλικό που θα εμφανίζεται και στο δεύτερο παιχνίδι, ώστε κάποια στιγμή προς το τέλος του 2020, να μπει το Path of Exile II σε μια περίοδο open beta.
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το ταξίδι μας στον κόσμο του Wraeclast θα συνεχιστεί με την ίδια ποιότητα που μας παρέχουν οι δημιουργοί του Path of Exile εδώ και τόσα χρόνια. Ευκαιρία λοιπόν για όσους δεν τον επισκέφτηκαν αλλά και για όσους ολοκλήρωσαν την περιπέτειά τους, να γεμίσουν τα σεντούκια τους με τόνους νέο loot στην επόμενη ενσάρκωση ενός πραγματικά τίμιου παιχνιδιου!