4 συν 1 ξένες σειρές που σώθηκαν από τους fans!

Ένα είναι το μόνο σίγουρο: η μεγαλύτερη δύναμη μιας τηλεοπτικής σειράς (κι όχι μόνο) έγκειται στους fans! Αυτός είναι κι ο σκοπός: να βγει μια ξένη σειρά που θα αγαπήσει ο κόσμος. Κι όσο περισσότερο θα την αγαπήσει, τόσο περισσότερη τηλεθέαση θα έχει κι άρα μεγαλύτερο κέρδος για το κανάλι. Τι γίνεται όμως στις περιπτώσεις που το εκάστοτε κανάλι αποφασίζει να “κόψει” μια σειρά, παρ’ όλη την απήχησή της; Σε τέτοιες περιπτώσεις, ποιος είδε τους fans και δεν τους φοβήθηκε. Έτσι λοιπόν, η σημερινή λίστα θα περιέχει κάποιες από τις ξένες σειρές που γλίτωσαν το “μαύρο” λόγω της μεγάλης αγάπης από τους fans τους.

Family Guy (1999-2003, 2005-)

family guy

Η δυσλειτουργική φαμίλια του Peter Griffin δε ξεκίνησε την μακρόχρονη πορεία της με επιτυχία από την αρχή. Μετά το τέλος του τρίτου κύκλου, το FOX αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή της σειράς, προς απογοήτευση πολλών. Η προβολή όμως των παλιών επεισοδίων σε άλλο κανάλι σε συνδυασμό με τις τεράστιες πωλήσεις DVD που πέτυχαν οι fans κατάφεραν να επαναφέρουν τη σειρά για τέταρτο κύκλο, τρία χρόνια μετά τη διακοπή της. Τη συνέχεια την ξέρουμε… Έχουμε φτάσει αισίως στη 16η σεζόν και συνεχίζουμε!

Advertising

Advertisements
Ad 14

Jericho (2006-2008)

jericho

Το post-apocalyptic drama για μια πόλη που επιβιώνει μετά από μια πυρηνική καταστροφή θεωρείται πλέον ως μια από τις top cult σειρές της Αμερικής. Ωστόσο, το τέλος της πρώτης σεζόν ακολούθησε η απόφαση από τους καναλάρχες να κοπεί, γεγονός που εξόργισε τους fans της σειράς. Τι έκαναν λοιπόν; Ορμώμενοι από μια ατάκα ενός πρωταγωνιστή στο season finale ο οποίος ουρλιάζει “Nuts!” (μτφ. καρύδια), οι fans αποφάσισαν να στείλουν στο κανάλι ως ένδειξη διαμαρτυρίας 20 τόνους καρύδια! Η πρωτότυπη αυτή κίνηση, σε συνδυασμό με μεγάλη κινητοποίηση σε μηνύματα προς το κανάλι, οδήγησε τη σειρά στη συνέχισή της με δεύτερο κύκλο και πολλά comic books που ολοκλήρωσαν την ιστορία των σεναριογράφων.

Διαβάστε επίσης  Legion: Μεταλλαγμένη, παράλογη τηλεόραση

Chuck (2007-2012)

Advertising

chuck

Μια από τις πιο υποτιμημένες σειρές των τελευταίων ετών είναι το Chuck! Με πρωταγωνιστή το Zachary Levi ως τον ομώνυμο χαρακτήρα, ο Chuck είναι ένας σπασίκλας που μπλέκεται άθελα του με τη CIA κι η ζωή του ξαφνικά γίνεται μια καθημερινή περιπέτεια. Η μεγάλη αγάπη που έδειχναν οι fans στη σειρά τους οδήγησαν σε μια ιδιαίτερα έξυπνη κίνηση, όταν το κανάλι ανακοίνωσε τη διακοπή της σειράς μετά το δεύτερο κύκλο: Αντί να στοχεύσουν την καμπάνια τους στους υπεύθυνους του καναλιού, οι fans στράφηκαν στο μεγαλύτερο χορηγό της σειράς, τα σαντουιτσάδικα Subway, όπου ξεκίνησαν να αγοράζουν σαν τρελοί sandwiches τονίζοντας ότι το κάνουν για να στηρίξουν τη σειρά. Μάλιστα, ο ίδιος ο πρωταγωνιστής συγκέντρωσε 600 περίπου fans και τους οδήγησε όλους μαζί σε ένα κατάστημα Subway για να πάρουν όσα περισσότερα sandwiches μπορούσαν. Ο χορηγός εντυπωσιάστηκε, αύξησε τη χορηγία στη σειρά, το κανάλι πείστηκε κι η σειρά συνέχισε μέχρι και τον πέμπτο κύκλο, δίνοντας στους fans ένα ικανοποιητικό τέλος.

Sense8 (2015-2018)

sense8

Advertising

Πηγαίνοντας τώρα σε κάτι πιο πρόσφατο, όταν το Netflix ανακοίνωσε ότι η δεύτερη σεζόν της σειράς από τους δημιουργούς του Matrix θα είναι κι η τελευταία, η αντίδραση των fans ήταν άμεση και δριμύτατη. Με έντονη δραστηριότητα στα social media, με διαδικτυακές καμπάνιες συλλογής υπογραφών και με αμέτρητα μηνύματα προς το Netflix, το κοινό του Sense8 απαίτησε τη συνέχειά του! Στην προσπάθειά αυτή συνέβαλλαν κι οι ίδιοι οι δημιουργοί με αποτέλεσμα το Netflix να αλλάξει γνώμη και να δώσει μια τρόπω τινά συνέχεια στη σειρά, μέσω μιας ταινίας που θα προβληθεί τον Ιούνιο στην ψηφιακή πλατφόρμα, για να δώσουν στους fans το τέλος που αξίζουν! A job well done!

Διαβάστε επίσης  Ιστορικές καμπάνιες που άφησαν εποχή στο χώρο της μόδας

Veronica Mars (2004-2007)

veronica mars

Άλλη μια ιδιαίτερη περίπτωση έχουμε εδώ, στο προσωπικά αγαπημένο Veronica Mars. Η έφηβη ντετέκτιβ, ενσαρκωμένη από την Kristen Bell, εντυπωσίασε το κοινό και δημιούργησε άμεσα μια μεγάλη ομάδα από fans. Η σειρά ωστόσο κόπηκε μετά τον τρίτο κύκλο, το 2007,  κι όλοι νόμιζαν ότι η ελπίδα για συνέχεια είχε χαθεί. Έξι όμως ολόκληρα χρόνια μετά, η ελπίδα ξαναγεννήθηκε μέσω του δημιουργού και της πρωταγωνίστριας της σειράς. Οι ίδιοι ξεκίνησαν μια καμπάνια μέσω του Kickstarter, ζητώντας από τους fans να δωρίσουν χρήματα για τη χρηματοδότηση μιας ταινίας για τη Veronica Mars. Οι fans όχι απλά ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα αλλά ο στόχος των 2 εκατομμυρίων δολαρίων που είχε τεθεί επετεύχθη μέσα σε δέκα μόνο ώρες! Οι fans ήθελαν κι άλλο κι ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν γι’ αυτό! Η καμπάνια, όπως φάνηκε, στέφθηκε με επιτυχία κι η ταινία ήρθε να δικαιώσει όλους όσους πλήρωσαν γι’ αυτήν κι ανέμεναν τόσα χρόνια για λίγη ακόμη Veronica!

Advertising

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Προβιοτικά στη γνωστική λειτουργία στη νόσο Alzheimer

Προβιοτικά στη γνωστική λειτουργία στη νόσο Alzheimer Ποιες είναι οι
Ιησούς γνωστικός

Ο Ιησούς ως γνωστικός

Οι μεγάλες στιγμές των θρησκειών, όπως και κάθε ιδεολογίας με