Άλλη μια εβδομάδα πέρασε
Καθώς περνά ο Φεβρουάριος, γίνεται φανερό πως αυτός είναι ένας μήνας ξεκούρασης. Όπως κάθε χρόνο, η περίοδος μετά την CES και πριν το MWC, είναι αρκετά μονότονη. Έστω κι έτσι όμως, η επικαιρότητα δεν σταματά. Ας δούμε, λοιπόν, τα screenshots της εβδομάδας που μας πέρασε.
Το Pinterest κάνει τα όνειρα πραγματικότητα
Όταν ήμουν μικρός, φανταζόμουν πως στο μέλλον θα έχω μια συσκευή που θα αναγνωρίζει τα πάντα γύρω μου. Τελικά δεν χρειάστηκε να περιμένω πολύ, χάρη στο Pinterest.
Στις 8 Φεβρουαρίου, το δημοφιλές app παρουσίασε το Lens. Βασισμένο σε ειδικούς αλγορίθμους μηχανικής μάθησης, το Lens χρησιμοποιεί την κάμερα του smartphone στο οποίο είναι εγκατεστημένο. Μπορεί να βλέπει γύρω από τον χρήστη και να αναγνωρίζει διάφορα αντικείμενα. Μετά την αναγνώριση, το Lens παρουσιάζει σχετικά pins από το Pinterest. Για παράδειγμα, αν το Lens ανιχνεύσει ένα ζευγάρι κόκκινα παπούτσια, μπορεί να παρουσιάσει διάφορα pins για στυλ, ντύσιμο, tips ή ό,τι άλλο είναι σχετικό με τα κόκκινα παπούτσια.
Το Lens είναι προς το παρόν διαθέσιμο μόνο στις H.Π.Α. και μέσω της εφαρμογής του Pinterest για iOS και Android.
Η LG παρουσιάζει τη νέα γενιά smartwatch της Google
Στα σημερινά screenshots θα ανακαλύψουμε ότι μετά από πολλές αναβολές, το Android Wear 2.0 είναι έτοιμο. Η νέα έκδοση χαρακτηρίζεται από πολλές βελτιώσεις, προσθήκες και αλλαγές. Την άφιξη του Android Wear 2.0 συνοδεύουν δύο νέα ρολόγια κατασκευασμένα από την LG.

Το πρώτο είναι το LG Watch Sport. Το Sport προσφέρει όσο το δυνατόν περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά. Το αποτέλεσμα είναι ένα αρκετά μεγάλο ρολόι που είναι ικανό να συνδεθεί σε δίκτυα 4G LTE, να κάνει ανέπαφες συναλλαγές μέσω NFC και γενικότερα να αντικαταστήσει στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό ένα smartphone.
Το δεύτερο είναι το LG Watch Style. Κινούμενο προς την ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση, το Style θυσιάζει πολλά τεχνικά χαρακτηριστικά για χάρη της εμφάνισης. Είναι σημαντικά μικρότερο και πιο αδύναμο από το Sport. Για μερικούς όμως, αυτό συνεπάγεται πως είναι και καλύτερο.
Αυτή η πολυμορφικότητα ανάμεσα στα δυο μοντέλα, είναι δείγμα της ασάφειας που κυριαρχεί σχετικά με τα smartwatches, αλλά και με τον σκοπό τους.
Η Microsoft μας προετοιμάζει για το μέλλον των Windows
Ένα από τα μεγαλύτερα αδύναμα σημεία των Windows 10 ετοιμάζεται να διορθώσει η Microsoft.
Μετά από μια “επίσημη” διαρροή, έχουμε μια πρώτη ιδέα για τη νέα οπτική ταυτότητα του λειτουργικού συστήματος. Το Project NEON, έχει το δύσκολο έργο να αναβαθμίσει την εμπειρία χρήσης των Windows και να εξαλείψει τα όποια οχυρά παλιού και νέου περιβάλλοντος που είχαν δημιουργηθεί με την άφιξη των Windows 8.

Συνδυάζοντας τα καλύτερα στοιχεία από τις προηγούμενες σχεδιαστικές γλώσσες Zune UI, Metro UI και MDL 2.0 (που χρησιμοποιείται στα Windows 10 σήμερα) το Project NEON φιλοδοξεί να συνοδέψει τα Windows στη νέα δεκαετία, με ένα φρέσκο και όμορφο γραφικό περιβάλλον για κινητά, tablets, PC αλλά και συσκευές εικονικής (VR) και επαυξημένης (AR) πραγματικότητας.
Το Project NEON βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο και δεν θα πρέπει να το περιμένουμε σύντομα.
Τα κέρδη είναι δύσκολη υπόθεση, Huawei
Οι ιθύνοντες της Huawei βρίσκονται σε δύσκολη θέση. Είναι γνωστό εδώ και χρόνια πως αρκετοί μη-ασιάτες καταναλωτές δεν μπορούν να προφέρουν σωστά το όνομα του brand. (εδώ είναι το βίντεο που έβγαλε η εταιρία εξηγώντας την σωστή προφορά).
Για να λύσει αυτό το πρόβλημα, ο κινεζικός κολοσσός αποφάσισε να ακολουθήσει τον δρόμο της Samsung επενδύοντας πολλά χρήματα σε διαφημίσεις και προωθητικές ενέργειες. Τα πρώτα αποτελέσματα ήταν πολύ θετικά. Η εταιρία έφτασε στην τρίτη θέση σε πωλήσεις smartphone το προηγούμενο καλοκαίρι. Η επιτυχία αυτή εν τούτοις συνοδευόταν και από ένα κόστος.
Για το 2016, η εταιρία ανακοίνωσε κέρδος 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, 10% χαμηλότερο από το κέρδος του 2015 (2.2 δις δολάρια). Ακόμη χειρότερα, η επίδοση αυτή ήταν 500 εκατομμύρια κάτω από τον αρχικό στόχο για κέρδη 2.5 δισεκατομμυρίων. Για το 2017 η εταιρία έχει θέσει ως στόχο την επίτευξη κέρδους ύψους 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Το ερώτημα που δημιουργείται λοιπόν είναι το εξής: Τι θα επιλέξει να αναθεωρήσει η εταιρία; Τους στόχους για τα κέρδη ή την στρατηγική προώθησης;
Η Apple θέλει να επανορθώσει
Ακόμα, στα screenshots θα πούμε πως τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε, η Apple παρουσίασε το iPhone 7. Τότε μας υποσχέθηκε πως είχε φτάσει το πλήρωμα του χρόνου για το κλασσικό βύσμα ήχου των 3.5 χιλιοστών. Διακύρρητε με κουράγιο πως ήταν ικανή να φέρει άμεσα ένα νέο ασύρματο μέλλον.
Τελικά, η Apple δεν ήταν έτοιμη να εκπληρώσει την υπόσχεσή της. Τα ασύρματα προιόντα που παρουσίασε, AirPods και BeatsX καθυστέρησαν σημαντικά να φτάσουν στην αγορά. Και αν τα AirPods πρόλαβαν να κυκλοφορήσουν στην εκπνοή του 2016, αυτό οφείλεται στην περαιτέρω καθυστέρηση των BeatsX.

Αρκετούς μήνες μετά από το αναμενόμενο, τα BeatsX φτάνουν στην αγορά μαζί με μια μικρή έκπληξη. Στη συσκευασία τους περιέχεται μια μικρή κάρτα. Σε αυτήν αναγράφεται ένας μοναδικός κωδικός που προσφέρει 3 μήνες δωρεάν χρήση του Apple Music, ένα δώρο αξίας 30 €. Αυτή η προωθητική ενέργεια ισχύει για νέους και υφιστάμενους συνδρομητές του Apple Music, ενώ θα επεκταθεί άμεσα σε όλα τα ασύρματα ακουστικά της Beats.
Συμπέρασμα από το τελευταίο νέο των screenshots, αν ένα πράγμα έχει αλλάξει στην Apple υπό την ηγεσία του Tim Cook, αυτό είναι ο τρόπος που η εταιρία ζητά συγνώμη για τα λάθη της.