Dreamy- Μια φρέσκια start-up κατασκευασμένων χειροποίητων ειδών

Η Dreamy, μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα, η οποία σπάζει τα δεδομένα στην αγορά χειροποίητων ειδών, όπου Έλληνες δημιουργοί συνδέονται και επικοινωνούν άμεσα με υποψήφιους καταναλωτές, που ζητούν την κατασκευή χειροποίητων ειδών, κατά παραγγελία, με ένα ρηξικέλευθο και μετά μοναδικών αμφίπλευρων προνομίων τρόπο.

Η ιδρύτρια της Dreamy (dreamy.gr), σε πρόσφατη σχετική συνέντευξη της στο epixeiro.gr, δήλωσε ουσιαστικά ότι η δημιουργία της συγκεκριμένης πλατφόρμας προέκυψε από την ανάγκη της ίδιας και του συζύγου της, κατά τις προετοιμασίες του γάμου τους. Η διαδικασία εύρεσης, όμως, κατάλληλων δημιουργών, επάνω στην κατασκευή επίπλων και λοιπών ειδών, και μέσα σε ένα καθορισμένο εύρος προϋπολογισμού, ήταν κάτι το οποίο αποδείχτηκε ιδιαίτερα χρονοβόρο και κοπιαστικό, όπως και η ίδια επισημαίνει.

Η Dreamy, κατ’ ουσίαν, ως πλατφόρμα έχει ως κύριο σκοπό της να προσφέρει στους καταναλωτές την δυνατότητα να αποκτήσουν μοναδικές ή και προσωποποιημένες χειροποίητες δημιουργίες με τις επιλογές χαρακτηριστικών τα οποία επιθυμούν. Και αυτό- εύκολα, γρήγορα και συνάμα με την βέλτιστη δυνατή σχέση ποιότητας & τιμής.

Advertising

Advertisements
Ad 14

Με την Dreamy οι δημιουργοί μπορούν να κερδίσουν χρήματα, κατασκευάζοντας χειροποίητα είδη κατά παραγγελία, και όχι προσπαθώντας να προωθήσουν τις προκατασκευασμένες δημιουργίες τους, κάτι που τους ωφελεί στο να εξοικονομήσουν κόπο, χρόνο και χρήματα, ειδικά σε περίπτωση που αυτά δεν πωληθούν, εξασφαλίζοντας παράλληλα και την διαδικτυακή τους παρουσία και προβολή.

Πώς ακριβώς όμως λειτουργεί η συγκεκριμένη πλατφόρμα και σε τι διαφέρει ή και καλύτερα υπερέχει από άλλες παρόμοιες & ανταγωνίστριες;

 Μπορεί να λεχθεί ότι η λειτουργία της καθαυτής πλατφόρμας μπορεί να συνοψιστεί επάνω σε μόνο τρία βήματα:

  • Αρχικά, ο καταναλωτής περιγράφει με αγγελία, μέσω μίας φόρμας η οποία τον καθοδηγεί, την δημιουργία την οποία επιθυμεί να αποκτήσει, και μπορεί να καθορίσει και τον διαθέσιμο προϋπολογισμό του.
  • Στη συνέχεια, οι ενδιαφερόμενοι δημιουργοί, ή μόνο οι δημιουργοί τους οποίους έχει προσκαλέσει ο καταναλωτής, στέλνουν τις προσφορές τους, για να κερδίσουν την ανάθεση της κατασκευής.
  • Τέλος, ο καταναλωτής μπορεί να συγκρίνει τις προσφορές, τα προφίλ, τα portfolios και τις αξιολογήσεις των δημιουργών και να επιλέξει σε ποιον θα αναθέσει την κατασκευή.

Βεβαίως, υπάρχει και η εναλλακτική, στην Dreamy, οι καταναλωτές να επικοινωνήσουν απευθείας με τους δημιουργούς, τους οποίους επιθυμούν, και αυτό μέσω άμεσων προσωπικών μηνυμάτων.

Κάποια δυνατά σημεία (strength points) που μπορούν να χαρακτηρίσουν την Dreamy είναι:

Advertising

  • Καινοτομία
  • Δωρεάν χρήση από τους καταναλωτές
  • Δωρεάν χρήση από τους δημιουργούς για διάστημα έως και 1 έτος (δυνατότητα αποστολής 5 προσφορών), για να γνωρίσουν τις υπηρεσίες της
  • Χαμηλό κόστος ετήσιας συνδρομής
  • Μηδενική προμήθεια επί των πωλήσεων
  • Απόλυτος έλεγχος των τρόπων πληρωμής και αποστολής των προϊόντων, χωρίς τη διαμεσολάβηση του διαχειριστή της πλατφόρμας
  • Οι κατηγορίες, τις οποίες περιλαμβάνει, καλύπτουν το σύνολο των χειροποίητων ειδών
  • Ευρεία γεωγραφική κάλυψη

Κατηγορίες-Προκλήσεις & Σχέδιο εσόδων της Dreamy

 Οι γενικές κατηγορίες, οι οποίες περιλαμβάνονται στην πλατφόρμα της Dreamy, είναι οι εξής: έπιπλα, είδη ένδυσης & υπόδησης, αξεσουάρ, παιχνίδια, είδη γάμου & βάπτισης, είδη σπορ & χόμπι, τέχνη, εποχιακά είδη και παραδοσιακά είδη.

Η κυριότερη δυσκολία κατά την δημιουργό της Dreamy, όπως και με πολλές start-up εταιρίες, είναι το ζήτημα της εξασφάλιση του απαιτούμενου κεφαλαίου, για τη λειτουργία και κατά βάση την προώθηση της επιχείρησης, προκειμένου να καταλήξει βιώσιμη, όπως συνάμα και η αναγκαστική άσκηση πολλαπλών ρόλων, από ένα άτομο, σε ένα πρώιμο επίπεδο, μέχρι να ρολάρει και να αποκτήσει έσοδα, για να μπορούν να γίνουν και σχετικές προσλήψεις.

Τέλος, σχετικά με πως προκύπτουν τα έσοδα της πλατφόρμας, η Dreamy αποκομίζει έσοδα απευθείας μέσω των ετήσιων συνδρομών των συνεργαζόμενων δημιουργών-μελών της, οι οποίοι πληρώντας επιλεγμένα-διαθέσιμα πακέτα κάνουν χρήση των δυνατοτήτων που τους προσφέρει η συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Πηγές: epixeiro.gr

Advertising

O γράφων έχει προπτυχιακό τίτλο σπουδών από το Τμήμα Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στο Business Management with Entrepreneurship από το Edinburgh Napier University. Επίσης κατέχει Diploma Course στο Digital Human Resources και Master Pro Diploma στο Digital Marketing, μαζί και με το πλέον Executive Marketing Management Diploma.
H παρουσία του στο MAXMAG είναι αφενός μεν για να εντρυφήσει στον γραπτό λόγο στα Μ.Μ.Ε, αφετέρου δε για να εκφέρει λόγο και άποψη για τεκταινόμενα στον χώρο του, την επιχειρηματικότητα, αλλά και στον τομέα της ψυχολογίας, που θεωρεί ότι έχει μια το ελάχιστο αρκετά κάλη κλίση και σχετικές ανησυχίες. Προσφάτως, ξεκίνησε να εκτελεί και χρέη αρχισυντάκτη στην στήλη της επιχειρηματικότητας.

Περισσότερα από τη στήλη: Επιχειρηματικότητα

Επιχειρηματικότητα

Ralph Lauren: Ταξίδι στον κόσμο της μόδας

    Ο Ralph Lauren είναι ένα όνομα που συνδέεται με τον κόσμο της μόδας…

Επιχειρηματικότητα

Ris Project καφέ για σκύλους στο Παγκράτι!

Ris Project καφέ για σκύλους στο Παγκράτι! Το πρώτο καφέ για σκύλους άνοιξε στο Παγκράτι…

Επιχειρηματικότητα

Μάρκετινγκ: Η σκοτεινή του πλευρά

« Μάρκετινγκ είναι η δραστηριότητα για τη δημιουργία, την επικοινωνία, την παράδοση, και την ανταλλαγή…

Επιχειρηματικότητα

Η ψηφιοποίηση και τα νέα οικονομικά δεδομένα

Η ψηφιοποίηση του κόσμου στον οποίο ζούμε είχε αρχίσει να συμβαίνει την τελευταία δεκαετία, όταν…

Επιχειρηματικότητα

3o ThinkBiz Academy: Πες ναι στο πιο νεανικό πολυσυνέδριο επιχειρηματικότητας!

Το 3o ThinkBiz Academy έρχεται 3 φορές καλύτερο και σε περιμένει! Είσαι νέος και σε…

Επιχειρηματικότητα

Black Friday ημέρα αγορών

Black Friday, τα τρία τελευταία χρόνια όλοι μας έχουμε προσθέσει στον ημερολογιακό μας χάρτη την μεγάλη…

Επιχειρηματικότητα

Επιχειρηματική Καινοτομία

Η επιχειρηματική καινοτομία λαμβάνει σπουδαίο και σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη μίας εταιρείας. Οι περισσότερες επιχειρήσεις…

Αρθρα απο την ιδια κατηγορια

Η τέχνη ως εργαλείο για την κατανόηση ψυχικών διαταραχών

Η τέχνη λειτουργεί ως εξερευνητής της ψυχής—ειδικά σε διαταραχές όπως

Διάγνωση αυτισμού: Περιορισμένα ενδιαφέροντα vs έλλειψη κοινωνικών δεξιοτήτων

Διάγνωση αυτισμού: Περιορισμένα ενδιαφέροντα vs έλλειψη κοινωνικών δεξιοτήτων Οι επαναλαμβανόμενες