Ένα παραμυθένιο ημερολόγιο για το 2018

Ένα παραμυθένιο ημερολόγιο για το 2018. Η 45η έκδοση του ημερολογίου της Pirelli για το 2018 φιλοξενεί την “Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων”. Η δημιουργία βασίστηκε στο έργο του αναγνωρισμένου φωτογράφου Tim Walker, ενώ τον σχεδιασμό επιμελήθηκε ο δημιουργός-σχεδιαστής για το περιοδικό Vogue, Eduard Enninful.

παραμυθένιο ημερολόγιο για το 2018

Η φετινή δημιουργία του ημερολογίου έχει να καταδείξει τη διαφορετικότητα ως κύριο μήνυμα. Η αποστροφή προς τον ρατσισμό και η ανεκτικότητα ήταν οι ιδέες-πηγές. Απ’ αυτές εμπνεύστηκαν οι δημιουργοί για τον σχεδιασμό του ημερολογίου της Pirelli. Έτσι, μια τόσο απλή ιδέα μεταμορφώθηκε σε κάτι το ξεχωριστό και σίγουρα εντελώς παραμυθένιο. Ταυτόχρονα είναι συνδεδεμένο άμεσα με το κλίμα των γιορτών.

Οικουμενική υποστήριξη και στρατολόγηση

Η υποστήριξη του ημερολογίου ήταν τεράστια, καθώς άνθρωποι από τον χώρο των τεχνών και του modeling προσφέρθηκαν να συνδράμουν στην προσπάθεια. Ηθοποιοί, μοντέλα, σκηνογράφοι, φωτογράφοι, σχεδιαστές, έδωσαν κάθε τι από το ταλέντο τους. ‘Ενα ολοκληρωτικό πανόραμα της ιστορίας ξεδιπλώνεται μέσα στις σελίδες του ημερολογίου. Αυτή, η κατά τα άλλα “χιλιοειπωμένη” Αλίκη, παρουσιάζεται ως κάτι το διαφορετικό. Μέσα από τη συμμετοχή ηρώων και χαρακτήρων της μαύρης φυλής μεταδίδεται έμμεσα το κοινωνικό μήνυμα.

Advertising

Advertisements
Ad 14

παραμυθένιο ημερολόγιο για το 2018

παραμυθένιο ημερολόγιο για το 2018

παραμυθένιο ημερολόγιο για το 2018

Τα παρεπόμενα και οι δηλώσεις

Ο υποψήφιος δύο φορές για Όσκαρ ηθοποιός, Djimon Hounsou, αποκάλυψε ότι πριν γίνει ηθοποιός προσπάθησε να κάνει καριέρα στον χώρο του modeling. Δεν ήταν λίγες οι φορές που άκουσε σχόλια περί πλαστικής στη μύτη ή και αλλαγής στο χρώμα του δέρματός του. “Για έναν ανερχόμενο νεαρό τέτοια σχόλια μειώνουν την αυτοπεποίθηση και προκαλούν απογοήτευση”, δήλωσε ο Hounsou. “Μοιάζει σχιζοφρενικό το να προσπαθείς να μοιάσεις μ’ έναν λευκό άνθρωπο. Ο χώρος της μόδας είναι ο χειρότερος σε τέτοιου είδους ρατσιστικά μηνύματα”, συνέχισε.

Advertising

παραμυθένιο ημερολόγιο για το 2018

Ο Hounsou πρωταγωνιστεί στο ημερολόγιο ως “Βασιλιάς της Κούπας” και δηλώνει ότι ο γιος του ποτέ δεν μεγάλωσε βλέποντας κάποιον έγχρωμο υπερήρωα. Έτσι, μέσα απ’ αυτήν την προσπάθεια είναι σαν να συμμετέχει ο ίδιος σε μια τέτοια περιπέτεια με αλλαγμένους τους τυπικούς όρους.

Από τη μεριά της, το πολυδιαφημισμένο μοντέλο Naomi Campbell κατονόμασε το ημερολόγιο ως μια αποτύπωση της διαφορετικότητας στη βιομηχανία της μόδας. “Αυτή ήταν και η πιο φαινομενική και διαφορετική στιγμή της καριέρας μου”. Και συμφώνησε, πως αυτές οι εικόνες και τα πρότυπα θα έπρεπε να έχουν προωθηθεί πολύ νωρίτερα.

παραμυθένιο ημερολόγιο για το 2018

Advertising

Σπούδασε Φιλολογία στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών. Ασχολείται ιδιαίτερα με τη συγγραφή λογοτεχνικών κειμένων και άρθρων. Αγάπη του είναι η μουσική, τα ταξίδια και ο αθλητισμός.

Περισσότερα από τη στήλη: Πολιτισμός

Πολιτισμός

Η θλίψη μέσα από τα μάτια του Έντουαρντ Χόπερ

Η θλίψη ως εικαστική εμπειρία στον Έντουαρντ Χόπερ Η θλίψη είναι ένα συναίσθημα που αποτυπώνεται…

Πολιτισμός

Ελληνισμός και Χριστιανισμός: Η ελληνοχριστιανική συνάντηση

«Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών» ακούγαμε σε εποχές απείρου κάλλους και αλήστου μνήμης. Σήμερα μάς είναι απολύτως…

Πολιτισμός

Πόσο μοιάζουν οι σύγχρονοι Έλληνες με τους αρχαίους προγόνους τους;

  Είναι γεγονός πως οι Έλληνες είμαστε άρρηκτα συνδεδεμένοι με το παρελθόν μας. Η προσήλωση-τόσο…

Πολιτισμός

Μουσείο Αφηγηματικής Τέχνης Lucas

Όραμα του George Lucas από άλλο γαλαξία Το μουσείο αφηγηματικής τέχνης Lucas (Museum of Narrative…

Πολιτισμός

Η Βυζαντινή Αθήνα

Η Βυζαντινή Αθήνα: Από την ύστερη αρχαιότητα στη μεσαιωνική πόλη Η Βυζαντινή Αθήνα υπήρξε ένα…

Πολιτισμός

Τα πρώτα σχολικά εγχειρίδια στην Ελλάδα (1830-1900)

Όλοι θυμόμαστε το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς και την αίσθηση, όταν παίρναμε τα καινούρια…

Πολιτισμός

Η κλοπή της Μόνα Λίζα και οι βανδαλισμοί της

Η Μόνα Λίζα δε χρειάζεται συστάσεις. Είναι ένας από τους πιο γνωστούς πίνακες του κόσμου.…