Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Αριθμός διαγνωσμένων και μη διαγνωσμένων ατόμων με αυτισμό

Πηγή εικόνας: Αριθμός διαγνωσμένων και μη διαγνωσμένων αυτιστικών ατόμων

Το παρόν άρθρο, με τίτλο Αριθμός διαγνωσμένων και μη διαγνωσμένων ατόμων με αυτισμό, θα παρουσιάσει τα ευρήματα μίας πρόσφατης πλυθησμιακής μελέτης στην Αγγλία η οποία διερεύνησε την υποδιάγνωση στον αυτισμό.

Ο αυτισμός θεωρείται εδώ και καιρό ως παιδιατρική διαταραχή το οποίο σημαίνει ότι πολλοί αυτιστικοί ενήλικες έχασαν τη διάγνωση ως παιδιά, όταν ο αυτισμός ήταν ελάχιστα γνωστός.

Η O’Nions και οι συνεργάτες της (2023) εκτίμησαν τον αριθμό των διαγνωσμένων και μη διαγνωσμένων αυτιστικών ατόμων στην Αγγλία και εξέτασαν πώς τα ποσοστά της διάγνωσης διέφεραν ανάλογα με τους κοινωνικο-δημογραφικούς παράγοντες.

Ευρήματα

Αυτή η μελέτη είναι η πρώτη που εκτίμησε την υποδιάγνωση του αυτισμού, χρησιμοποιώντας δεδομένα από την πρωτοβάθμια περίθαλψη στην Αγγλία για περισσότερα από 5 εκατομμύρια άτομα –ένα κρίσιμο ερώτημα δεδομένου του βασικού ρόλου της διάγνωσης στην παροχή υπηρεσιών υγείας και κοινωνικών υπηρεσιών σε αυτιστικά άτομα.

Τα ευρήματα δείχνουν τα υψηλά επίπεδα υποδιάγνωσης του αυτισμού, ιδιαίτερα στις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες. Οι ερευνητές εκτιμούν έναν αριθμό μεταξύ 150,000 και 500,000 ατόμων ηλικίας 20-49 ετών και έναν αριθμό μεταξύ 250,000 και 600,000 ατόμων ηλικίας 50+ στην Αγγλία μπορεί να έχουν αυτισμό, αλλά δεν έχουν λάβει τη διάγνωση του αυτισμού.

Συγκεκριμένα:
  • Τα ποσοστά του διαγνωσμένου αυτισμού στα παιδιά και τους νέους ήταν πολύ υψηλότερα από ό,τι στους ενήλικες και στους ηλικιωμένους ενήλικες (70+).
  • Από το 2018, το 2,94% των ατόμων ηλικίας 10 έως 14 ετών είχαν λάβει τη διάγνωση του αυτισμού (1 στους 34), έναντι 0,02% ηλικίας 70+ (1 στους 6,000).
  • Από το 2018, 463,500 άτομα (0,82% του αγγλικού πληθυσμού) μπορεί να έχουν διαγνωστεί με αυτισμό, και μεταξύ 435,700 και 1,197,300 μπορεί να είναι αδιάγνωστα άτομα με αυτισμό (59–72% των αυτιστικών ατόμων, 0,77%–2,12% του αγγλικού πληθυσμού).
  • Οι ανισότητες οι οποίες σχετίζονται με την ηλικία ήταν επίσης εμφανείς στις νέες διαγνώσεις.
  • Πράγματι, περίπου 1 στα 250 παιδιά ηλικίας 5 έως 9 ετών είχαν μια πρόσφατα καταγεγραμμένη διάγνωση αυτισμού το 2018, έναντι περίπου 1 στα 4,000 άτομα ηλικίας 20 έως 49 ετών και περίπου 1 στα 18,000 άτομα ηλικίας 50+ ετών. 

Πηγή εικόνας: Εκτιμώμενος αριθμός ατόμων που έχουν διαγνωστεί με αυτισμό, καθώς και εκτιμήσεις του άνω και του κάτω ορίου της πραγματικής συχνότητας εμφάνισης του αυτισμού στην Αγγλία για (Α) τους άνδρες και (Β) τις γυναίκες

Συμπεράσματα

Οι σημαντικές διαφορές οι οποίες σχετίζονται με την ηλικία στα ποσοστά των ατόμων που έχουν διαγνωστεί με αυτισμό υποδηλώνουν την επείγουσα ανάγκη βελτίωσης της πρόσβασης στις διαγνωστικές υπηρεσίες αυτισμού των ενηλίκων.

Βιβλιογραφία

O’Nions, E., Petersen, I., Buckman, J. E. J., Charlton, R., Cooper, C., Corbett, A., Happé, F., Manthorpe, J., Richards, M., Saunders, R., Zanker, C., Mandy, W., & Stott, J. (2023). Autism in England: assessing underdiagnosis in a population-based cohort study of prospectively collected primary care data. The Lancet regional health. Europe29, 100626. https://doi.org/10.1016/j.lanepe.2023.100626

Σπούδασα Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης (2008) και ολοκλήρωσα μεταπτυχιακό πρόγραμμα ειδίκευσης στην Ανάπτυξη του Παιδιού στο Τμήμα Ψυχολογίας και Ανθρώπινης Ανάπτυξης του Πανεπιστημιακού Κολλεγίου του Λονδίνου (2012). Το 2014, ξεκίνησα διδακτορικές σπουδές στο Πανεπιστημιακό Κολλέγιο του Λονδίνου. Τον Δεκέμβριο του 2018, υπερασπίστηκα επιτυχώς τη διατριβή μου με τίτλο (στην ελληνική γλώσσα): Η διερεύνηση της οργάνωσης του λεξιλογίου σε παιδιά που μιλούν Ελληνικά με δυσκολίες στη γλώσσα και τον αλφαβητισμό. Η διδακτορική διατριβή μπορεί να βρεθεί εδώ: https://discovery-pp.ucl.ac.uk/id/eprint/10077333/

Περισσότερα από τη στήλη: Ειδική Αγωγή

Ειδική Αγωγή

Αισθητηριακή Ολοκλήρωση: Θεωρητικό Πλαίσιο και Εφαρμογές

Το παρόν άρθρο, με τίτλο, Αισθητηριακή Ολοκλήρωση: Θεωρητικό Πλαίσιο και Εφαρμογές, παρουσιάζει τις βασικές αρχές…

Ειδική Αγωγή

Πολλαπλή νοημοσύνη: Από τη θεωρία στην εκπαιδευτική πράξη

Σε αυτό το άρθρο, με τίτλο Πολλαπλή νοημοσύνη: Από τη θεωρία στην εκπαιδευτική πράξη, περιγράφω…

Ειδική Αγωγή

Περιβαλλοντικοί παράγοντες στις νευροαναπτυξιακές διαταραχές

Το παρόν άρθρο, με τίτλο Περιβαλλοντικοί παράγοντες στις νευροαναπτυξιακές διαταραχές, θα περιγράψει μια σειρά παραγόντων…

Ειδική Αγωγή

Η διαταραχή κινητικού συντονισμού στη ζωή του παιδιού

Σε αυτό το άρθρο, θα ασχοληθώ με τη διαταραχή κινητικού συντονισμού και τον τρόπο με…

Ειδική Αγωγή

Συντακτικό και Μνήμη Εργασίας στα Παιδιά με ΑΓΔ

Πηγή εικόνας: Συντακτικό και Μνήμη Εργασίας στα Παιδιά με ΑΓΔ Η Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή (ΑΓΔ) αποτελεί…

Ειδική Αγωγή

Τρόποι επικοινωνίας του παιδιού και ο ρόλος των εκπαιδευτικών

«Το παιδί το οποίο νιώθει ότι το ακούν, μαθαίνει καλύτερα» Cozolino, 2020 Σε αυτό το…

Ειδική Αγωγή

Ακουστική επεξεργασία στην παιδική ηλικία: Τεχνολογικές προσεγγίσεις

Σε αυτό το άρθρο, με τίτλο Ακουστική επεξεργασία στην παιδική ηλικία: Τεχνολογικές προσεγγίσεις, προσεγγίζω το…