Ο πλανήτης εκπέμπει «Auto-SOS»

Πηγή εικόνας: thesrpskatimes.com

Περιβαλλοντική ρύπανση – το κύριο αίτιο καταστροφής αυτού του πλανήτη με την αυτοκινητοβιομηχανία να έχει «βάλει για τα καλά το χεράκι της» στο πέρασμα του χρόνου.

Με αφορμή το πρόσφατο σκάνδαλο στη Γερμανία, φαίνεται να γίνεται η αρχή για μια πιο «πράσινη» αυτοκίνηση στο μέλλον. Αυτό το σκάνδαλο θέλει τις γερμανικές εισαγγελικές αρχές να επιβάλουν πρόστιμο στην Daimler ύψους 870 εκ. ευρώ, για «παραβιάσεις των εποπτικών καθηκόντων της» που σχετίζονται με τις εκπομπές ρύπων συγκεκριμένων πετρελαιοκίνητων μοντέλων της. Πιο συγκεκριμένα, οι εισαγγελικές αρχές της πόλης της Στουτγάρδης διαπίστωσαν ότι η Daimler, η μητρική εταιρεία της Mercedes-Benz, πούλησε περίπου 684.000 οχήματα που δεν συμμορφώθηκαν πλήρως με τους κανονισμούς για τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου.

Μέτρα αντιμετώπισης για τη περιβαλλοντική ρύπανση παίρνει η Γερμανία…

Με τη γερμανική κυβέρνηση να το έχει πάρει πολύ θερμά, έρχεται η ανακοίνωση ότι εγκρίθηκαν κονδύλια 54 δις ευρώ, ώστε να ενισχυθούν στη χώρα οι εναλλακτικές μορφές κινητικότητας. Στόχος αυτών, η περαιτέρω συμμόρφωση στους περιβαλλοντικούς κανονισμούς. Πιο συγκεκριμένα, θέλοντας να ενισχύσει την αγορά του ηλεκτρικού αυτοκίνητου, ανακοίνωσε την παροχή κινήτρων, υπό μορφή εκπτώσεων επί την τιμή πώλησης, στους αγοραστές αυτοκινήτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων που κοστίζουν κάτω από 40.000 ευρώ. Το εν λόγω μέτρο θα τεθεί σε ισχύ το 2023 παράλληλα με τη επιβολή του λεγόμενου «φόρου άνθρακα», ένα μέτρο που επιφέρει αύξηση στην τιμή διάθεσης των υγρών καυσίμων, όπως η βενζίνη και το ντίζελ, περίπου 1 ευρώ ανά γέμισμα του ρεζερβουάρ, με αναμενόμενη αύξηση στα 4-6 ευρώ ανά γέμισμα μέχρι το 2026.

και η Ιταλία…

Βήματα φαίνονται να γίνονται και από τη Ιταλία με την FCA (Fiat Chrysler Automobiles) να συνεργάζεται με την Terna, εγκαινιάζοντας ένα νέο ερευνητικό κέντρο στο Τορίνο, για την εξέλιξη των υπηρεσιών V2G (Vehicle to Grid). Η συνεργασία περιλαμβάνει την κατασκευή ενός πρωτοποριακού εργαστηρίου, με την ονομασία E-mobilityLab. Εκεί θα πραγματοποιηθούν δοκιμές σχετικά με τις δυνατότητες των ηλεκτρικών οχημάτων να ενταχθούν στα συστήματα V2G και τις σχετικές υπηρεσίες που θα πρέπει να αναπτυχθούν, ώστε να γίνει δυνατή και αποδοτική ανταλλαγή ενέργειας ανάμεσα στα οχήματα και το κεντρικό δίκτυο διανομής. Όταν τα οχήματα είναι συνδεδεμένα στο σύστημα, θα ανταλλάσσουν ενέργεια, ανάλογα με τις απαιτήσεις τους, ώστε να διασφαλίζουν τη βέλτιστη χρησιμοποίηση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Διαβάστε επίσης  Ότι χρειάζεται να γνωρίζετε για τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας
Advertising

Advertisements
Ad 14

Ελπιδοφόρα μηνύματα

Άξια προς αναφορά είναι η δήλωση του Herbert Diess, του ομίλου της VW:

«Χρειαζόμαστε μια αλλαγή στο υπάρχον σύστημα που σχετίζεται με την ηλεκτρική κινητικότητα. Το αυτοκίνητο θα χάσει τα αρνητικά χαρακτηριστικά του τα επόμενα χρόνια, θα είναι ήσυχο, ασφαλές και καθαρό. Το πακέτο για το κλίμα που ανακοινώθηκε, περιέχει σημαντικές αποφάσεις για την επέκταση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων»

αλλά και της Καγκελαρίου της Γερμανίας, Angela Merkel, που δήλωσε:

«Δημιουργήσαμε πολλά κίνητρα, ώστε οι άνθρωποι να συμπεριφέρονται με πιο περιβαλλοντικά υπεύθυνο τρόπο. Πιστεύουμε ότι μπορούμε να επιτύχουμε τους στόχους».

Advertising

Πήγες άρθρου:

www.4troxoi.gr

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Ιστορίες προδοσίας στην αρχαιότητα

Ιστορίες προδοσίας στην αρχαιότητα

Όπως λέει και το λαϊκό απόφθεγμα «την προδοσία πολλοί αγάπησαν,
Τρίστραμ Σάντι

Τρίστραμ Σάντι: σουρεαλισμός στα χρόνια της λογικής

Η “αρχή του αποχρώντος λόγου” -η ολοένα υποχώρηση κι εμβάθυνση