Χιούμορ: απαραίτητο συστατικό στην αποτελεσματική επικοινωνία

Πώς το χιούμορ διευκολύνει την επικοινωνία

Και είσαστε έτοιμες/οι να αρχίσετε να μιλάτε για μια επικείμενη επιχειρηματική συμφωνία. Όλα τα χαμόγελα είναι παγωμένα και αισθάνεστε λίγο άβολα. Ξαφνικά ακούγεται ένα χιουμοριστικό σχόλιο και όλα γίνονται ως δια μαγείας πιο εύκολα. Το χιούμορ φαίνεται να κάνει τους ανθρώπους πιο προσιτούς και συνεργάσιμους. «Λύνει» την οποιαδήποτε αμηχανία και η/ο επιχειρηματίας έρχεται πιο κοντά σε μια ομάδα που θέλει πραγματικά να πετύχει. Σε στιγμές δυσκολίας το χιούμορ αποφορτίζει την ατμόσφαιρα και δίνει νέα δύναμη στην ομάδα.

Η Μαρία Μπακοδήμου είναι γνωστή για το χιουμορ της ως το όπλο της για να δένει τις ομάδες με τις οποίες συνεργάζεται. Στο επιχειρηματικό της εγχείρημα MaryMaryShop βλέπουμε ένα φρέσκο κορίτσι να έχει το χαμόγελό της φορώντας τις δημιουργίες της. Και σκεφτόμαστε πόσο θα διασκεδάζει η ομάδα της ενώ εργάζεται.

Η ίδια έχει τελειώσει το Οικονομικό Τμήμα της Νομικής Θεσσαλονίκης, αλλά την κέρδισε ο χώρος της ψυχαγωγίας. Έστησε το προσωπικό της branding  με το να κάνει έξυπνο χιούμορ, και να περνάει καλά. Αυτήν την φιλοσοφία την περνάει και στην επιχείρησή της δημιουργώντας την εντύπωση  ότι τα προϊόντα που προτιμάει κάνει τις γυναίκες να αισθάνονται θετική δύναμη. Και όλα αυτά χρησιμοποιώντας το χιούμορ.

Advertising

Advertisements
Ad 14

Τι κάνουμε αν δεν το έχουμε έμφυτο;

  • Επικεντρωθείτε σε σκέψεις που μπορούν να ξαφνιάσουν το κοινό και να περιγράψουν μια αληθινή κατάσταση.
  • Χρησιμοποιήστε χιούμορ σχετικό με την κατάσταση στην οποία βρίσκεστε. Τι ακριβώς θέλετε να πετύχετε;
  • Παρακολουθήστε ποια πράγματα σας κάνουν να γελάτε. Πολλές φορές γελάμε με τις ατάκες των μικρών παιδιών γιατί με πολύ έξυπνο τρόπο δίνουν διαφορετικές διαστάσεις σε κάτι που μας προβληματίζει. Αυτή είναι μια σπουδαία τακτική να υιοθετήσουμε.
  • Στο βιβλίο The Humor Code, ο Peter McGraw, καθηγητής μάρκετινγκ και ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Bouldere του Κολοράντο και ο δημοσιογράφος , Joel Warner έπειτα από εκτενή έρευνα καταλήγουν στο εξής: Προκαλείς γέλιο όταν μιλάς για κάτι που είναι λάθος, αμφισβητήσιμο ή ακόμα και απειλητικό αλλά παράλληλα μοιάζει να είναι «εντάξει, αποδεχτό ή ασφαλές».

Ο ψυχολόγος και φιλόσοφος William James, είπε: «Η κοινή λογική και το χιούμορ είναι το ίδιο πράγμα, που κινείται με διαφορετική ταχύτητα. Μια δόση χιούμορ είναι κοινή λογική που χορεύει.»

Μέσα από το προσωπικό μου ταξίδι συνέλεξα διαφορετικού είδους εμπειρίες. Εχω εργαστεί και ως υπάλληλος και στην δική μου επιχείρηση. Πάντα όμως με ακολουθούσε το πάθος για το πως χτίζεται η προσωπική και επαγγελματική ευρωστία. Στόχος μέσα από τα άρθρα μου είναι να πάρετε το έναυσμα για να συνεχίσετε να εξελίσεστε. Γιατί κάθε επιχείρηση αναπτύσσεται όταν αναπτύσσονται και οι άνθρωποί της.

Περισσότερα από τη στήλη: Επιχειρηματικότητα

Επιχειρηματικότητα

Ralph Lauren: Ταξίδι στον κόσμο της μόδας

    Ο Ralph Lauren είναι ένα όνομα που συνδέεται με τον κόσμο της μόδας…

Επιχειρηματικότητα

Ris Project καφέ για σκύλους στο Παγκράτι!

Ris Project καφέ για σκύλους στο Παγκράτι! Το πρώτο καφέ για σκύλους άνοιξε στο Παγκράτι…

Επιχειρηματικότητα

Μάρκετινγκ: Η σκοτεινή του πλευρά

« Μάρκετινγκ είναι η δραστηριότητα για τη δημιουργία, την επικοινωνία, την παράδοση, και την ανταλλαγή…

Επιχειρηματικότητα

Η ψηφιοποίηση και τα νέα οικονομικά δεδομένα

Η ψηφιοποίηση του κόσμου στον οποίο ζούμε είχε αρχίσει να συμβαίνει την τελευταία δεκαετία, όταν…

Επιχειρηματικότητα

3o ThinkBiz Academy: Πες ναι στο πιο νεανικό πολυσυνέδριο επιχειρηματικότητας!

Το 3o ThinkBiz Academy έρχεται 3 φορές καλύτερο και σε περιμένει! Είσαι νέος και σε…

Επιχειρηματικότητα

Black Friday ημέρα αγορών

Black Friday, τα τρία τελευταία χρόνια όλοι μας έχουμε προσθέσει στον ημερολογιακό μας χάρτη την μεγάλη…

Επιχειρηματικότητα

Επιχειρηματική Καινοτομία

Η επιχειρηματική καινοτομία λαμβάνει σπουδαίο και σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη μίας εταιρείας. Οι περισσότερες επιχειρήσεις…