Η αποτελεσματική επικοινωνία κλειδί για μια επιτυχημένη επιχείρηση

5 σημεία για αποτελεσματική επικοινωνία

Η αποτελεσματική επικοινωνία στην καθημερινότητα μιας επιχείρησης μπορεί να την κάνει πιο κερδοφόρα. Η δημιουργία προϊόντων, η αποδοτική παροχή υπηρεσιών, η επιτυχημένη ενεργή απασχόληση των υπαλλήλων με τους πελάτες πραγματοποιούνται μέσα από ανοιχτές διόδους επικοινωνίας.

Μια γυναίκα που έχει απασχολήσει την τελευταία δεκαετία την Αμερική μέσα από το ρόλο της πρώτης κυρίας, η Μισέλ Ομπάμα, δείχνει πόσο αν και η θέση της θα μπορούσε να ήταν στο παρασκήνιο προτίμησε να την χρησιμοποιήσει. Στόχος της οι αλλαγές στη ζωή των Αμερικανών και όπλο της η στοχευμένη επικοινωνιακή στρατηγική της.

Αν μελετήσουμε την κάθε ομιλία της πρώην πρώτης κυρίας της Αμερικής θα δούμε ποια σημεία μπορούν να μας βοηθήσουν στον επιχειρηματικό κόσμο:

Advertising

Advertisements
Ad 14
  1. Μιλάει πάντα με ευθύτητα. Αποφεύγει τις μακροσκελείς εισαγωγές και κεντρίζει το ενδιαφέρων όσων την ακούν γιατί διαλέγει προσεκτικά τι θα πει με τρόπο που φαίνεται φυσικός και αβίαστος.
  2. Ενδιαφέρεται σθεναρά για τον σκοπό της ομιλίας της. Το κάθε θέμα της δεν είναι ένα σημείο μιας ατζέντας που της δόθηκε. Καταπιάνεται με ό,τι θεωρεί άξιο της προσοχής της, και προωθεί ιδέες και εγχειρήματα για το κοινό καλό. Με αυτόν τον τρόπο κερδίζει την εμπιστοσύνη των ακροατριών και ακροατών της. Δεν προσπαθεί να πείσει. Εξηγεί γιατί ενδιαφέρεται.
  3. Δίνει το κεντρικό θέμα στην αρχή του λόγου της. Εστιάζει στην ουσία των όσων θέλει να πει και πιάνει το κοινό της στις πρώτες λέξεις. ‘Ετσι συνεχίζει να υποστηρίζει σε κάθε της φράση την ιδέα που πρωτοπαρουσίασε. 
  4. ‘Εχει ερευνήσει το θέμα της πριν το παρουσιάσει. Συνήθως κάνει μια εισαγωγή που βασίζεται σε στατιστικά στοιχεία. Δικηγόρος η ίδια, αξιοποιεί τα αποτελέσματα ερευνών και πείθει για την αλήθεια των όσων υποστηρίζει.
  5. Προσωπικά παραδείγματα ζωντανεύουν τον λόγο της και κάνει πιο οικείο το θέμα στο ευρύ κοινό. Κάθε της λόγος αναφέρεται στην οικογένειά της και πώς εκείνη διαχειρίζεται καταστάσεις. Παρουσιάζεται σαν μια μέση Αμερικανίδα πολίτης, με ανησυχίες που γνωρίζει πώς ο ρόλος της είναι προσωρινός. Ξέρει ότι είναι μια πολίτης που της δόθηκε η ευκαιρία να κάνει κάτι περισσότερο για τα θέματα που την απασχολούν.
  6. Ερωτήσεις στον συνομιλητή της προς διευκρίνηση δείχνουν έναν άνθρωπο που τον ενδιαφέρει ο διάλογος περισσότερο από το να μιλήσει για να μιλήσει. Θέλει να μάθει τι πιστεύουν οι άλλοι και πώς μπορεί ένα θέμα να πάρει άλλη τροπή. Πώς μπορούν να αναμειχθούν περισσότεροι άνθρωποι στους σκοπούς που πιστεύει. Δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο κανάλια ανοιχτής επικοινωνίας που θα συνεχίσουν στο πέρας της ομιλίας της.

 

 

Μέσα από το προσωπικό μου ταξίδι συνέλεξα διαφορετικού είδους εμπειρίες. Εχω εργαστεί και ως υπάλληλος και στην δική μου επιχείρηση. Πάντα όμως με ακολουθούσε το πάθος για το πως χτίζεται η προσωπική και επαγγελματική ευρωστία. Στόχος μέσα από τα άρθρα μου είναι να πάρετε το έναυσμα για να συνεχίσετε να εξελίσεστε. Γιατί κάθε επιχείρηση αναπτύσσεται όταν αναπτύσσονται και οι άνθρωποί της.

Περισσότερα από τη στήλη: Επιχειρηματικότητα

Επιχειρηματικότητα

Ralph Lauren: Ταξίδι στον κόσμο της μόδας

    Ο Ralph Lauren είναι ένα όνομα που συνδέεται με τον κόσμο της μόδας…

Επιχειρηματικότητα

Ris Project καφέ για σκύλους στο Παγκράτι!

Ris Project καφέ για σκύλους στο Παγκράτι! Το πρώτο καφέ για σκύλους άνοιξε στο Παγκράτι…

Επιχειρηματικότητα

Μάρκετινγκ: Η σκοτεινή του πλευρά

« Μάρκετινγκ είναι η δραστηριότητα για τη δημιουργία, την επικοινωνία, την παράδοση, και την ανταλλαγή…

Επιχειρηματικότητα

Η ψηφιοποίηση και τα νέα οικονομικά δεδομένα

Η ψηφιοποίηση του κόσμου στον οποίο ζούμε είχε αρχίσει να συμβαίνει την τελευταία δεκαετία, όταν…

Επιχειρηματικότητα

3o ThinkBiz Academy: Πες ναι στο πιο νεανικό πολυσυνέδριο επιχειρηματικότητας!

Το 3o ThinkBiz Academy έρχεται 3 φορές καλύτερο και σε περιμένει! Είσαι νέος και σε…

Επιχειρηματικότητα

Black Friday ημέρα αγορών

Black Friday, τα τρία τελευταία χρόνια όλοι μας έχουμε προσθέσει στον ημερολογιακό μας χάρτη την μεγάλη…

Επιχειρηματικότητα

Επιχειρηματική Καινοτομία

Η επιχειρηματική καινοτομία λαμβάνει σπουδαίο και σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη μίας εταιρείας. Οι περισσότερες επιχειρήσεις…