Το Αίμα του Σέρτζι Μπελμπέλ στο Altera Pars

Το Αίμα
Το Αίμα

Το τελευταίο διάστημα στο πολυχώρο Altera Pars ανεβαίνει, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η θεατρική παράσταση «Το Αίμα» του Ισπανού θεατρικού συγγραφέα Σέρτζι Μπελμπέλ. Στην παράσταση «Το Αίμα» παίζουν Μίνα Χειμώνα, Πέτρος Νάκος, Αγγελική Κοντού, Ειρήνη Τσιριγώτη, Ανθή Σαββάκη, Παύλος Εμμανουηλίδης. Ενώ η σκηνοθεσία ανήκει στο Πέτρο Νάκο και η μετάφραση στη Μαρία Χατζηεμμανουήλ. «Το Αίμα» του Σέρτζι Μπελμπέλ αποτελεί ένα βαθιά πολιτικό κείμενο.

Μια ιδιόμορφη οικογένεια που δρα στο πλαίσιο μιας μυστηριώδους τρομοκρατικής οργάνωσης, απαγάγει μια καθηγήτρια φιλοσοφίας και σύζυγο ενός βουλευτή ζητώντας λύτρα και απειλώντας να κόβει ένα μέλος του σώματος της κάθε 10 ώρες. Η παρέμβαση της κυβέρνησης, καθυστερεί την πληρωμή, αυξάνοντας την αγωνία της κοινής γνώμης για την τύχη της απαχθείσας. Σ’ ένα παράλληλο χωροχρόνο, ένας άντρας και μια γυναίκα στο πάρκο, δύο αστυνομικοί και μια κρυφή ερωμένη εμπλέκονται απροσδόκητα στην ιστορία.

«Το Αίμα» του Σέρτζι Μπελμπέλ αποτελεί πέρα από μια παράσταση με περιεχόμενο πολιτικού θρίλερ και μια παράσταση με αρκετούς συμβολισμούς. Η παράσταση «Το Αίμα» είναι μια αξιόλογη προσπάθεια για να αναδείξει τη σχέση ενός αγανακτισμένου πολίτη με ένα διεφθαρμένο πολιτικό. Το αίμα, το οποίο χάνεται, θέλει να μας δείξει ότι κανένας δεν διαφέρει από τον άλλον. Όλοι είμαστε ίδιοι. Στη παράσταση «Το Αίμα» θα παρακολουθήσετε ιδιαίτερες, αλλά και ξεχωριστές ερμηνείες από τους ηθοποιούς, που έχουν κάτι να δώσουν στο κοινό τους. Όσον αναφορά την σκηνοθεσία είναι αρκετά προσεγμένη, χωρίς εντάσεις. Οι εναλλαγές μεταξύ των σκηνών είναι γρήγορες. Τα σκηνικά είναι λιτά και αποτελούνται από δυο μέρη. Το ένα επίπεδο συμβολίζει τον χρόνο και τα γεγονότα που συμβαίνουν έξω από το δωμάτιο απαγωγής. Ενώ το άλλο επίπεδο είναι το δωμάτιο της απαγωγής όπου η γυναίκα του πολιτικού βιώνει όλα τα βασανιστήρια.

Η παράσταση «Το Αίμα» του Σέρτζι Μπελμπέλ ανεβαίνει στο Altera Pars κάθε Κυριακή εως Τρίτη μέχρι 30 Απριλίου.

Advertising

Advertisements
Ad 14

Συντελεστές

Κείμενο: Σέρτζι Μπελμπέλ
Μετάφραση: Μαρία Χατζηεμμανουήλ
Σκηνοθεσία: Πέτρος Νάκος
Σκηνικά: Σταύρος Λίτινας
Κοστούμια: Δέσποινα Χειμώνα
Φωτισμοί: Ρίζος Τσιγάρης
Μουσικές Επιλογές: Πέτρος Νάκος – Αγγελική Κοντού
Σύνθεση Ήχων-Πρωτότυπη Μουσική : Γιάννης Ανδρουλακάκης
Επιμέλεια κίνησης ηθοποιών: Έφη Δήμου
Βοηθός σκηνοθέτη: Χρύσα Πασιαλούδη

Παίζουν (με σειρά εμφάνισης): Μίνα Χειμώνα, Πέτρος Νάκος, Αγγελική Κοντού, Ειρήνη Τσιριγώτη, Ανθή Σαββάκη, Παύλος Εμμανουηλίδης

Εισιτήρια: 15 ευρώ

Advertising

Ημέρες-Ώρες: Κυριακή 20:00, Δευτέρα, Τρίτη: 21:00

http://www.alteraparstheater.gr/

 

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…

Θέατρο

Οιδίποδας Τύραννος: Μοίρα ή προσωπική ευθύνη;

Είναι ο άνθρωπος κύριος της μοίρας του ή η πορεία της ζωής του εκπληρώνει ένα…

Θέατρο

Ο ηθοποιός Διονύσης Παπανδρέου θέλει να ζει, όχι απλά να επιβιώνει. Αλλιώς, όλα είναι φακντ-απ!

Από την «Γη της Ελιάς» ως Φίλιππος στην επιβλητική σκηνή του Θεάτρου Άλφα και την…

Θέατρο

Ανδρομέδα – Τέσσερις γυναίκες μιλούν για τις γυναίκες

Η θεατρική ομάδα Ανδρομέδα τολμά να φέρει στη σκηνή θέματα που το μαζικό θέατρο ίσως…

Θέατρο

Ο Γιώργος Σκανδάλης κερνάει διπλό ελληνικό στο Τορόντο

Ο συγγραφέας, σκηνοθέτης και θεατρικός παραγωγός Γιώργος Σκανδάλης, ανήκει στους ανθρώπους που εύχεσαι να γνωρίσεις…

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Η τέχνη ως εργαλείο για την κατανόηση ψυχικών διαταραχών

Η τέχνη λειτουργεί ως εξερευνητής της ψυχής—ειδικά σε διαταραχές όπως

Διάγνωση αυτισμού: Περιορισμένα ενδιαφέροντα vs έλλειψη κοινωνικών δεξιοτήτων

Διάγνωση αυτισμού: Περιορισμένα ενδιαφέροντα vs έλλειψη κοινωνικών δεξιοτήτων Οι επαναλαμβανόμενες