Οι καλύτεροι γυναικείοι κωμικοί ρόλοι της ελληνικής TV

Γυναικείοι Ρόλοι - Cover - MaxMagTv

Τα κωμικά σήριαλ έχουν εδραιωθεί πλέον στην ελληνική τηλεόραση και αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας πολλών ανθρώπων. Πίσω,όμως, από κάθε επιτυχημένο κωμικό σήριαλ κρύβεται σίγουρα μια δυναμική ηθοποιός. Ποιος δε θυμάται τις δυναμικές εμφανίσεις της Ντένης Μαρκορά στο «Δύο Ξένοι» και ποιος δεν έχει εμπλουτίσει το λεξιλόγιό του με τις βωμολοχίες της ημιόνας;

Ετοιμόλογες, με χιούμορ και φινέτσα. Οι γυναικείοι ρόλοι που αγαπήσαμε στην ελληνική κωμωδία είναι εδώ.

Ντάλια Χατζηαλεξάνδρου – Στο Παρά Πέντε

Advertising

Advertisements
Ad 14

Η Σμαράγδα Καρύδη στον ανατρεπτικό ρόλο της Ντάλιας, της εκατομμυριούχου κληρονόμου, κλέβει τις εντυπώσεις και τις καρδιές των θεατών του Παρά Πέντε πετώντας ατάκες που θα μπορούσαν να προκαλέσουν μέχρι και σοβαρό τραυματισμό. Ποιος θα μπορούσε άλλωστε να αντισταθεί στο αθώο της βλέμμα, την ανεξήγητη συνεχή χαρά της (μήπως τα λεφτά φέρνουν όντως την ευτυχία;) και την απογοήτευσή της κάθε φορά που έλεγε την φράση «Μα μόνο μοβ έχω».

 

Ράνια Κωνσταντακάτου – S1ngles

tv series

Advertising

Η Ράνια είναι μια γυναίκα που έχει μάθει να ζει μόνη της, χωρίς άντρες και χωρίς φίλους. Ένας εγωκεντρικός χαρακτήρας, μια δυναμική και ανεξάρτητη προσωπικότητα, ένας ύμνος στη γυναίκα που έχει νεύρα από τα οκτώ. Όλα τα παραπάνω συνοψίζονται στο πρόσωπο της Μαρίας Σολωμού ή αλλιώς της Ράνιας, όπως την γνωρίσαμε από τη σειρά S1ngles. Αξέχαστες θα μας μείνουν όμως και οι «Θεωρίες της Ράνιας », με τις οποίες ταυτιστήκαμε όσον αφορά στις ανθρώπινες σχέσεις, αλλά και η ατάκα «Δεν είμαι εγώ κακιά, οι άλλοι είναι ηλίθιοι!».

Διαβάστε επίσης  We Are Who We Are: Ιταλία, Blood Orange και αυτοανακάλυψη

 

Σωσώ Παπαδήμα – Εγκλήματα

tv series

Ο τυφώνας Σωσώ χτυπά και ξαναχτυπά. Στο στόχαστρο βρίσκεται συνήθως ο παραστρατημένος σύζυγος Αλέκος και η Φλώρα, η αιτία του παραστρατήματος. Phycho killer μέχρι το κόκκαλο, ενδυμασία πάντα σε αποχρώσεις μαύρου του πένθους και μαύρου της χαράς και θανατηφόρο χιούμορ. Κυριολεκτικά. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιγράφουν την Καίτη Κωνσταντίνου στον αφοπλιστικό ρόλο της Σάσας ή Σωσώς. Και για όσους θυμούνται, «Χιόνια στο καμπάαναριό, ΠΕΕΘΑΝΕ ΟΛΟΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ».

Advertising

 

Χαρούλα Πεπονάκη – Το Ρετιρέ

ezgif.com-569476f3f9

«Δεν αξίζω μια πατάτα ρε;» Αυτό το ερώτημα θα μας βασανίζει για πάντα, κάθε φορά που θα προσπαθούμε να τσιμπήσουμε μια πατατούλα από το πιάτο κάποιου άλλου, όσο αυτός θα μας κοιτάζει στραβά. Η γυναίκα που ταυτίστηκε με τη φράση «Κόσμος, λέγετε παρακαλώ», αλλά και με τη ντεμί βρισιά «Άει πάαινε». Παρόλα τα νεύρα της και το μόνιμο ύφος «θα σε κλωτσήσω», η Χαρούλα της Έλντας Πανοπούλου ήταν καλή στο βάθος, καθώς πάντα στεκόταν δίπλα στους δικούς της ανθρώπους στις δύσκολες στιγμές τους. Μια η Ελένη πλακωνόταν με την έχιδνα την πεθερά της, μια η Κατερίνα είχε νεύρα με τη μάνα της, η Χαρούλα ήταν πάντα στο πλάι τους.

 

Θεοπούλα Τζίνη – Στο Παρά Πέντε

Advertising

greek tv

Η Έφη Παπαθεοδώρου, η αξέχαστη γιαγιά του Παρά Πέντε δε θα μπορούσε να λείπει από αυτή τη λίστα. Σε συνδυασμό με τη γιαγιά του Σπύρου ήταν μακράν το πιο alternative δίδυμο τρίτης ηλικίας της ελληνικής τηλεόρασης. Αν έβρισκε τρόπο να εξοντώσει και την «κοντή», θα ήταν και η πιο ευτυχισμένη γιαγιά της ελληνικής τηλεόρασης (παρόλο που στο τέλος τα βρήκαν).

Διαβάστε επίσης  Away: Η νέα διαστημική σειρά του Netflix με τη Hilary Swank

 

Συλβί Μπουζάνη – Μαύρα Μεσάνυχτα

ezgif.com-638711016b

Advertising

Κακά τα ψέμματα, αλλά χωρίς την Παναγιώτα Βλαντή ως Συλβί, «Μαύρα Μεσάνυχτα» δεν θα υπήρχαν. Το πένθος, πένθος αλλά η παγέτα, παγέτα. Γιατί η Συλβί είναι ο τύπος γυναίκας που θα γυρίσει τον κόσμο ανάποδα και θα πάρει αυτό που θέλει. Μια γυναίκα με αντρικό θάρρος που μπορεί να διαχειριστεί ολόκληρο νυχτερινό μαγαζί και να ξαναφτιάξει τη ζωή της από την αρχή(με τον άντρα άλλης γυναίκας, αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες).

 

Κορίνα Μητροπούλου – Εγκλήματα

greek greek tv eglimata

Ό,τι κι αν πούμε για την Κορίνα, είναι λίγο. Ήταν ένας από τους πιο ανατρεπτικούς ρόλους της Μαρίας Καβογιάννη, αλλά και της ελληνικής τηλεόρασης. Μάλιστα ο σεναριογράφος των Εγκλημάτων, Λευτέρης Παπαπέτρου, είχε δηλώσει σε συνέντευξή του πως το Mega φοβήθηκε να πάρει τη σειρά εξαιτίας του ρόλου της Κορίνας.

Advertising

 

Ελένη Βλαχάκη – Κωνσταντίνου & Ελένης

ezgif.com-5a13a62b41

Η «Βλαχάρα» του Αμαρουσίου, η ενοχλητική συγκάτοικος του Κατακουζηνού, η οποία βρωμάει γιαουρτοσκόρδιον και έχει αφήσει τη ζωή της στα χέρια της μοίρας- σε αντίθεση με την κατοικία στο Μαρούσι που δεν λέει να την αφήσει στα χέρια του Κωνσταντίνου- τιμάται για την συμβολή της στην ελληνική κωμωδία, όχι μόνο στο συγκεκριμένο σήριαλ αλλά και στις «Σαββατογεννημένες » και στην «Εργαζόμενη Γυναίκα». Ο λόγος για την Ελένη Ράντου, μια απο τις πιο ταλαντούχους ηθοποιούς της ελληνικής τηλεόρασης.

 

Ντένη Μαρκορά – Δύο Ξένοι

Διαβάστε επίσης  American Horror Story: Πως μας φάνηκε ο καινούριος κύκλος της σειράς
Advertising

greek post

«Καλησπέρα χρυσό μου». Ας υποκλιθούμε όλοι στη βασίλισσα της ελληνικής κωμωδίας. Τη μεγαλοαστή εκκεντρική μάνα, με τις επιλεκτικές ευαισθησίες, την εκρηκτική προσωπικότητα και το δηλητηριώδες χιούμορ. Από όσες κι προηγήθηκαν και όσες ακολούθησαν, καμία δεν κατάφερε να φτάσει τη “Μπουμπού” της Ντίνας Κώνστα. Και αυτό γιατί η Ντένη Μαρκορά αποτελεί πια μια ξεχωριστή κατηγορία στον χώρο των ελληνικών σήριαλ. Με την εκρηκτική της παρουσία κατάφερε να εδραιώσει τη θέση της και να μείνει αξέχαστη για τις διαχρονικές ατάκες της, που μέχρι σήμερα αναρτώνται στα κοινωνικά δίκτυα. «Πάμε Μαρούσκα, επιτέλους δικαιώθηκα.»

 

 

Σπουδάζει στο τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Λατρεύει τη θάλασσα, τους αισιόδοξους ανθρώπους και τη μουσική, με ιδιαίτερη αδυναμία στο πιάνο. Το motto που θυμάται συχνά είναι: imperare se, maximum imperium est.

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Προβλεπτικοί παράγοντες της ανάγνωσης και της ορθογραφίας

Το παρόν άρθρο, με τίτλο Προβλεπτικοί παράγοντες της ανάγνωσης και της

Προγεννητική έκθεση στον καπνό: Δυσμενείς επιπτώσεις στα παιδιά

Το παρόν άρθρο, με τίτλο Προγεννητική έκθεση στον καπνό: Δυσμενείς