Build advanced payment workflows with the Fusebox Elavon Portal and leverage Elavon’s enterprise infrastructure for global payment operations.

«Μετά τον Βυσσινόκηπο» στο Θέατρο Αμαλία: Ένας δραματικός μονόλογος από τον Βασίλη Μυριανθόπουλο

 

ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΒΥΣΣΙΝΟΚΗΠΟ

Ένας δραματικός μονόλογος από τον Βασίλη Μυριανθόπουλο

Θέατρο Αμαλία

ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
Πέμπτη 30 Ιανουαρίου

Στους ρόλους της Άννας, της Ανθής και της Λιουμπόβ η Γωγώ Μπρέμπου.

Μια συνάντηση επί σκηνής όλων των γυναικών που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τις πατρίδες τους.

 

Τι ενώνει την Ανθή με την Λιουμπόβ;  

Μετά τον βυσσινόκηπο, η Ανθή Χαλκίδη και η Λιουμπόβ Αντρέϊεβνα έφυγαν.

Η Ανθή με τα παιδιά της και η Λιουμπόβ με τα μπαούλα της.

Μια καθημερινή γυναίκα και μία εμβληματική ηρωίδα στους παράλληλους δρόμους τους, μετά τον βυσσινόκηπο που έχασαν.

Πώς διαχειρίζεται μια μάνα την απώλεια των παιδιών της;

Πώς διαχειρίζεται μια γυναίκα την απώλεια του έρωτα της;

Η Ανθή συναντά την Λιουμπόβ στο ταξίδι της, μετά τον βυσσινόκηπο.

 

Μία ηθοποιός, η Άννα (Γωγώ Μπρέμπου), που ερμηνεύει την Λιουμπόβ Αντρέϊεβνα του “Βυσσινόκηπου”, ένα βράδυ μετά από παράστασή της, συνδέει την ιστορία της ηρωίδας με μιας πραγματικής γυναίκας, της Ανθής, που και εκείνη ξεριζώθηκε από τον  “βυσσινόκηπό” της, κάποια ιστορική στιγμή.

Μιλώντας για τη φρίκη των πολέμων, τη σημασία του να αποκτά κάποιος ρίζες, τη θέληση για επιβίωση και τη δύναμη της αγάπης, οι γυναίκες που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τις πατρίδες τους, φαίνεται να είναι πρωταγωνίστριες σε αυτόν το μονόλογο.

Σε ένα σύγχρονο και ταυτόχρονα επιβλητικό εικαστικό περιβάλλον  οι δραματικές ιστορίες των δύο γυναικών, ακολουθούν τις πορείες τους που αρκετές φορές φαίνεται να συγκλίνουν κάτω από τα ίδια μουσικά ακούσματα .

Η Λιουμπόβ και η Ανθή, αποκτούν λόγο και προβάλλονται πάνω σε σώματα και, για 70 λεπτά, μοιράζονται μαζί μας τα συναισθήματα τους, για την Ρωσία που άφησαν πίσω τους.

Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος μετά τις μεγάλες του επιτυχίες επιστρέφει στη θεατρική σκηνή τελείως διαφορετικός απ΄ότι τον γνωρίσαμε έως σήμερα.

Συντελεστές:

Κείμενο – Σκηνοθεσία: Βασίλης Μυριανθόπουλος

Σκηνικά – Κοστούμια: Kenny McLelan

Φωτισμοί – Video: Αργύρης Θέος

Μουσική: Κωνσταντίνος Κωτούλας

Βοηθός Σκηνοθέτη: Αναστασία Λαντζουράκη

Φωτογραφίες: Γιώργος Καλφαμανώλης

΄Ηχος: Ορέστης Καμπερίδης

Μακιγιάζ: Βαγγέλης Θώδος

Hair Styling: Γιώργος Δουδέσης

Ερμηνεύει η ηθοποιός Γωγώ Μπρέμπου

Παραγωγή: Φιλοθέατον

Διάρκεια: 70 λεπτά

Τιμές εισιτηρίων :

Γενική είσοδος: 13€

Φοιτητικό, Ανέργων, ΑμΕΑ, Άνω των 65: 10€

Προπώληση: Ταμείο Θεάτρου Αμαλία, ticketplus.gr

Πληροφορίες-Κρατήσεις: 2310842509

Καλλιτεχνική φύση και ανήσυχο πνεύμα. Γέννημα θρέμμα Αθηναία και ορκισμένη ιδεαλίστρια. Παθιασμένη Θεατρολόγος και ταξιδιώτισσα της σκηνής. Σχεδιάστρια και Τεχνικός κοσμήματος με δίψα για ζωή. Το σώμα και οι λέξεις συναντιούνται τόσο στο χαρτί, όσο και στην σιωπή της ερμηνείας. Η ποίηση είναι το καλοκαιρινό πέπλο μίας χειμωνιάτικης (α)συμφωνίας. Αγαπητοί και Αγαπητές, ονομάζομαι Αδαμοπούλου Βαρβάρα και σας καλωσορίζω στον κόσμο της -θεατρικής- ψευδαίσθησης!

Περισσότερα από τη στήλη: Θέατρο

Θέατρο

Μένανδρος – Μολιέρος – Παπαδοπούλου

Εισαγωγή Ο Μένανδρος, ο Μολιέρος και η Δήμητρα Παπαδοπούλου ανήκουν σε διαφορετικές εποχές. Ωστόσο, τους…

Θέατρο

«Νησί των σκλάβων»: Ο Μαριβώ έρχεται στο σήμερα

Αν αναζητείς καινούργιες θεατρικές παραστάσεις, με φρέσκους ανθρώπους και πρωτότυπη ματιά, σου έχω την ιδανική…

Θέατρο

«Ορέστεια» του Τερζόπουλου: Σύγχρονη πολιτική διαμαρτυρία

Η «Ορέστεια» του Τερζόπουλου ως πνευματική και πολιτική εμπειρία Παρακολουθήσαμε την «Ορέστεια» του Τερζόπουλου στο…

Θέατρο

Τα διακείμενα κλασικών έργων: Ανασύνθεση

Τα διακείμενα κλασικών έργων Όλοι έχουμε ακουστά κάποια από τα κλασικά θεατρικά αριστουργήματα και τα…

Θέατρο

Αγαμέμνων στο Επίκεντρο: Ο κύκλος του αίματος

Ο Αγαμέμνων στο Επίκεντρο της Πάτρας. Είδαμε την παράσταση της Ραφίκας Σαουίς πάνω σε μία πρωτοπόρα…

Θέατρο

Το κοινωνικό θέατρο: χαρακτηριστικά, εκπρόσωποι και η πρωτοποριακή φιλοσοφία του

Πηγή εικόνας: athinorama.gr Το κοινωνικό θέατρο, ως όρος αρχίζει να χρησιμοποιείται κατά τον 20ο αιώνα.…

Θέατρο

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών στο Αριστοτέλειον

“Carpe Diem παιδιά.  Αδράξτε τη μέρα!” Αυτά είναι τα λόγια του καθηγητή Κήτινγκ, που μας…