Δεσποινίς Τζούλια στο Από Μηχανής Θέατρο

Δεσποινίς Τζούλια

Δεσποινίς Τζούλια

August Strindberg

στο Από Μηχανής Θέατρο

 

 

 κοίταξε με! αν με είχες κοιτάξει θα με είχες αγαπήσει…

 “Αγία Εταίρα, Σαλώμη” Oscar Wilde

Δεσποινίς Τζούλια

Advertising

Advertisements
Ad 14

Παραμονή της εορτής του Ιωάννη του Βαπτιστή και ο κόσμος στους δρόμους ανταγωνίζεται ποιός θα ανάψει τη μεγαλύτερη φωτιά.

Η Τζούλια με τον Ζαν μέσα στο σπίτι ανάβουν τη δική τους «φωτιά» και έρχονται αντιμέτωποι με το ότι πρέπει να περάσουν από μέσα της. Τα όρια μεταξύ τους λιώνουν, εναλλάσσονται ανάμεσα στη ¨Κάθαρση” και την “‘Ύβρη” και φτάνουν, έστω και στιγμιαία, στην εξίσωση

Παρακολουθώντας τους περιμένουμε πως η Τζούλια ως μία άλλη Σαλώμη θα ζητήσει την κεφαλή του Ζαν επί πίνακι,  αντί αυτού παραδίδει το δικό της κεφάλι στα πόδια του δικού της Ιωάννη που τελικά λυτρώνει μέσα από την θυσία της για να λυτρωθεί και η ίδια. Ταπεινώνεται για να υψωθεί, αρνούμενη να υποταχθεί στις επιταγές μίας κοινωνίας όπου γνωρίζει πως δεν ανήκει.

 

  Και είπε, όποιος υψώνει τον εαυτό του θα ταπεινωθεί. Και αυτός που ταπεινώνει τον εαυτό του θα υψωθεί

Advertising

                                                                     Κατά Λουκάν Ευαγγέλιο

Δεσποινίς Τζούλια

Η  Κριστίν, το τρίτο πρόσωπο του έργου, αποτελεί τη σταθερά, εκπροσωπώντας  απόλυτα την μικροαστική τάξη του τότε και του τώρα.

Τρεις άνθρωποι, πρωταγωνιστές  της δικής τους «Τραγωδίας» ,ορίζουν τον τρόπο ζωής τους μέσα από αυστηρούς κανόνες και καθορισμένες συμπεριφορές πάντα σε συνάρτηση με την τάξη και το φύλο τους. Οι κοινωνικές συνθήκες και οι  προκαταλήψεις, που ακόμα και σήμερα  μας εγκλωβίζουν .

Advertising

 

πάμε μακριά, σε μιαν άλλη χώρα, εκεί που υπάρχει πραγματική δημοκρατία, εκεί που θα σκύβουν μπροστά μου ακόμα και με τη στολή του υπηρέτη

Δεσποινίς Τζούλια, Αugust Strindberg

Δεσποινίς Τζούλια

Αποσπάσματα από την “Αγία Εταίρα ,  Σαλώμη” του Oscar Wilde και τα Ευαγγέλια της βίβλου συναντιούνται με το κείμενο του Strindberg και αναδεικνύουν την “ασφυξία” του ατόμου ως μια διαχρονική και οικουμενική κατάσταση.

Advertising

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Μετάφραση – σκηνοθεσία: Ανδρονίκη Αβδελιώτη

Βοηθός σκηνοθέτη: Ελεάννα Παναγουλέα

Σκηνικά – κοστούμια: Νικόλαος Μαρμαροτούρης -Ανδρονίκη Αβδελιώτη

Μουσική: Σίσσυ Βλαχογιάννη

Advertising

Έπαιξαν οι μουσικοί: Μυρσίνη Βεστάκη, Βαρβάρα Τσότρα, Σίσσυ Βλαχογιάννη

Φωτογραφίες – αφίσα – teaser : Ναταλία Β.

Τρέιλερ: Ελένη Κορακάκη

Παίζουν: Ανδρονίκη Αβδελιώτη, Λάζαρος Βαρτάνης, Ελεάννα Παναγουλέα

Advertising

Διάρκεια 90΄

Από 8 Νοεμβρίου κάθε Τετάρτη στις 18:00

Τιμές εισιτηρίων: Γενική είσοδος 10€ / μειωμένο (Φοιτητικό, ατέλεια, ανέργων) 7€

Από Μηχανής Θέατρο Ακαδήμου 13, Μεταξουργείο.
Τηλ. κρατήσεων  210- 5232097 /6942419151

Advertising

Προπώληση  https://www.viva.gr/tickets/theater/apo-mixanis-theatro/despoinis-tzoulia/

Δεσποινίς Τζούλια

Γεννήθηκα και μένω στην Θεσσαλονίκη. Από την νεαρή μου ηλικία αγάπησα το θέατρο, τον κινηματογράφο και τα βιβλία κάτι που με οδήγησε λίγα χρόνια μετά στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ. Η βαθιά και συστηματική ενασχόληση με το θέατρο αποτελεί πηγή ζωής και τρόπο έκφρασης για μένα. Η δημιουργικότητα και η έμπνευση μου βρίσκουν διέξοδο και στην διακόσμηση.

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…

Θέατρο

Οιδίποδας Τύραννος: Μοίρα ή προσωπική ευθύνη;

Είναι ο άνθρωπος κύριος της μοίρας του ή η πορεία της ζωής του εκπληρώνει ένα…

Θέατρο

Ο ηθοποιός Διονύσης Παπανδρέου θέλει να ζει, όχι απλά να επιβιώνει. Αλλιώς, όλα είναι φακντ-απ!

Από την «Γη της Ελιάς» ως Φίλιππος στην επιβλητική σκηνή του Θεάτρου Άλφα και την…

Θέατρο

Ανδρομέδα – Τέσσερις γυναίκες μιλούν για τις γυναίκες

Η θεατρική ομάδα Ανδρομέδα τολμά να φέρει στη σκηνή θέματα που το μαζικό θέατρο ίσως…