Κριτική για το «Ring» , στην ανανεωμένη σκηνή του «Ιλίσια Βολανάκης»: Μια παράσταση που δεν πρέπει να χάσετε!

 

«Ring» στην ανανεωμένη σκηνή του «Ιλίσια Βολανάκης»: Μια παράσταση που δεν πρέπει να χάσετε!«Ring» στην ανανεωμένη σκηνή του «Ιλίσια Βολανάκης»: Μια παράσταση που δεν πρέπει να χάσετε!

Στα 31 της χρόνια η υποψήφια για βραβείο Μολιέρου (καλύτερο έργο 2014) Λεονόρ Κονφινό σε μια κομεντί διαφορετική από τις άλλες, το Ring , οδηγεί τους πρωταγωνιστές σε ένα προκλητικό κυνηγητό μέσα στην πόλη και το χρόνο. Το γράψιμό της διαθέτει μια δυναμική διαύγεια που αντικατοπτρίζει την σύγχρονη εποχή προκαλώντας σε μεγάλο βαθμό τόσο το γέλιο όσο και τη συγκίνηση. Το έργο της, άπαιχτο ως τώρα στην Ελλάδα, σκηνοθετεί στη σκηνή του Θεάτρου “Ιλίσια Βολανάκης” , ο Θανάσης Τσαλταμπάσης.

Δαχτυλίδι και αρένα.

Πρόκειται  για μία κωμωδία εμπλουτισμένη με έντονα δραματικά στοιχεία, η οποία αφορά τον έρωτα και τις διαμάχες που προκαλούνται  στην αρένα των σχέσεων. 19 σκηνές που εναλλάσσονται μεταξύ τους και 17 διαφορετικοί ρόλοι που ερμηνεύουν με πάθος , ένταση και δραματουργική δεξιοτεχνία οι ηθοποιοί Θανάσης Τσαλταμπάσης και Μαρίνα Καλογήρου. “Ring” , με διττή σημασία : Δαχτυλίδι και αρένα.

«Ring» στην ανανεωμένη σκηνή του «Ιλίσια Βολανάκης»: Μια παράσταση που δεν πρέπει να χάσετε!

Advertising

Advertisements
Ad 14

Μια παράσταση αφιερωμένη στον έρωτα , ξεκινώντας από την εποχή του Αδάμ και της Εύας έως και σήμερα. Γονείς, εραστές, ξένοι, παιδικοί φίλοι, νέοι, γέροι, σύζυγοι, χήρες συναντιούνται στην παλαίστρα με αντίπαλο τόσο το ταίρι τους,  όσο και τον εαυτό τους.

Ο Θανάσης Τσαλταμπάσης και η Μαρίνα Καλογήρου είναι οι πρωταγωνιστές, στην μάχη 17 διαφορετικών ζευγαριών που παλεύουν να ισορροπήσουν το «εγώ» και το «εμείς». Γνωρίζονται , ερωτεύονται ,τσακώνονται ,  παθιάζονται , κρύβονται και φανερώνονται  σε ένα ρινγκ όπου το χιούμορ κυριαρχεί.

Διαβάστε επίσης  Online streaming: «Από την Αντιγόνη στη Μήδεια» του Κώστα Γάκη

«Ring» στην ανανεωμένη σκηνή του «Ιλίσια Βολανάκης»: Μια παράσταση που δεν πρέπει να χάσετε!

Έντονες στιγμές πάθους, έρωτα , θυμού , συγκίνησης χαράς και απογοήτευσης , εναλλάσσονται , σε ένα σκηνικό απλό αλλά λεπτομερώς προσεγμένο και καθόλου στατικό. Ένας καναπές , ένα ψυγείο , μια σιδερώστρα , ένα τραπέζι, αποκτούν το καθένα διαφορετική αξία ανά ιστορία . Το σκηνικό μεταβαίνει από το «τακτοποιημένο» στο «ακατάστατο» σε έναν διάλογο , με την κάθε ιστορία ξεχωριστά, με τον φωτισμό και τη μουσική να  ενδυναμώνουν  περίτεχνα την εναλλαγή των ιστοριών. Η μηδαμινή εναλλαγή στην ενδυμασία των ηθοποιών , ρίχνει το βάρος στην ερμηνεία  τους που με επιτυχία «προσαρμόζει» τον θεατή σε κάθε ιστορία.

Advertising

Η σκηνοθεσία βασίζεται στη γρήγορη εναλλαγή των σκηνών κρατώντας τον θεατή σε εγρήγορση, με ενδιάμεσες, μικρές, μουσικοχορευτικές ανάσες, που βοηθούν σε μία ομαλή μετάβαση από τη μία ιστορία στη άλλη. Μια προσεγμένη χορογραφία, αέναη, σε άμεση επαφή με τον λόγο, ο οποίος σχεδόν καταιγιστικός με ατάκες που προκαλούν γέλιο , χαμόγελο, συγκίνηση αλλά και δάκρυα σε έναν συνδυασμό , που είναι ακριβώς αυτό που κάνει την παράσταση τόσο μοναδική.

Ο Θανάσης Τσαλταμπάσης στους αντρικούς χαρακτήρες της παράστασης. Πληθωρικά κινητικός και εκφραστικός με αστείρευτη ενέργεια μέχρι τέλους, ενισχύει με το ταλέντο του κάθε κωμική ατάκα, επιβεβαιώνοντας τον λόγο που θεωρείται ένας από τους καλύτερους κωμικούς της γενιάς του, χωρίς να υστερεί καθόλου στις δραματικές νότες του έργου. Η Μαρίνα Καλογήρου στους γυναικείους ρόλους αντίστοιχα, μεταφέρει το δυναμικό γυναικείο ταμπεραμέντο της σε κάθε κομμάτι του έργου. Άκρως γοητευτική, χωρίς να το επιδιώκει και να προκαλεί σκηνικά, με καταπληκτική κίνηση και δυναμισμό που έλκει αβίαστα τα βλέμματα των θεατών. Ο συνδυασμός τους εκρηκτικός ,με την χημεία τους να απογειώνει κάθε πτυχή του έργου.

Διαβάστε επίσης  «Επιθυμίες» του Στέλιου Καλαθά και της ομάδας «+αίσθημα»

«Ring» στην ανανεωμένη σκηνή του «Ιλίσια Βολανάκης»: Μια παράσταση που δεν πρέπει να χάσετε!

Τέλος , η συγγραφέας  επιθυμεί οι θεατές που θα βγουν από το θέατρο να νιώσουν αυτό το σφίξιμο στο στομάχι, που δημιουργεί η συνειδητοποίηση ότι τελικά το μόνο που χρειάζεται στις σχέσεις μας είναι να θεραπεύουμε γρήγορα τις πληγές μας και να προχωράμε μπροστά, αφού στην ουσία ο έρωτας είναι αυτός που πάντα βγαίνει κερδισμένος .  Στο θέατρο «Ιλίσια Βολανάκης», ο σύγχρονος χαρακτήρας των ιστοριών και η πετυχημένη απόδοση τους , οδηγούν ακριβώς σε αυτόν το στόχο.

Advertising

Αδιαμφισβήτητα, μία παράσταση που δεν πρέπει να χάσετε !

Συντελεστές:

Σκηνοθεσία: Θανάσης Τσαλταμπάσης
Μετάφραση: Αντώνης Γαλέος
Κίνηση: Φρόσω Κορρού
Καλλιτεχνική Επιμέλεια: Δημήτρης Κουρούμπαλης – Φρόσω Κορρού
Σκηνικά – Κοστούμια: Κέννυ ΜακΛέλλαν
Μουσική: Κώστας Ξενόπουλος
Σχεδιασμός φωτισμών: Νίκος Βλασόπουλος
Βοηθός σκηνοθέτη: Ηλεάνα Μπάλλα
Φωτογραφίες – Αφίσα – Video: Andrej Dutina
Παραγωγή: Παναγιώτα Παρασκευοπούλου-Κώστας Ξενόπουλος
Καλλιτεχνική διεύθυνση: Θανάσης Τσαλταμπάσης
Προβολή- Επικοινωνία: BrainCo S.A.

Παίζουν: Μαρίνα Καλογήρου, Θανάσης Τσαλταμπάσης

Advertising

Έναρξη: 13 Απριλίου 2016 21:15

Ώρες και ημέρες παραστάσεων:

Τελευταία παράσταση: Σάββατο, 28 Μαΐου 2016

Τιμή εισιτηρίου: Κανονικό 15 ευρώ,

Advertising

Νεανικό – φοιτητικό – συνταξιούχων 12 ευρώ,
Ανέργων 8 Ευρώ

ΕΙσιτήρια:

Η προπώληση εισιτηρίων έχει ξεκινήσει στα ταμεία του θεάτρου και την Ticket Service.
Τα ταμεία του θεάτρου είναι ανοιχτά κάθε μέρα και Σαββατοκύριακο από τις 09.30-21.30.

Θέατρο «Ιλίσια Βολανάκης»

Advertising

Παπαδιαμαντοπούλου 4, Ιλίσια, τηλέφωνο 210 7223010

Διαβάστε επίσης  IMDb: Οι καλύτερες Χριστουγεννιάτικες ιστορίες

Η Μαργαρίτα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Έδεσσα. Είναι Αρχιτέκτονας Μηχανικός και εργάζεται στην Αθήνα. Παθιάζεται με την Αρχιτεκτονική και τις τέχνες γενικότερα. Εκτονώνεται μέσω του Χορού και του Θεάτρου και λατρεύει να "μαθαίνει" περισσότερα και περισσότερα και περισσότερα...Χειρότεροι εχθροί της τα όρια και ο χρόνος.

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

horror remakes

Τέσσερα «horror remakes» που «άγγιξαν» τη σπουδαιότητα των αυθεντικών τους

Η συνήθης ανησυχία των πιστών και αμετάκλητων φαν του κλασικού

Κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο και ανατομία εγκεφάλου

Tο παρόν άρθρο Γνωρίζουμε ότι οι γνωστικές ικανότητες και οι