«Η Σαμάνθα και ο Μαξ στον βυθό της Ασφάλτου»: Δυο νέοι μας μιλούν για τις ζωές στο Πολυχώρο Vault

Το 1996, ο Άκης Δήμου γράφει το θεατρικό έργο «Η Σαμάνθα και ο Μαξ στον βυθό της ασφάλτου». Τη σεζόν 2005-2006, η παράσταση ανεβαίνει για πρώτη φορά στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν. Σκηνοθέτης είναι ο Θεόδωρος Γράμψας και τους ομώνυμους ρόλους ερμηνεύουν η Γιάννα Κανελλοπούλου και ο Θοδωρής Αντωνιάδης. 14 χρόνια μετά, η παράσταση «Η Σαμάνθα και ο Μαξ στον βυθό της ασφάλτου» ανεβαίνει ξανά, με τον Θοδωρή Αντωνιάδη αυτή τη φορά στον ρόλο του σκηνοθέτη, στον Πολυχώρο Vault, μέχρι τις 16/2.

Ήδη με την είσοδό του στον χώρο, ο θεατής παρασύρεται σε έναν άλλο κόσμο, χάρη στα  σκηνικά της Ανδρομάχης Αρβανίτη. Στο εγκαταλελειμμένο εκείνο λούνα παρκ, όπου συναντιούνται οι δύο ήρωες ένα βράδυ, έχοντας αποφασίσει να δραπετεύσουν από την καθημερινότητά τους, από την ίδια τους τη ζωή. Οι ήχοι του λούνα παρκ και του δρόμου, σε συνδυασμό με τη μικρή σχετικά αίθουσα του Vault, κάνουν τον θεατή να βιώνει ακόμα πιο έντονα αυτή την εμπειρία. Να νιώθει κομμάτι της ίδιας της παράστασης.

Η Σαμάνθα και ο Μαξ μοιράζονται τις σκέψεις τους, τα όνειρά τους, τις απογοητεύσεις τους από τη ζωή αλλά και τους δικούς τους ανθρώπους, που απέτυχαν να τους στηρίξουν. Ξεδιπλώνουν μπροστά στον θεατή μια νοσηρή πραγματικότητα, που υπάρχει γύρω μας, αλλά δεν την αντιλαμβανόμαστε πάντα. Ούτε αυτήν, ούτε τα θύματά της. Αρχίζουν να παίζουν ένα ιδιότυπο παιχνίδι ρόλων, προσπαθώντας να εκφράσουν τον πραγματικό τους εαυτό. Συχνά σκληροί και αυτοσαρκαστικοί, «μεγάλοι», αποκαλύπτουν –άθελά τους ίσως- ότι αυτό που πραγματικά λαχταρούν είναι πάνω απ’ όλα η τρυφερότητα και η αγάπη.

Advertising

Advertisements
Ad 14

Η Σαμάνθα και ο Μαξ στον βυθό της ασφάλτου

 

Οι δύο ηθοποιοί, Εύη Τσάφου και Πάρις Σκαρτσολιάς, είναι εξαιρετικοί στους ρόλους τους. Ζωντανεύουν μπροστά στα μάτια μας τους δύο ήρωές τους. Μας παρασύρουν με την ενέργειά τους και κατορθώνουν να περάσουν στον θεατή ολόκληρη την γκάμα των συναισθημάτων της Σαμάνθα και του Μαξ. Ονειρεύεσαι μαζί τους, γελάς μαζί τους, πονάς μαζί τους. Είναι απόλυτα πειστικοί στον ρόλο δύο νέων που προσπαθούν να ξεφύγουν από την πραγματικότητά τους. Σίγουρα θα μας απασχολήσουν στο μέλλον.

Τις ερμηνείες φυσικά στηρίζει και συμπληρώνει η φρέσκια, ευφάνταστη, σχεδόν κινηματογραφική σκηνοθεσία του Θοδωρή Αντωνιάδη. Κατάφερε να καθοδηγήσει με ακρίβεια τους ηθοποιούς του και να δημιουργήσει ένα όμορφο και σκοτεινό παραμύθι επί σκηνής. Στα συν η πολύ εύστοχη μουσική επένδυση και ο φωτισμός της παράστασης.  Συνολικά, «Η Σαμάνθα κι ο Μαξ στον βυθό της ασφάλτου» είναι μια παράσταση που συγκινεί, που έχει πολλά να πει, και είναι γεμάτη ενέργεια και ταλέντο.

Η παράσταση είναι ακατάλληλη για ανηλίκους κάτω των 16 ετών.

Advertising

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…

Θέατρο

Οιδίποδας Τύραννος: Μοίρα ή προσωπική ευθύνη;

Είναι ο άνθρωπος κύριος της μοίρας του ή η πορεία της ζωής του εκπληρώνει ένα…

Θέατρο

Ο ηθοποιός Διονύσης Παπανδρέου θέλει να ζει, όχι απλά να επιβιώνει. Αλλιώς, όλα είναι φακντ-απ!

Από την «Γη της Ελιάς» ως Φίλιππος στην επιβλητική σκηνή του Θεάτρου Άλφα και την…

Θέατρο

Ανδρομέδα – Τέσσερις γυναίκες μιλούν για τις γυναίκες

Η θεατρική ομάδα Ανδρομέδα τολμά να φέρει στη σκηνή θέματα που το μαζικό θέατρο ίσως…

Θέατρο

Ο Γιώργος Σκανδάλης κερνάει διπλό ελληνικό στο Τορόντο

Ο συγγραφέας, σκηνοθέτης και θεατρικός παραγωγός Γιώργος Σκανδάλης, ανήκει στους ανθρώπους που εύχεσαι να γνωρίσεις…

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Διάγνωση αυτισμού: Περιορισμένα ενδιαφέροντα vs έλλειψη κοινωνικών δεξιοτήτων

Διάγνωση αυτισμού: Περιορισμένα ενδιαφέροντα vs έλλειψη κοινωνικών δεξιοτήτων Οι επαναλαμβανόμενες

Misericordia: Μια βόμβα κάτω από το τραπέζι

Ο Alain Guiraudie δεν είναι ένας τυχαίος σκηνοθέτης στη σύγχρονη