
Αρκετές είναι οι μάρκες μέσα στη βιομηχανία της μόδας που δουλεύουν ώστε να γίνουν ευρέως γνωστές και ίσως κάποιες από αυτές να ασχολούνται ακόμη και με τα πιο ευάλωτα μέλη της κοινωνίας. Η φωτογραφία ενός μικρού αγοριού που παρατηρεί την διαφορετικότητα και την ποικιλία μέσα στο κατάστημα Target, έχει γίνει ευρέως γνωστή στο Ίντερνετ διαδίδοντας ένα γλυκό μήνυμα.
Ο Oliver Garza Pena, ένα αγοράκι μόλις δυο χρονών, ψώνιζε με την μητέρα του στα Target, όταν παρατήρησε πως σε μια μάρκα ρούχων o πρωταγωνιστής σε μια διαφήμιση ήταν ένα αγοράκι πάνω σε ένα αναπηρικό καροτσάκι. O Oliver γύρισε το αναπηρικό του αμαξίδιο αντίκρισε αυτή την εικόνα και χαμογέλασε. “Δεν μπορούσε να σταματήσει να το κοιτάζει” δήλωσε η μητέρα του, “είδε μια εικόνα που του θύμιζε τον εαυτό του, μια εικόνα που δεν είναι συνηθισμένο να βλέπει κανείς σε διαφημίσεις ρούχων σήμερα”. Η στιγμή αυτή ήταν συγκινητική για την μητέρα του κι έτσι τράβηξε μια φωτογραφία αυτής και την μοιράστηκε με τον κόσμο στο διαδίκτυο. Η φωτογραφία αυτή είχε πάνω από 33.000 προβολές και τράβηξε τη διεθνή προσοχή προκειμένου να έρθει μια νέα εποχή αγάπης και ένταξης του διαφορετικού σε διάφορους τομείς.
Ο Oliver περιγράφεται ως ένα δίχρονο αγοράκι που αγαπά την ταχύτητα και λατρεύει τα αμάξια και τα φορτηγάκια. Γεννήθηκε με το σύνδρομο γνωστό στα αγγλικά ως “Caudal Regression Syndrome” μια σπάνια πάθηση που επηρεάζει την ανάπτυξη της κάτω ράχης και των οργάνων. Η τεράστια απήχηση που γνώρισε η φωτογραφία στα Target αυτή έκανε την μητέρα του να καταλάβει πως υπάρχει και άλλος κόσμος που θεωρεί πως θα έπρεπε να υπάρξει περισσότερη ευαισθητοποίηση και ένταξη των Α.Με.Α σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας.
Η φωτογραφία αυτή του μικρού Οliver έφτασε μέχρι τη Μασαχουσέτη, όπου ο δεκάχρονος Colton Robinson ο πρωταγωνιστής στη διαφήμιση και η οικογένεια του ζουν και χάρηκαν πολύ με την αντίδραση του μικρού. Ο Robinson είπε πως οι άνθρωποι θέλουν να βλέπουν κάποιον σαν τον εαυτό τους σε διαφημίσεις. “Θέλουμε να βλέπουμε ανθρώπους με διαφορετικές ικανότητες, διαφορετικά μεγέθη, μια ποικιλία με πολλούς διαφορετικούς τύπους ανθρώπων. Πιστεύουμε οτι περισσότερες εταιρίες θα έπρεπε να ακολουθήσουν μια τέτοια γραμμή”.
Η Courtney Kanipes, αρχηγός της εκτελεστικής ομάδας των ανθρώπινων πόρων στο κατάστημα Target της Peoria, δήλωσε οτι δεν είναι ασυνήθιστο για την εταιρία να εμφανίζει διαφημίσεις που δείχνουν την ύπαρξη περισσότερων από έναν τύπων ανθρώπων στον κόσμο. Το σημαντικότερο πράγμα για το κατάστημα αυτό είναι πως επιθυμεί να προωθήσει τις ίσες ευκαιρίες και την αγάπη προς το διαφορετικό και να ανοίξει τους ορίζοντες για μια νέα πραγματικότητα στην αγορά που θα συμπεριλαμβάνει όλες τις κοινωνικές ομάδες μέσα της.
