Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

Ο Γολγοθάς των νονών για το δώρο (Video)

Ο Γολγοθάς των νονών για το δώρο
Πηγή εικόνας: InfoKids

Βαφτιστήρι και νονός

Η γέννηση ενός παιδιού είναι αναμφισβήτητα ένα χαρμόσυνο γεγονός. Ειδικά όταν είναι να γίνεις νονός/ά του. Έρχεται λοιπόν η μεγάλη μέρα, του βάζεις το λάδι και μετά ξεκινάει να σου βγαίνει το δικό σου (ενν. λάδι)! για όλες τις υπόλοιπες θρησκευτικές εορτές: Πάσχα, Χριστούγεννα κτλ.
Γιατί το «πρόβλημα», δεν είναι ότι «οφείλεις» να πάρεις δώρο στο βαφτιστήρι σου, αλλά ότι στο πρόσωπό σου βλέπει κάτι σαν εναλλακτικό Άγιο Βασίλη.

Συγκεκριμένα την περίοδο του Πάσχα, οι νονοί αναζητούν μανιωδώς στην εκάστοτε αγορά το δώρο που «οφείλουν» να δώσουν. Πολλές φορές μάλιστα επειδή η αγάπη των νονών μεταφράζεται σε ευρώ, το ακριβότερο δώρο ή η πληθώρα δώρων μοιάζει μονόδρομος.

Η αφορμή

Πρόσφατα στην τηλεόραση προβλήθηκε μια διαφήμιση γνωστής αλυσίδας παιχνιδιών και δώρων, όπου μέσα σε ένα χιουμοριστικό τηλεοπτικό σποτ ειπώθηκε μια μεγάλη αλήθεια: «Το πραγματικό δώρο του νονού είναι αυτό εδώ το ταπεινό κερί». Η φράση συνοδευόταν με προτροπή στους νονούς να μην ξεχάσουν την λαμπάδα.

Η διαφήμιση αυτή συζητήθηκε και γρήγορα έγινε viral σε πολλά μέσα κοινωνικής δικτύωσης με πολλές παραλλαγές και φυσικά μεγάλες δόσεις χιούμορ/σάτιρας με πολλές διαφορετικές προσεγγίσεις.

Γιατί, το σύγχρονο πρόβλημα των νονών δεν είναι το «ταπεινό κερί» αλλά η διαστρέβλωση του ρόλου των νονών από πνευματικό πατέρα/μητέρα σε αποκλειστική αγωνία για την παράδοση-παραλαβή «δώρου». Αν και υπάρχουν δώρα για όλα τα βαλάντια, κάποια ξεφεύγουν από τις «φυσιολογικές τιμές» και γίνονται αφορμή για ένα ακόμα σατυρικό video.

Το video

Στο παρακάτω απόσπασμα φαίνεται ο Γολγοθάς των νονών και συγκεκριμένα μιας νονάς, όπως δημοσιεύθηκε σε προσωπικό λογαριασμό στο Instagram. Στους ρυθμούς του 7 rings (Ariana Grande) μια νονά βλέπει το δώρο που της αρέσει με προορισμό το βαφτιστήρι της («I see it», «I like it»). Το θέλει («I want it») αρκετά, αλλά δεν καταφέρνει να φτάσει στην επίτευξη του τελευταίου στίχου («I got it») μιας και διαπιστώνει σοκαρισμένη ότι δεν φτάνουν τα χρήματα του πορτοφολιού της. Και πώς να φτάσουν εξάλλου αφού είναι άδειο! Το video κλείνει με απόσπασμα από την γνωστή τηλεοπτική διαφήμιση που προαναφέραμε, καυτηριάζοντας αφενός τις ακριβές τιμές και αφετέρου την επικρατούσα κατάσταση.

Απολαύστε υπεύθυνα!

 

Ο σκοπός του βίντεο είναι καθαρά σατυρικός και δεν έχει διάθεση να θίξει καμιά προσωπικότητα. Εξάλλου μπροστά στα χαρούμενα παιδικά ματάκια όλοι οι κόποι και τα έξοδα των νονών «χάνονται». Αυτό που μένει είναι μόνο η γλυκιά εικόνα ενός παιδικού χαμόγελου.

*7 rings, Ariana Grande- refrain :

«I want it, I got it, I want it, I got it
I want it, I got it, I want it, I got it
You like my hair? Gee, thanks, just bought it
I see it, I like it, I want it, I got it (Yeah)»

Ακούστε το ολόκληρο εδώ

Περισσότερα από τη στήλη: Αψυχολόγητα

Αψυχολόγητα

Σύγκριση και social media : η (αυτό)παγίδευση μας

Η σύγκριση στα social media και η αυτοπαγίδευση μας Πολύ συχνά, ή τουλάχιστον πιο συχνά…

Αψυχολόγητα

Ό,τι κι αν έχεις ανάγκη έχει σημασία

Όλοι έχουμε ανάγκες. Φυσικά και έχουμε ανάγκες. Αλλά για κάτσε μια στιγμή – πόσο καλά…

Αψυχολόγητα

Πτυχίο ω πτυχίο μου

Ας κάνουμε ένα μικρό κουίζ:   Τι γίνεται όταν συνειδητοποιείς ότι οι μόχθοι σου 4 χρόνων…

Αψυχολόγητα

Υπάρχει και ο χρόνος που έχουμε μπροστά μας

Πέρα απ’ τον χρόνο που χάσαμε, υπάρχει και ο χρόνος που έχουμε μπροστά μας. Υπάρχει…

Αψυχολόγητα

Δεν χρειάζεται να καταλαβαίνουμε τα πάντα

Δεν χρειάζεται να καταλαβαίνουμε τα πάντα. Κάποια πράγματα δεν βγάζουν νόημα. Γι’αυτό απλούστατα θα πρέπει…

Αψυχολόγητα

Oδηγός απελπισίας για απελπισμένους

Ένας πλήρης οδηγός απελπισίας για απελπισμένους ή αλλιώς τι να κάνεις όταν απελπίζεσαι. Σου έχει…

Αψυχολόγητα

Η ευτυχία δεν είναι πίσω από τις οθόνες

Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι; Είμαστε πραγματικά ευτυχισμένοι; Με μια ματιά γύρω μου, δυσκολεύομαι να απαντήσω με…