5 marketing trends του 2017 που θα δώσουν τη σκυτάλη στο 2018

Το 2017 μας έχει ήδη αποχαιρετήσει και το 2018 είναι ήδη εδώ. Έτσι και εμείς σας παραθέτουμε 6 marketing trends που φέτος θα … ανθίσουν ακόμη περισσότερο!

Video content

Το video ως social media content… φορέθηκε πολύ το 2017. Προβλέπεται όμως να χρησιμοποιηθεί ακόμη περισσότερο το 2018, αφού η πλειονότητα των χρηστών του facebook προτιμάει να βλέπει ένα video από το να διαβάζει κάποιο blog. Σύμφωνα με δεδομένα που έχει δημοσιεύσει το facebook το live video streaming παίρνει 3 φορές περισσότερα views από ότι ένα γραπτό post. Φυσικά όμως αυτά τα στοιχεία δεν εφαρμόζονται μόνο σε μία πλατφόρμα! Όσον αφορά τουλάχιστον το content των social media platforms σίγουρα θα δούμε περισσότερα video.

Ένα απλό video όμως είναι αρκετό; Η απάντηση μάλλον είναι όχι, αφού οι χρήστες βρίσκονται σε επαφή με τα video εδώ και πολύ καιρό. Το video θα πρέπει να είναι αρκετά διαδραστικό, να προσφέρει μία εξατομικευμένη εμπειρία στον κάθε χρήστη και να είναι μέρος μίας ευρύτερης στρατηγικής marketing που θα ακολουθήσει ο εκάστοτε ο οργανισμός ή επιχείρηση. Τ video είναι σημαντικό να είναι μέρος μιας στρατηγικής αντί να είναι τυχαία και ασύνδετα μεταξύ τους. Μία άλλη τάση που χρησιμοποιήθηκε πιο πολύ σε πειραματικό στάδιο, αλλά προβλέπεται να χρησιμοποιηθεί περισσότερο φέτος από εταιρείες με αρκετά μεγαλύτερο budget είναι τα video με projection mapping. To projection mapping είναι μία μορφή video όπου ουσιαστικά παίρνεις ένα αντικείμενο, προβάλεις πάνω του κάποιο ψηφιακό μοτίβο και τέλος συνθέτεις ένα video όπου το αντικείμενο έχει πάρει τρισδιάστατη μορφή. Η coca cola πειραματίστηκε φέτος με αυτή την τεχνική, ενώ μένει να δούμε πώς θα κυλήσουν τα πράγματα μέσα στο 2018. Πάντως σίγουρα μην περιμένετε -ακόμη- κάτι αντίστοιχο από κάποια μικρομεσαία επιχείρηση της γειτονιάς σας, αφού το budget της σίγουρα δεν το αντέχει!

Διαβάστε επίσης  1ο Συνέδριο Γεωπολιτικής & Γεωοικονομίας
Advertising

Advertisements
Ad 14

Η διαφήμιση της Coca-Cola για την οποία χρησιμοποιήθηκε η τεχνική project mapping:

Personalisation

Το personalisation είναι μία στρατηγική marketing η οποία διαφημίζει εξατομικευμένα προϊόντα, υπηρεσίες και προσφορές στον εκάστοτε visitor ενός site. Αν και τα τελευταία χρόνια έχει γνωρίσει μεγάλη αύξηση, θεωρείται ότι θα συνεχίζει να λαμβάνει μεγαλύτερη  ανταπόκριση το 2018, καθώς μόνο το 18% των marketers δηλώνουν ευχαριστημένοι με την εφαρμογή της στρατηγικής όσον αφορά το personalised marketing. Το υπόλοιπο 64% θεωρεί ότι δεν έχει δοθεί η απαραίτητη προσοχή είτε λόγω περιορισμένου budget, είτε λόγω έλλειψης χρόνου, γνώσης και δεξιοτήτων. Η επιστήμη της ψυχολογίας το εξηγεί ως εξής: ο κάθε άνθρωπος-καταναλωτής  εμπιστεύεται περισσότερο τον πάροχο προϊόντος που του βγάζει μια οικειότητα, ενώ μέσω του στοχευμένου marketing μειώνεται ο όγκος της πληροφορίας που κουράζει και μπερδεύει τον καταναλωτή. Έτσι αν ο marketer καταφέρει να τραβήξει το ενδιαφέρον του καταναλωτή ανάμεσα σε μυριάδες παρόμοια προϊόντα, ο καταναλωτής θα επικεντρωθεί στο προϊόν που του κέντρισε το ενδιαφέρον. Για να τραβήξει λοιπόν το ενδιαφέρον ανάμεσα σε τόσες ίδιες διαφημίσεις ίσως χρειάζεται να κάνει το περιεχόμενο του λίγο πιο…personalised (εξατομικευμένο). Και έτσι καταλήγουμε  πάλι εκεί που ξεκινήσαμε: το Personalisation στο marketing είναι μία τάση που εξυπηρετεί τον πελάτη, τον πάροχο και…τα conversions και  έτσι θα συνεχίσει να ανθίζει και αυτή τη χρονιά!

Memes

Τα memes είναι φωτογραφίες, χιουμοριστικού περιεχομένου με έξυπνα taglines, τα οποία συνήθως γίνονται viral μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Δεδομένης της ραγδαίας επέκτασής τους στον διαδικτυακό κόσμο δεν ήταν δυνατόν λοιπόν να μη γίνουν αντιληπτά από τον κόσμο του marketing. Για αυτό το λόγο δημιουργήθηκαν ολόκληρες καμπάνιες και projects από κολοσσούς όπως η Gucci μέχρι και μικροεπιχειρήσεις βασισμένες σε ένα τόσο απλό concept. Οι λόγοι για τους οποίους λοιπόν περιμένουμε να συνεχίσει να βρίσκεται στην κορυφή αυτός ο τρόπος marketing είναι οι εξής:

Διαβάστε επίσης  «Το κοινωνικό δίλημμα»: Κοινωνικά μέσα δικτύωσης ή αποξένωσης;
Advertising

  1. Γίνονται viral α-μ-έ-σ-ω-ς.
  2. Ο καταναλωτής μπορεί να ταυτιστεί με την διαφήμιση και κατ’επέκταση με το διαφημιζόμενο προϊόν, που σημαίνει ότι η διαφήμιση μπορεί να εξατομικευτεί από το άτομο.
  3. Είναι πολύ απλό και δεν απαιτεί τρελό budget μια και είναι μικρά video, gif και φωτογραφίες.

Παρακάτω δείτε μερικά παραδείγματα από μία επιτυχημένη καμπάνια της μάρκας Gucci:

Αποτέλεσμα εικόνας για gucci memes Αποτέλεσμα εικόνας για gucci memes

Mobile marketing

Ναι, καλά ακούσατε! Γιατί όμως γίνεται αυτό το “εμπρός πίσω στο 2008” βήμα; Σας δίνω λοιπόν μερικούς λόγους…

Advertising

  1. Τα SMS έχουν υψηλότερα conversion rates (90-98%) από ότι τα μηνύματα που δέχεται ένας δυνητικός πελάτης σε κάποιο άλλο digital channel. Κατά μέσο όρο το άτομο διαβάζει το μήνυμα μέσα σε 3 λεπτά. Αν αυτή η μικρή οπισθοδρόμηση συνδυαστεί με καλό περιεχόμενο και καινοτομήσει, τότε μάλλον θα υπάρξουν άριστα αποτελέσματα. Και δε μιλάμε μόνο για κολοσσούς!
  2. Με το Mobile marketing δεν μιλάμε μόνο για κινητά,  αλλά και tablets. Και τα δύο είναι πιο εύχρηστα, αφού είναι οικονομικότερα και μεταφέρονται με ευκολία. Έτσι κατά κάποιο τρόπο επενδύεις σε μία διαφήμιση η οποία φτάνει άμεσα στα χέρια του πελάτη. Σα να λέμε από την παραγωγή στην κατανάλωση. Και με αυτόν τον τρόπο έχεις μεγαλύτερο Market reach!
  3. Σύμφωνα με το Smart Insights το 80% των χρηστών του διαδικτύου διαθέτει κάποιο smartphone.

Και φυσικά υπάρχουν πολλοί ακόμη λόγοι για τους οποίους το Mobile marketing είναι και θα παραμείνει Trend, αλλά εμείς θα αρκεστούμε σε αυτούς!

Διαβάστε επίσης  6 Βασικές αρετές ενός επιτυχημένου επιχειρηματία

Αποτέλεσμα εικόνας για μοβιλε μαρκετινγκ

SEO (search engine optimization)

SEO είναι, η διαδικασία βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας με σκοπό την κατάταξη της σε υψηλότερες θέσεις, κατά την παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας μέσω μηχανών αναζήτησης. Ο ευκολότερος τρόπος να βρούμε μία ιστοσελίδα είναι μέσω μίας μηχανής αναζήτησης (bing, google, yahoo Κλπ).

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε δύο επιχειρήσεις που πουλάνε κινητά – την Φ και την Ψ-και έναν πιθανό πελάτη Χ που ψάχνει κινητό. Αυτός ο πελάτης ψάχνει στο internet πληκτρολογώντας λέξεις που θα μπορούσαν να τον οδηγήσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Όποια επιχείρηση από αυτές τις δύο έχει κατασκευασμένη τη σελίδα της πιο κοντά στο Keyword του κινητού θα ανέβει υψηλότερα και άρα έχει περισσότερες πιθανότητες να είναι αυτή που θα κάνει supply το demand του πελάτη Χ. Για αυτό τον απλό λόγο και άλλους πολλούς και πιο σύνθετους λόγους το SEO θα είναι σημαντικός παράγοντας στα marketing campaigns και strategies τον επόμενο χρόνο.

Advertising

Πηγές:

https://goo.gl/TqpXMV

https://www.impactbnd.com/blog/mobile-marketing-statistics

https://goo.gl/T3nPmu

Advertising

https://goo.gl/WkMNWG

https://goo.gl/yBvDQz

https://goo.gl/X6DLMU

 

Σπουδάζω Φιλολογία, αλλά κάθε μέρα θέλω να μαθαίνω και κάτι διαφορετικό. Όταν βρίσκω χρόνο διαβάζω λογοτεχνία, ταξιδεύω ή ψάχνω το επόμενο πράγμα με το οποίο θα ασχοληθώ. Πιστός μου σύντροφος σε κάθε ασχολία μου -νέα ή παλιά- ο καφές.

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Τι κι αν δεν υπάρχει τίποτα κακό σε εσένα;

Τι κι αν δεν υπάρχει τίποτα κακό σε εσένα;

Τι κι αν δεν υπάρχει τίποτα κακό σε εσένα; Διαφορετικές
Από πού πήραν το όνομα τους βουνά της Ελλάδας

Από πού πήραν το όνομα τους βουνά της Ελλάδας

Ο Ελλαδικός χώρος είναι ένα μεγάλο πανόραμα μυθικών και ιστορικών